En etsi mitään -miehet Tinderissä
Miksi joka toinen mies ilmoittaa Tinderissä/muissa deittpalveluissa etteivät tiedä mitä etsivät tai eivät etsi mitään tai eivät ainakaan etsi mitään vakavaa.
Onko se joku koodi sille että haluavat olla ikään kuin huolettomia poikamiehiä mutta jos nyt joku Miss Maailma tulisi vastaan niin sitten kyllä tietäisivät että tämän haluavat.
Miksi he ylipäätään ovat näissä palveluissa? En koskaan paina sydäntä/vastaa näille.
Voisiko joku mies selittää?
Kommentit (58)
Mä mietin tätä asiaa naisena, joka on ollut on off kaikenlaisissa deittipalveluissa viimeiset kuusi vuotta. Niihin vuosiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, varovaisesta toiveikkuudesta ja orastavasta innostuksesta aina lähes synkkään epätoivoon ja katkeraan kyynisyyteen asti. Jos nyt menisin johonkin sovellukseen (enpä taida) niin voisin hyvinkin laittaa että en etsi mitään. Kunhan katselen. Ainakaan en odota mitään. Pessimisti ei pety. Ehkä niillä miehillä on sama.
Joku on käynyt vähän roikkuilemaan näiden miesten kaulaan tai jalkaan, niin tuo teksti on sitä varten siinä että välttyisi tältä jatkossa.
Nettideiteissä on parempi kyllä olla tyhjä profiili ja pari hyvää kuvaa. Kaikki sanat voidaan ymmärtää väärin nimittäin kun ei vielä ole jutellut. Monia ärsyttää tämä, mutta se vastaa itse asiassa parhaiten oikean elämän kohtaamista: Ensin näkee toisen ihmisen ulkonäön kun vastaan jossain tulee. Sitten tulee ensikohtaaminen, yleensä jollain yksinkertaisella aloituksella kuten "Hei! Mitä kuuluu?" tai joku muu kysymys. Jotenkin netissä tämä ajatellaan pinnallisena vaikka siis noinhan se livenä menee. Livenä ei mennä heti että selostamaan kaikkia elämän asioita ja toiveita ja inhotuksia ja nautintoja ja näin toimien yleensä ihmiset jaksavat tutustua pidempään kuin netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerropas toki oma esittelytekstisi? Ja kuinka monen naisen profiileja olet lukenut Tinderissä?
No mulla on lyhyesti kerrottu omat kiinnostuksen kohteet, kuvia joista näkee kunnolla miltä näytän, ei epämääräisiä aforismeja, kerron muutamia luonteenpiirteitä joita arvostan miehissä yms.
Toisten naisten profiileja en ole nähnyt koska en voi vaihtaa Tinderissä katsovani miehenä vaan vain naisena ja silloin näen vain LGBT naisten profiilit. Ovat kyllä monipuolisempia kuin miehillä mutta kun oo hetero.
Kertokaa toki millaisia naisten profiilit ovat! Ovatko nekin yhtä epämääräisiä?
ap
Naisten profiileissa toistuu kolme yleisintä tyyppiä.
1. Profiili on pitkä lista siitä millaisten miesten ei pidä laittaa viestiä vaan swaipata suoraan vasemmalle.
2. Profiilissa on ainoastaan nimi ja usien ainostaan yksi kuva.
3. Profiilissa on emoji-rivi, mutta tekstiä korkeintaan koulutus ja pituus.
Korjaus:
Joka toinen lukemasi profiili on tätä.
Haluatko tietää miksi?
Siksi koska komeilla miehillä ei ole ainuttakaan syytä etsiä vakavaa suhdetta Tinderistä. Sellainen löytyy helposti livenä, ilman hakuammuntaa.
Niinpä komeista miehistä Tinderissä ovat pääasiassa ne jotka hakevat kevytsuhteita.
Itsellä lukee, että parisuhdetta etsin.
Melko monella naisellakin lukee tuo en etsi mitään, että eipä tässä asiassa taida olla mitään sukupuolieroa. Ette vain ole nähneet mitä naisilla lukee tai suurimmalla osallahan ei lue kyllä mitään.
M37
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee muuten samaa
Niinkö? Kerro lisää. Siis kirjoittavatko profiiliinsa etteivät etsi mitään tai ainakaan mitään vakavaa ja kunhan ovat katselemassa.
Olisikin kiva kuulla millaisia profiileja naisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ulistaan että tavallinen suomalainen mies ei löydä naista.
Tuskinpa tavallisella miehellä kärsii tuollaisia kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus. Piste
Niin on. Siellä on naisia omalla nimellä ja kasvoillaan, työpaikka jopa mainiten, ja kirjoittavat profiilissansa olevansa "sub" ja etsivänsä omaa "Mr. Greyta".
Kun näet tätä siinä määrin mitä tätä näkee tinderissä, niin ymmärrät että tämä todellakin on seksisovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee muuten samaa
Niinkö? Kerro lisää. Siis kirjoittavatko profiiliinsa etteivät etsi mitään tai ainakaan mitään vakavaa ja kunhan ovat katselemassa.
Olisikin kiva kuulla millaisia profiileja naisilla on.
Mun kokemukset:
Eniten niitä joilla vain kuvia.
Seuraavaksi eniten niitä joilla vain emojeita, joista ei puolistakaan tiedä mitä ne edes tarkoittaa.
Kolmantena on sitten sellaiset, jotka on viitsiineet rivin verran kirjoittaa.
Neljäntenä on niitä joilla on kunnon profiiliteksti.
Viidentenä varmaan nämä "en tiedä mitä etsin", ainakin yksi tälläinen on 10 profiilin joukossa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tätä asiaa naisena, joka on ollut on off kaikenlaisissa deittipalveluissa viimeiset kuusi vuotta. Niihin vuosiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, varovaisesta toiveikkuudesta ja orastavasta innostuksesta aina lähes synkkään epätoivoon ja katkeraan kyynisyyteen asti. Jos nyt menisin johonkin sovellukseen (enpä taida) niin voisin hyvinkin laittaa että en etsi mitään. Kunhan katselen. Ainakaan en odota mitään. Pessimisti ei pety. Ehkä niillä miehillä on sama.
Mutta silloinhan voisi olettaa että moni mies ei tykkää sinusta kun kuulostat noin epämääräiseltä/pessimistiltä. Eikö se anna hieman sellaisen kuvan että on jo etukäteen luovuttanut?
Hyi meni taas kylmänväristyksiä, kun muistelin Tinderiä. Onneksi en ole siellä enää. Mieluummin sinkkuna ja mies tulee oikeassa elämässä vastaan, jos on tullakseen.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Siellä on naisia omalla nimellä ja kasvoillaan, työpaikka jopa mainiten, ja kirjoittavat profiilissansa olevansa "sub" ja etsivänsä omaa "Mr. Greyta".
Kun näet tätä siinä määrin mitä tätä näkee tinderissä, niin ymmärrät että tämä todellakin on seksisovellus.
Okei, nyt mä tajuan miksi siellä on niin paljon s/ m henkisiä miehiä joiden nimimerkki on juurkin joku Fifty shades of gray tms. Nämä siis siellä kohtaavat. Mutta ei noita dom-miehiä ole kuin ehkä joku 1/50 että ei se nyt ihan heidän leikkikenttänsä ole.
Nim. vasta puoli vuotta Tinderissä ollut nainen
Vierailija kirjoitti:
Hyi meni taas kylmänväristyksiä, kun muistelin Tinderiä. Onneksi en ole siellä enää. Mieluummin sinkkuna ja mies tulee oikeassa elämässä vastaan, jos on tullakseen.
N26
Näin minäkin olen ajatellut, mutta tässä iässä tulee väkisinkin mieleen, että 5v päästä olen ihan samassa tilanteessa, jos en ole missään "tarjolla".
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt mä tajuan miksi siellä on niin paljon s/ m henkisiä miehiä joiden nimimerkki on juurkin joku Fifty shades of gray tms. Nämä siis siellä kohtaavat. Mutta ei noita dom-miehiä ole kuin ehkä joku 1/50 että ei se nyt ihan heidän leikkikenttänsä ole.
