Sairaanhoitaja yritti määrätä lääkäriä!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sairaanhoitajat ovat epäasiallisia potilaita (heidän armoillaan) kohtaan.
Esim. Piti laittaa puuduttavaa geeliä tutkimuksessa. Sattui.
Sairaanhoitaja totesi: "mä annoin lääkärille tavallista geeliä". Hymyili leveästi päälle!
Kyllä sinne joukkoon mahtuu myös todella epäasiallisia lääkäreitäkin. Nimim. kokemusta on
Varmasti. Mutta tässä tapauksessa lääkäri pyysi hoitajaa antamaan puuduttavaa geeliä.
Ei tuossa lääkäri kovin ammatitaitoiselta vaikuta. Lääkärin pitäisi määrätä puudute valmistenimellä tai vähintään vaikuttavanaineen nimellä. Hoitaja voi "määrätä" että tarvitaan kipulääkettä tai esim. puudute mutta lääkäri määrää mikä se kipulääke tai puudute on jota käytetään.
Vieläkö tuollainen lääkäri on Jumala ajatusmalli elää? Itse olen hoitaja ja teen töitä lääkäreiden kanssa ja ei kyllä tulisi mieleenkään heitä pokkuroida.. Outo ajatuskin. Ihan yhdessä toimitaan potilaan parhaaksi ja töitä tehdään, oma elämä on sitten omaa elämää. Neuvoja kysytään puolin ja toisin. Pomo on yhteinen, asiallinen, tasavertainen, ei osallistu hoitotyöhön.
Sairaanhoitaja yritti määrätä lääkäriä!
Vierailija
klo 17:35 | 28.2.2020
Hieman outo tilanne, kun huomasin asian
No kerroppa nyt ap, että
A) Missä Tämä tapahtui
B)Mitä tarkalleen ottaen tapahtui
C)Miksi tämä oli outo tilanne ja
D) Miten sinä tähän oikein liityt?
Voi että, ap, kun kaikki jotka on oikeasti töissä terveydenhuollossa tajuaa, että sinä puhut paskaa, näkyy pitkän matkan päähän.
Itekki todistanut tämmösen tilanteen. Poikaa käytin päivystyksessä ison haavan takia ja vanha hoitaja heti sano et tikeillä vaa menee ku nii arassa paikassa revetä uudestaa. Nuori Lääkäri tuli kattoo ja puhu liimasta, siinä ne intti et kumpi. Lääkäri tutki paremmin vielä, käski hoitajaa hakee jtn ja mumisi meille et tikit pitää pistää. Sillo raivostutti kummankin käytös ku poika riepu itkee siinä ja yhet vaa taistelee et miten hoidetaan eikä lääkärin ego kestäny ees myöntää et tällä kertaa hoitaja oli oikeassa. Jälkikäteen tilanne huvittaa