En etsi mitään -miehet Tinderissä
Miksi joka toinen mies ilmoittaa Tinderissä/muissa deittpalveluissa etteivät tiedä mitä etsivät tai eivät etsi mitään tai eivät ainakaan etsi mitään vakavaa.
Onko se joku koodi sille että haluavat olla ikään kuin huolettomia poikamiehiä mutta jos nyt joku Miss Maailma tulisi vastaan niin sitten kyllä tietäisivät että tämän haluavat.
Miksi he ylipäätään ovat näissä palveluissa? En koskaan paina sydäntä/vastaa näille.
Voisiko joku mies selittää?
Kommentit (58)
Miksi olla Tinderissä jos ei etsi mitään? So simple.
Miehiä on neljänlaisia:
Komeat miehet jotka hakevat pelkkää kevytseksiä:
Näille Tinder on kuin karkkikauppa, ja monella on varaa sanoa suoraan ettei mitään vakavaa kiitos. Nämä ap on swaipannut oikealle.
Komeat miehet jotka etsivät parisuhdetta:
Näillä ei ole syytä olla Tinderissä, parisuhde löytyy livenä ilman sattumien metsästämistä netissä.
Tavismiehet jotka hakevat pelkkää kevytseksiä:
Vähemmistö Tinderissä. Täytyy olla suuret luulot itsestään jos kuvittelee saavansa kevytsuhteita olemalla tavismies.
Tavismiehet jotka etsivät parisuhdetta:
Enemmistö Tinderissä. Mutta koska ap on swaipannut nämä vasemmalle lukematta profiilitekstejä joissa ilmaistaan halu löytää parisuhde, ap kuvittelee että joka toinen mies hakee vain kevytsuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on neljänlaisia:
Näille Tinder on kuin karkkikauppa, ja monella on varaa sanoa suoraan ettei mitään vakavaa kiitos. Nämä ap on swaipannut oikealle.Komeat miehet jotka etsivät parisuhdetta:
Näillä ei ole syytä olla Tinderissä, parisuhde löytyy livenä ilman sattumien metsästämistä netissä.Tavismiehet jotka hakevat pelkkää kevytseksiä:
Vähemmistö Tinderissä. Täytyy olla suuret luulot itsestään jos kuvittelee saavansa kevytsuhteita olemalla tavismies.Tavismiehet jotka etsivät parisuhdetta:
Enemmistö Tinderissä. Mutta koska ap on swaipannut nämä vasemmalle lukematta profiilitekstejä joissa ilmaistaan halu löytää parisuhde, ap kuvittelee että joka toinen mies hakee vain kevytsuhteita.
Sä et ole selvästi nähnyt Tinder-miesten profiileja vaan vain oletat vaan että näin on. Siis Tinderissä joka toinen tai kolmas profiili on jonkun Pertin 57 v Seinäjoelta joka ilmoittaa ettei etsi mitään vakavaa. Siis aika iso osa tuosta sun kolmoskategoriasta on näitä.
Mä tasan svaippaan vasuriin ihan kaikki jotka eivät etsi mitään vakavaa vaikka olisi kuinka komea. Yleensä juuri komeat kirjoittavat muuten ihan asiallisia profiilitekstejä, en tiedä miksi. Eivät siis ole läheskään niin törkeitä kuin jotkut peräseinäjokelaiset.
Ja mulla on muutenkin outo käsitys komeudesta. En tykkää mistään machoista kaljuista tai salipettereistä vaan ihan oudon näköisistä :) Että ei ne mee oikeen mihinkään noista sun kategorioista (joita on muuten varmasti enemmän kuin neljä).
Ihme miesselittämistä taas.
Suomi24:ssä on paljon profiileja, joissa hakuvalintana elämänkumppani. Mutta sitten vietissa vonkuvat seksiä, öyk..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on neljänlaisia:
Näille Tinder on kuin karkkikauppa, ja monella on varaa sanoa suoraan ettei mitään vakavaa kiitos. Nämä ap on swaipannut oikealle.Komeat miehet jotka etsivät parisuhdetta:
Näillä ei ole syytä olla Tinderissä, parisuhde löytyy livenä ilman sattumien metsästämistä netissä.Tavismiehet jotka hakevat pelkkää kevytseksiä:
Vähemmistö Tinderissä. Täytyy olla suuret luulot itsestään jos kuvittelee saavansa kevytsuhteita olemalla tavismies.Tavismiehet jotka etsivät parisuhdetta:
Sä et ole selvästi nähnyt Tinder-miesten profiileja vaan vain oletat vaan että näin on. Siis Tinderissä joka toinen tai kolmas profiili on jonkun Pertin 57 v Seinäjoelta joka ilmoittaa ettei etsi mitään vakavaa. Siis aika iso osa tuosta sun kolmoskategoriasta on näitä.
Mä tasan svaippaan vasuriin ihan kaikki jotka eivät etsi mitään vakavaa vaikka olisi kuinka komea. Yleensä juuri komeat kirjoittavat muuten ihan asiallisia profiilitekstejä, en tiedä miksi. Eivät siis ole läheskään niin törkeitä kuin jotkut peräseinäjokelaiset.
Ja mulla on muutenkin outo käsitys komeudesta. En tykkää mistään machoista kaljuista tai salipettereistä vaan ihan oudon näköisistä :) Että ei ne mee oikeen mihinkään noista sun kategorioista (joita on muuten varmasti enemmän kuin neljä).
Eivät ne muutkaan naiset tykkää niistä kaljuista salipettereistä.
Tuo on samaa tasoa kuin "annan pakit pelimiehille" (isältä lainatussa pikkutakissa uhoaville liimatukille jotka eivät ole pelimiestä nähneetkään).
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuntuu olevan naisen tehtävä yrittää pihdeillä tonkia mieheltä jotain vastauksia. Useimmiten kun aloitetaan kirjoittelu, mies vastaa lyhyesti eikä esitä mitään jatkokysymyksiä. Vetovastuu on naisilla joka sitten yleensä tajuaakin laittaa jonkin kysymyksen koska muuten keskustelu ei etene.
Mutta vastaus kysymykseen; mies yrittää kai tuolla viestittää ettei ole ns. epätoivoinen ja kunhan tässä katselee vaan huolettomasti. Luulee kai että naiset pelästyvät jos kertoo etsivänsä parisuhdetta?
Jep, oli kyllä harvinaisen paljon keskustelutaidotonta porukkaa siellä. Kun kysyi jotain niin vastasivat mutta mitään eivät kysyneet takaisin. Vastauskin oli harvoin sellainen, josta olisi saanut otetta. Oletin että jotain kiinnostusta olisi kun sydämen olivat antaneet mutta keskustelun tasosta päätellen ilmeisesti ei. Tainneet olla pelkkiä naamojen keräilijöitä. Aika äkkiä omakin kiinnostus näihin heppuihin hiipui ja poistin listalta, ei kiinnostanut toimia haastattelijana. Jos siellä joku osasi keskustella, erottui todellakin edukseen. Muutaman kanssa sain jopa hyviä keskusteluja aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on neljänlaisia:
Tuo on samaa tasoa kuin "annan pakit pelimiehille" (isältä lainatussa pikkutakissa uhoaville liimatukille jotka eivät ole pelimiestä nähneetkään).
Jaa. Tältä palstalta olen oppinut että suurin osa naisista muka kuolaa jotain tatskattuja kaljuja bodareita (siis miesten mielestä) tai jotain kalsarimalleja. Kuitenkaan näin ei tee kukaan mun ystäväpiirissä. Miesten käsitykset eroavat aika paljon siitä mikä naisten mielestä on komea. Mutta samahan se on toisinkin päin.
Mutta pointsi oli se, että Tinderissä ihan tavismiehet pitävät itseään kovanakin saaliina. Tavis tarkoitta tässä tapauksessa jossain pikkukylässä asuvaa keski-ikäistä huonosti koulutettua tavallisen näköistä miestä. Sellaista joita näet joka pvä kadulla muttet muista jälkeenpäin.
Hyvähän se on että ilmoittavat noin. Voivat löytää sitten seuraa toisesta joka ei tiedä. Enemmän mua harmittaa ne, jotka ilmoittaa etsivänsä elämänkumppania ja vaikenevat ongelmista joiden vuoksi eivät parisuhteeseen käytännössä kykene. Niiden kanssa voi mennä aikaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on että ilmoittavat noin. Voivat löytää sitten seuraa toisesta joka ei tiedä. Enemmän mua harmittaa ne, jotka ilmoittaa etsivänsä elämänkumppania ja vaikenevat ongelmista joiden vuoksi eivät parisuhteeseen käytännössä kykene. Niiden kanssa voi mennä aikaa hukkaan.
Niin totta tämä. Rehellisyys on arvostettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku on käynyt vähän roikkuilemaan näiden miesten kaulaan tai jalkaan, niin tuo teksti on sitä varten siinä että välttyisi tältä jatkossa.
Nettideiteissä on parempi kyllä olla tyhjä profiili ja pari hyvää kuvaa. Kaikki sanat voidaan ymmärtää väärin nimittäin kun ei vielä ole jutellut. Monia ärsyttää tämä, mutta se vastaa itse asiassa parhaiten oikean elämän kohtaamista: Ensin näkee toisen ihmisen ulkonäön kun vastaan jossain tulee. Sitten tulee ensikohtaaminen, yleensä jollain yksinkertaisella aloituksella kuten "Hei! Mitä kuuluu?" tai joku muu kysymys. Jotenkin netissä tämä ajatellaan pinnallisena vaikka siis noinhan se livenä menee. Livenä ei mennä heti että selostamaan kaikkia elämän asioita ja toiveita ja inhotuksia ja nautintoja ja näin toimien yleensä ihmiset jaksavat tutustua pidempään kuin netissä.
Tinderissä miehen pitäisi pystyä erottautumaan jos ylipäätään haluaa löytää seuraa. Ilman tekstiä rumalla miehellä ei tule olemaan mitään saumaa löytää minkäänlaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on neljänlaisia:
Jaa. Tältä palstalta olen oppinut että suurin osa naisista muka kuolaa jotain tatskattuja kaljuja bodareita (siis miesten mielestä) tai jotain kalsarimalleja. Kuitenkaan näin ei tee kukaan mun ystäväpiirissä. Miesten käsitykset eroavat aika paljon siitä mikä naisten mielestä on komea. Mutta samahan se on toisinkin päin.
Mutta pointsi oli se, että Tinderissä ihan tavismiehet pitävät itseään kovanakin saaliina. Tavis tarkoitta tässä tapauksessa jossain pikkukylässä asuvaa keski-ikäistä huonosti koulutettua tavallisen näköistä miestä. Sellaista joita näet joka pvä kadulla muttet muista jälkeenpäin.
Miesten käsitykset poikkeavat naisten käsityksistä. Sama toisin päin, naisten silmissä kaunein ei ole miesten suosikki.
Olennaista on että mies jota pidät komeana, on monien muidenkin naisten mielestä komea (ei kaikkien, makuasioita ovat esim. minkä värinen paita tai millainen hiustyyli miehellä tulee olla). Ne mitä pidät mitäänsanomattoman näköisinä, ovat kaikkien muidenkin naisten mielestä mitäänsanomattoman näköisiä.
Oho, melkein samalla otsikolla on joku muukin tehnyt otsikon kuin minä muutama päivä sitten 😂
Yritin googlella etsiä aloitustani.
Olin joku aika sit tinderissä.
Ajattelin että kun olen vieraalla paikkakunnalla pari viikkoa, olis kiva tavata joku paikallinen.
Esittelytekstissä esittelin itseni ja ehdotin jotain kevyttä ajanvietettä keskustassa, tyyliin terassia/keilaamista/laskettelua.
Noh, tapasin sitten yhden naisen livenä.
Vaikutti kivalta, maailmaa nähnyt, kouluja käynyt nelikymppinen mimmi.
Tapaamisen jälkeen alkoi tämä "mitä sä haet, päätä jo-jankkaus".
Ilmeisesti oli sitä mieltä, että ainoa hyväksyttävä syy olla tinderissä, on vakituisen parisuhteen etsiminen.
Syytti mua Pilden perässä olevaksi runggariksi.
Meni hämilleen kun huomautin etten ole edes vihjannut siihen suuntaan, koska en hae seksiä, vaan seuraa yleiseen ajanviettoon.
Pettyi siitä, etten halunnutkaan panna, vaikkei hän olisi omien sanojen mukaan antanut vaikka olisin kysynyt. .
Hänelle oli ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää, että halusin vain tavata ihmisiä ja viettää mukavaa aikaa ajankuluksi.
Lopuksi käski minua tutkituttamaan pääni ja palaamaan tinderiiin vasta sitten kun olen tehnyt itselleni selväksi, että mitä oikein haluan.
Ukko37 kirjoitti:
Ajattelin että kun olen vieraalla paikkakunnalla pari viikkoa, olis kiva tavata joku paikallinen.
Esittelytekstissä esittelin itseni ja ehdotin jotain kevyttä ajanvietettä keskustassa, tyyliin terassia/keilaamista/laskettelua.
Ilmeisesti oli sitä mieltä, että ainoa hyväksyttävä syy olla tinderissä, on vakituisen parisuhteen etsiminen.
Meni hämilleen kun huomautin etten ole edes vihjannut siihen suuntaan, koska en hae seksiä, vaan seuraa yleiseen ajanviettoon.
Pettyi siitä, etten halunnutkaan panna, vaikkei hän olisi omien sanojen mukaan antanut vaikka olisin kysynyt. .
Hänelle oli ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää, että halusin vain tavata ihmisiä ja viettää mukavaa aikaa ajankuluksi.
Lopuksi käski minua tutkituttamaan pääni ja palaamaan tinderiiin vasta sitten kun olen tehnyt itselleni selväksi, että mitä oikein haluan.
No sähän tiedät mitä haluat, seuraa kaveripohjalta. Mikset kirjoita profiiliisi juuri näin, että etsit lähinnä satunnaista kaveriseuraa. Tinderissä kun ollaan niin kyllä muuten luullaan että etsitään romanttista deittiä. Sähän voisit yhtä hyvin etsiä miehiäkin kun oot vaan kaveripohjalta. Ne ehkä lähtis helpommin vaan hengaan ja keilaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
No sähän tiedät mitä haluat, seuraa kaveripohjalta. Mikset kirjoita profiiliisi juuri näin, että etsit lähinnä satunnaista kaveriseuraa. Tinderissä kun ollaan niin kyllä muuten luullaan että etsitään romanttista deittiä. Sähän voisit yhtä hyvin etsiä miehiäkin kun oot vaan kaveripohjalta. Ne ehkä lähtis helpommin vaan hengaan ja keilaan tms.
Romanttista deittiä?
Höpöhöpö. Missä niin sanotaan?
Miksi ylipäätään pitää etukäteen määritellä mitä hakee, ei tinder ole mikään valintatalo mistä haetaan tasan se mitä kukin on vailla.
Mun mielestä on kauheaa hakea putkinäköisesti kriteerit täyttävää ihmistä, joka sitten kipataan surutta kun ei ollutkaan annetuissa määreissä.
Hain molempia sukupuolia, muutaman miehenkin kanssa kävin kaupungin aktiviteeteissa. Ihan täysin ilman minkäänlaista seksuaalista vibaa. Mukavaa oli, eikä jälkipyykkiä ollut.
Tämänkin luonnollisesti kerroin tälle tapaamalleni naiselle.
Sanoi minua homoksi, eikä hän voi sietää sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on nämä "haluan lapsia" -miehet jotka kuitenkin kirjoittelevat yli 47-vuotiaille naisille. Eikä siis pelkästään se ksin perässä vaan haluavat romanssin ja deitata näitä. Yleensä kyseessä on noin 40-vuotiaat miehet joilla luulisi jo olevan kiire.
Joskus on vaan niin vaikea ymmärtää miehen logiikkaa.
Jos itse haluan lapsia niin en lähestyisi liki 50-vuotiaita. Jos en tiedä mitä etsin niin sitten en ainakaan kirjoittaisi sitä noin vaan muotoilisin jotenkin toisin. Harva noille vastaa.
Joko ne ei tiedä minkä ikäiset voi saada lapsia, pelkkä seksi kelpaa myös tai suhde ilman lapsia.
Olen Tinderöinyt 38-40 vuotiaana ja voin vahvistaa, että miehillä on todella olematon ymmärrys lasten saannin realiteeteista. Tämän toki jo huomannut aiemmin, mutta nyt satojen keskustelujen jälkeen alkaa olla varsin kattava otos 32-45-vuotiaiden mieten käsityksistä lasten saamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on nämä "haluan lapsia" -miehet jotka kuitenkin kirjoittelevat yli 47-vuotiaille naisille. Eikä siis pelkästään se ksin perässä vaan haluavat romanssin ja deitata näitä. Yleensä kyseessä on noin 40-vuotiaat miehet joilla luulisi jo olevan kiire.
Joskus on vaan niin vaikea ymmärtää miehen logiikkaa.
Jos itse haluan lapsia niin en lähestyisi liki 50-vuotiaita. Jos en tiedä mitä etsin niin sitten en ainakaan kirjoittaisi sitä noin vaan muotoilisin jotenkin toisin. Harva noille vastaa.
Joko ne ei tiedä minkä ikäiset voi saada lapsia, pelkkä seksi kelpaa myös tai suhde ilman lapsia.
Olen Tinderöinyt 38-40 vuotiaana ja voin vahvistaa, että miehillä on todella olematon ymmärrys lasten saannin realiteeteista. Tämän toki jo huomannut aiemmin, mutta nyt satojen keskustelujen jälkeen alkaa olla varsin kattava otos 32-45-vuotiaiden mieten käsityksistä lasten saamisesta.
Mies toimii näin, koska siten koukkuun tarttuu nainen jota saa sahata Paljaalla eikä suurella todennäköisyydellä kuitenkaan raskaudu.
Niinkuin muuan Roope Salminen jo sanoi, "se on pelkkää voittoo molemmille".
Kuitenkin Tinderin käyttöönotto vaatii sen latauksen, kuvat, tekstin ja käytön. Eli kummasti myös nämä jotka eivät etsi mitään ovat kuitenkin nähneet tämän vaivan ja moni heistä näyttää sitä myös ahkerasti päivittävän (tulee niin usein samoja naamoja vastaan että olen huomannut).
Eli jos ei etsi mitään niin miksi roikkua tuolla, päivitellä profiiliaan ja olla haku päällä?