Nim. vasta puoli vuotta Tinderissä ollut nainen
Yhden tuollaisen profiilin olen itse nähnyt naisella.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloinhan voisi olettaa että moni mies ei tykkää sinusta kun kuulostat noin epämääräiseltä/pessimistiltä. Eikö se anna hieman sellaisen kuvan että on jo etukäteen luovuttanut?
Siksi mä en menekään sinne nyt. Viimeksi kun olin siellä, sain kuukauden gold-kokeilun aikana 6000 tykkäystä. Osaan kyllä pelata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerropas toki oma esittelytekstisi? Ja kuinka monen naisen profiileja olet lukenut Tinderissä?
No mulla on lyhyesti kerrottu omat kiinnostuksen kohteet, kuvia joista näkee kunnolla miltä näytän, ei epämääräisiä aforismeja, kerron muutamia luonteenpiirteitä joita arvostan miehissä yms.
Toisten naisten profiileja en ole nähnyt koska en voi vaihtaa Tinderissä katsovani miehenä vaan vain naisena ja silloin näen vain LGBT naisten profiilit. Ovat kyllä monipuolisempia kuin miehillä mutta kun oo hetero.
ap
1. Profiili on pitkä lista siitä millaisten miesten ei pidä laittaa viestiä vaan swaipata suoraan vasemmalle.
Tuo eka kohta on tosi huvittava niin miesten kuin naistenkin profiileissa sillä eihän Tinderissä voi laittaa edes viestiä jollei tule mätsiä. Eli vaikka tällainen epätoivottu tyyppi painaisi sydäntä niin tuskin tämä nainen tai mies joka ei tuollaisesta tyypistä pidä painaisi myös sydäntä.
Muutenkin outoa se että toiset kirjoittavat ettei se tai se saa laittaa viestiä kun se tosiaan vaatii sen mätsin ensin. Eli silloinhan on itse mätsännyt sitä epätoivottua hlöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuo eka kohta on tosi huvittava niin miesten kuin naistenkin profiileissa sillä eihän Tinderissä voi laittaa edes viestiä jollei tule mätsiä. Eli vaikka tällainen epätoivottu tyyppi painaisi sydäntä niin tuskin tämä nainen tai mies joka ei tuollaisesta tyypistä pidä painaisi myös sydäntä.
Muutenkin outoa se että toiset kirjoittavat ettei se tai se saa laittaa viestiä kun se tosiaan vaatii sen mätsin ensin. Eli silloinhan on itse mätsännyt sitä epätoivottua hlöä.
Varmaan ei ole profiilista ne turn offit selvinneet kun on annettu tykkäystä, luulisin.
M37
Pillun perässä, ja niin hyvää naista ei tule niille ikinä vastaan että se kaikille jakaminen loppuisi.
Kiinnostavaa muuten että naisia etsivillä naisilla näytti kaikilla olevan profiiliteksti. Miehistä enemmistöllä ei ollut yhtään mitään, ja niillä joilla oli niin se on sitten pelkkä pituus (kertoo miehen persoonasta ihan tarpeeksi) tai joku ihan jäätävä emojirivi ilman mitään kontekstia. Etsi tuommoisten seasta nyt sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Näin minäkin olen ajatellut, mutta tässä iässä tulee väkisinkin mieleen, että 5v päästä olen ihan samassa tilanteessa, jos en ole missään "tarjolla".
M37
Todennäköisyys että näin käy on suuri. Sitten kun ollaan jo siellä +40-kategoriassa niin ei jaksa enää oikein lähteä baariin, omat kuviot on jo niin vakiintuneet ettei siellä tapaa ketään, kaveripiirissä ei enää sinkun sinkkua. Mitä sitten on muuta kuin netin deittipalvelut? Ei tosiaan oikein mitään.
Mä en enää tässä iässä usko noihin irl-romansseihin jotka vain "tapahtuvat itsestään"
N44
Naisia tuntuu kovasti tämä "ponnistelu" kuitenkin haittaavan.
Naisille kun on tähän asti riittänyt pelkkä silmien räpsyttely siellä norsunluutornissa.
Tämä on juuri sitä tasa-arvoa, mitä olette vinkuneet. Nauttikaa nyt työnne hedelmistä.