Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykymuoti on rumaa! Olenko pudonnut kelkasta?

Vierailija
28.02.2020 |

Ysäri-/milleniumvillitys = hyi! En vaan voi tajuta. N31

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää lammasmainen pukeutuminen eri kausina. Että tää on nyt hot ja jess ja nuorekas ja miehetkin tykkää ja naisetkin ja kaikki on vaan että jesss. Piukkaa tai säkkimäistä, söpöilyä seksikästä, "uutusmallisto" jossa muuttuu joku yksi juttu jotta saadaan rättejä myytyä kovaan hintaan, jalkaterän toiminnan tuhoavia kenkiä. Jess seksikästä.

Ja se värittömyys, ihan kuin Suomessa ei olisi tarpeeksi harmaata ja mustavalkoista muutenkin.

Muutan mielipiteeni toki jos myös miehille tulee sexxxikäs piukkatiukka muoti jossa vatsa näkyy paljaana ja miesten muodot kunnolla. Paremmin niillä kävis myös flaksi kun ei tartte ensin selvittää mitä siellä alla on.

Vierailija
22/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trendit tulee ja menee.

Ja olet myös tullut vanhaksi.

31 vee vanha??! Anna mun nauraa 😂

Jos tarkoitatte mua - tyylikkäänä vuodesta 1979 - olin silloin parikymppinen.

Ei, kun ap on 31 ja hänestä sanottiin, että on tullut vanhaksi, kun nykymuoti ei miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on aina ollut naurettavaa. Mutta vielä naurettavampaa on siitä kohkaaminen.

Vierailija
24/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hAISTA pska. sinä olet r uma. Rakastan sitä kun voi soveltaa oman mielensä mukaan ja nostalgiset pärinät tulee kun itsekin ysärin ja lapsi ja milleniumin nuori <3

Vierailija
25/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin just tuollaiset farkut kaapista ja otan ne käyttööni.

Juuri kun totuin pillifarkkuihin :D Jotenkin kärsin pillifarkuista lapsena niin paljon että vaikea oli tottua.

Ajatella että paska kiertää kehää. Onneksi nykyään voi laittaa päälleen ihan mitä vaan ja jos näyttää hyvältä niin näyttää hyvältä.

Naamasta ja kropasta enemmän kiinni se miltä näyttää.

Vierailija
26/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hAISTA pska. sinä olet r uma. Rakastan sitä kun voi soveltaa oman mielensä mukaan ja nostalgiset pärinät tulee kun itsekin ysärin ja lapsi ja milleniumin nuori <3

Nyt tais jotain sattua :D jaxuhalii

Vierailija
27/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah mua niin naurattaa. Ysäri on näille 2000-luvulla syntyneille kiehtovaa esihistoriaa, kuten meille 90-lukulaisille 70-luku. Kuka muistaa, kuinka 00-luvun puolivälin teinityttöjen keskuudessa matalavyötäröiset leveälahkeiset farkut, kirkkaan väriset yläosat ja Unikko-kuosi olivat hypetettyjä :D 

Niin ja farkkutakit, mieluiten että takki ja farkut olivat juuri samaa denimsinisen sävyä... Mun äidillä oli ollut sama tyyli nuoruudessaan 60-70-luvun vaihteessa. Ja kenkien piti olla myös paksupohjaiset mutta 00-luvulla ne oli skeittikengät.

Voi luoja, skedekengät! Tuleekohan ne seuraavaks 😂

Hikiset sämpylät jaloissa. Hrrr...

Vierailija
28/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereella tuota ysärityyliä näkee lähinnä teineillä ja hyvä niin.

M31

Vierailija
29/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymuoti on teineille suunnattua hypetystä eikä imartele ketään aikuisiän kynnykselle siirtynyttä.

ja näin on aina ajateltu :)

Vierailija
30/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tässä aikakaudessa hyvää on solidaarisuus eri tyylejä kohtaan, mut on se vain hölmönnäköistä, kun joistain huokuu kova yritys näyttää vaa trendikkäältä Tuure Been kloonilta 🙈

Vierailija
31/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään 😊. Pooloja, leveitä lahkeita ja maihareita. Ihanaa kun tän hetken muoti on niin rentoa. N44

Vierailija
32/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap ja kaikki muutkin mielensäpahoittajat. Se tuli jo selväksi mikä on rumaa ja tyylitöntä. Kertokaa nyt, MITÄ pitää pukea päälleen, että olisi tyylikäs?

Vierailija
33/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään 😊. Pooloja, leveitä lahkeita ja maihareita. Ihanaa kun tän hetken muoti on niin rentoa. N44

No, toi ei kuulosta pahalta tai överiltä, mitä tässä nyt ehkä enemmänkin haetaan.

Vierailija
34/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tais jotain sattua :D jaxuhalii

siis niinq jaxuhaliih! jotain tais sattua (mihin?) mut ei mua ainakaan. sitä saa mitä tilaa HANIH!

Vierailija
35/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta tässä ajassa on, että saa pukeutua kuten itse haluaa.

Vierailija
36/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei ap ja kaikki muutkin mielensäpahoittajat. Se tuli jo selväksi mikä on rumaa ja tyylitöntä. Kertokaa nyt, MITÄ pitää pukea päälleen, että olisi tyylikäs?

Tarvitsetko neuvoja?

Vierailija
37/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko neuvoja?

Todellakin tarvitsen.

Vierailija
38/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivätkö Borat-uikkarit, pepun posket paljastavat tangat ja sellainen löysä nirunaruilla roikkuva munapussukka bikinien alaosana jo muodista? Eivät näytä hyvältä edes mallien päällä:

https://stylecaster.com/swimwear-trends-2020/

Vierailija
39/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko neuvoja?

Todellakin tarvitsen.

Autan mielelläni. Laita kuva itsestäsi. Lähdetään siitä liikkeelle.

Vierailija
40/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on ohis, mutta olis kiva kun äidit ja isät voisi ohjailla lapsiaan kevyesti pois siitä kertakäyttömuodista. Eli että edes jokin asu tai asuste voi olla myös kirpparilta hankittu tai hyvällä säkällä jollain sukulaisella voi olla kasari tai ysäriajan vaatteita varastossa. Ja voisi auttaa lasta miettimään, että jos nyt ostaa jonkun Kiinassa tehdyn huonolaatuisen trendijutun, niin se ehkä päätyy jo puolen vuoden päästä roskiin.