Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten vanhemmat! Miten ja milloin hoidatte parisuhdettanne?

Vierailija
28.02.2020 |

Kolme alle kouluikäistä lasta, nuorin 6 kk. Nyt on todettu miehen kanssa, että parisuhdetta on hoitamalla hoidettava. Omalla painollaan se ei enää kukoista.

Miten teillä on parisuhteessa onni säilynyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä se ole vaatinut mitään erityistä huoltamista. Tykkäämme olla koko perhe yhdessä koolla, touhuta lasten kanssa. Samalla jutellaan myös meitä aikuisia kiinnostavista asioista, luetaan ja kuunnellaan musiikkia eli tehdään omia juttujamme. 

Kahdenkeskistä aikaa on myöhään illalla, lasten mentyä nukkumaan joskus klo 22. Silloin harrastetaan seksiä tai katsellaan elokuva tms.

Ollaan miehen kanssa yökyöpeleitä, ja lapset on totutettu myöhäiseen päivärytmiin, niin saa aamulla nukkua pitkään, jos miehelläkään ei ole aikaista työvuoroa (itse olen hoitovapaan lopulla, mutta työni on iltapainotteista).

Meillä ei ole lapsenvahtia tarjolla, miehen vanhemmat ovat kuolleet ja minun vanhempani ovat iäkkäitä ja asuvat 150 km päässä.

Vierailija
2/6 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa vaiheessa kun vauva talossa, niin kahdenkeskisillä leffailloilla lasten nukkuessa ja seksillä. Ja hyväksymällä että lapset on osa parisuhdetta joten myös perheajalla. Sitten myöhemmin kun lapsia saa jo hoitoon, niin yön yli treffejä. Ja vielä myöhemmin pidempiä treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin suunnitellusti odottaa meidän esikoista puolen vuoden jälkeen kun tavattiin. Nyt ollaan oltu 12 vuotta yhdessä ja toinen yhteinen lapsi 2-vuotias. Minulla oli ennestään vuoden täyttänyt poika eli ollaan aina eletty lapsiperhearkea.

Ei olla ikinä hoidettu suhdetta mitenkään hoitamalla. Viihdytään perheenä eikä olla kaivattu ns vapaata juurikaan.

Arjessa tulee päivittäin oltua lähellä ja sanottua että rakastaa. Arjen romantiikka onkin varmaan se juttu ja huumori. Ja se että viihdytään kotona tai perheenä muuten.

Arjen täytyy toimia että suhde toimii. Arki on se juttu jota useammin eletään eli läheisyyttä lisää joka päivään ja sanoja sekä tekoja. Tuskin joku leffailta kerran kuussa suhdetta pelastaa vaikkei sekään varmaan huonoa tee jos arki kunnossa.

Vierailija
4/6 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei treffeille pääse niin treffejä kehiin lapsen nukkumaanmenon jälk! Saunailtaa, leffailtaa, treeni-iltaa!, itse tehty ravintolailta, punkkupullo puokkiin. Seksi on tosi tärkeä myös. Yliyön treffit sitten aina kun onnistuu, voi järjestyä joko niin, et itse lähdette yöksi muualle, taikka sit niin, et laps muualle yökylään. Tsemppiä ruuhkavuosiin!

Vierailija
5/6 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu että viikossa on vähintään kaksi sellaista iltaa, että lasten nukkumaanmenon jälkeen pistetään puhelimet, läppärit yms kokonaan pois ja keskitytään yhdessäoloon.

Vierailija
6/6 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä se ole vaatinut mitään erityistä huoltamista. Tykkäämme olla koko perhe yhdessä koolla, touhuta lasten kanssa. Samalla jutellaan myös meitä aikuisia kiinnostavista asioista, luetaan ja kuunnellaan musiikkia eli tehdään omia juttujamme. 

Kahdenkeskistä aikaa on myöhään illalla, lasten mentyä nukkumaan joskus klo 22. Silloin harrastetaan seksiä tai katsellaan elokuva tms.

Ollaan miehen kanssa yökyöpeleitä, ja lapset on totutettu myöhäiseen päivärytmiin, niin saa aamulla nukkua pitkään, jos miehelläkään ei ole aikaista työvuoroa (itse olen hoitovapaan lopulla, mutta työni on iltapainotteista).

Meillä ei ole lapsenvahtia tarjolla, miehen vanhemmat ovat kuolleet ja minun vanhempani ovat iäkkäitä ja asuvat 150 km päässä.

Teillähän oli hyviä vinkkejä parisuhteen hoitamiseen. Juuri tuo kahdenkeskeinen yhteinen aika :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi