Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja kakara pilasivat sushit. Maistuu pelkälle wasapille.

Vierailija
28.02.2020 |

Aina pitää ampua yli. Meni kallis kala hukkaan. Maistuu pelkälle wasapille.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla osaavat sitten. Sitä se ruoanlaitto on. Tuosta jää ainakin muisto. 

Vierailija
2/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan en wasapista tykkää ja nyt maistuu pelkästään sille. Aina kaikki pitää pilata kun ei ikinä kuunnella ettei sitä tarvi laittaa tuubitolkulla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla osaavat sitten. Sitä se ruoanlaitto on. Tuosta jää ainakin muisto. 

Eivät kyllä osaa. Tämä oli toinen kerta. V*ttu. Kyllä annan kokkina suoran palautteen.

Ap

Vierailija
4/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana osata kuunnella yhtään.

Ap

Vierailija
5/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa dipatkaa sushit itse wasabiin älkääkä laittako sitä itse sushien väliin :) näin kaikki saa käyttää sitä sen verran kun itselle maistuu

Vierailija
6/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa dipatkaa sushit itse wasabiin älkääkä laittako sitä itse sushien väliin :) näin kaikki saa käyttää sitä sen verran kun itselle maistuu

Tuota yritinkin sanoa. Nyt on kymmenkunta rullaa ja kaikki maistuu paskalle. Valittavat nyt itsekin, mutta katon että syövät ihan itse tekeleensä eikä palaakaan mene roskikseen. Lohi on pirun kallista ja nyt sitten piti pilata ruoka liialla wasapilla. Mua kun ei ikinä kuunnella kun olen aina väärässä miehen ja poikansa mielestä. Itse odotin pitkästä aikaa shusia ja nyt se taas pilattiin. Hyi saakeli.

Vierailija
7/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on pas kaa.

Vierailija
8/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita adhd tekemään ja tässä tulos. Jäänyt vissiin taas lääkkeet ottamatta aamulla kun äidiltään tuli. Eikä mieskään kuunnellut, "antaa pojan tehdä" ja tässä tulos. Ruoka, jota ei pysty syömään yhtään.

Ap

Vierailija
9/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PibarjuuriLohta riisillä

Zinc

Vierailija
10/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitko apua? Ei kai sitä siinä kalassa ole vaan rullassa. Ota kulho avaa rullat siihen poista leväkuori jossa wasabi on. Syö poke bowlina. 

Mikä oli kallista kalaa?

Vierailija
11/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota yritinkin sanoa. Nyt on kymmenkunta rullaa ja kaikki maistuu paskalle. Valittavat nyt itsekin, mutta katon että syövät ihan itse tekeleensä eikä palaakaan mene roskikseen. Lohi on pirun kallista ja nyt sitten piti pilata ruoka liialla wasapilla. Mua kun ei ikinä kuunnella kun olen aina väärässä miehen ja poikansa mielestä. Itse odotin pitkästä aikaa shusia ja nyt se taas pilattiin. Hyi saakeli.

Eiko kokkikoulussa opetettu etta se on wasabi?

Vierailija
12/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shusia?

Vierailija
13/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttien ruokaa.

Vierailija
15/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ensikerralla, kun kerta osaat ja olet kokki.

Vierailija
16/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voit haistaa wasabin. Toivutkohan tuosta enee koskaan? Tai oletko koskaan ollutkaan ns. normaali? 

Paljonko sitä kallista lohta nyt sitten meni hukkaan? Kaikenlaisia sitä onkin.

Vierailija
17/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi wasapille, eikä faceååkille tai inttakrammille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi