Mieheni on minua komeampi, kuinka päästä tästä yli?
Vuodet ovat kohdelleet miestäni hyvin.
Parikymppisenä kuvittelin olevani todella kaunis. Vartaloni oli tiimalasi, hiukset vaalennettu, ja pelkästään ne ja baarissa saatu huomio saivat minut kuulemaan, että olin kaunis.
Nyt ymmärrän saaneeni huomiota kauniiden kavereiden ansiosta. Ja varmasti tanssiini joka näytti itsensä tyrkyttämiseltä. Suomennettuna näytin helpolta yö kaverilta.
Nyt yli 30 vuotiaana olen tajunnut rupsahtaneeni. Mies komistuu, ja minä rupsahdan.
Kuinka tästä pääsee yli?
Käyn salilla ja käytän laadukkaita ihonhoitotuotteita, mutta ikääntymistä ei voi estää. Kuinka kasvaa henkisesti tästä yli?
Mies saa jatkuvasti huomiota nuorilta ja kauniilta naisilta.
Kommentit (40)
No ota ilo irti. Hän on sinun miehesi.
Nauti hänen vartalostaan, ja harrasta villiä seksiä hänen kanssaan.
Ajattele, että hän on sinun. Ja sinä olet saanut hänet, sinä olet hänen arvoisensa, tai arvokkaampi, kuningatar.
Et kadu.
Omaa alemmuudentuntoasi tosin kyllä tulet katumaan.
Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta.
Koskaan aiemmin en ole ollut mustasukkainen.
Nyt kuitenkin on usein tilanteita, että esimerkiksi ravintoloissa tarjoilijat selvästi flirttailevat miehelle, vaikka olen vieressä. Samaa tapahtui todella paljon kun kävimme muutamassa entisen itäblokin maassa. Mietin johtuuko flirttailu siitä, että olen selkeästi rumentunut, tai sitten en aiemmin kiinnittänyt moiseen huomiota.
Lapsuuden perheessä sain paljon kehuja ulkonäöstäni, mikä ehkä vääristi mielikuvaa itsestäni. Nyt esimerkiksi isäni on sanonut, että näytän kalpealta ja äitini kysyy olenko väsynyt. Mies on kysynyt onko minulla kuumetta tai nukuinko huonosti, eli ulkonäölleni on oikeasti käynyt jotakin.
Mies kehuu muutenkin todella harvoin, lähinnä silloin kun olen mielestäni ruma (herätessä, uidessa, saunoessa) osittain pidän sitäkin kuittailuna, vaikka aiemmin en pitänyt minään. Viimeksi kysyin miksi mies haluaa olla ilkeä, kun sanoi söpöksi lukiessani kirjaa. Näköjään tarkoitti sitä, koska ihmetteli kommenttiani.
Mietin jopa joitakin hoitoja jotka aktivoisivat kasvojen ihoa, onko niissä järkeä?
Ap
” Nyt ymmärrän saaneeni huomiota kauniiden kavereiden ansiosta. Ja varmasti tanssiini joka näytti itsensä tyrkyttämiseltä. Suomennettuna näytin helpolta yö kaverilta.”
Palstaulín provo. Ei tällaista naista olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko lääkäri?
Enempi hoitsulta vaikuttaa.
ihan selkee tyhjän jauhaja,täällä ei ole yhtään hyvään ammattikuntaan kuuluvaa.On vaan filmausta.
Eli kyseessä siis lääkäripariskunta, jossa mies huomattavasti naista paremman näköinen. Ehkä työskentelette samassa yrityksessä.
Onko teillä lapsia? Häiritseekö tilanne miestäsi vai onko hän onnellinen suhteessa?
Veikkaan, että olet edelleen masentunut noista elämääsi ravisuttaneista suruista, etkä näe itseäsi realistisesti.
Haluatko siis huomiota muiltakin miehiltä kuten miehesi saa naisilta? Vai eikö miehesi enää anna huomiota kuten ennen? Vai mikä oli ongelma?
Naisen kropan rasva usein tekee sitä että näyttää rupsahtavan herkemmin, kun lihasta on hankalampi kasvattaa ja ylläpitää, ja kaikki elämän painonmuutokset voi näkyä herkemmin, selluliittina ja ihossa muutenkin. Ja rintakudos ei pysy kiinteänä. Faktoja vaan, vaikka treenaisi. Genetiikka vaikuttaa paljon.
Eli jos mies on hyvä niin keskity ajattelemaan hänen timmiä kroppaa aina kun itseäsi epäilet.
Jos huomiota kaipaat muilta, niin saat sitä kyllä tietynlaisella pukeutumisella ja meikillä, nuoriltakin miehiltä kyllä. Usein miehiä ei kiinnosta onko naisen ulkonäkö naturellia vai vaatteilla/photoshopilla/kuvakulmilla aikaansaatu, sama reaktio syntyy (kiihotus) ja siitä seuraa huomion antaminen. Ei ole sen monimutkaisempaa.
Mutta mieti mitä oikeasti kaipaat, mikä puuttuu.
No mutta niinhän se aina menee...naiset rupsahtaa ja miehet komistuu. Ei sille oikeen voi mitään
Nautit nyt vielä koko rahalla,kyllä se siitä vielä ymmärtää lähteä.
Kamalaa kun puoliso on kateellinen toiselle :S
Kehutko itse miestä? Oletko kertonut kaipaavasi kehuja?
Sun ongelma on ihan jossain muualla kun ulkonäössä.
No toisaalta ymmärrän naisen huolen mikäli pariskunta on oikeasti täysin eri paria ulkonäöllisesti.
Esim mies tumma ja komea, nainen valju hiiren näköinen.
Vierailija kirjoitti:
AP sinun pitää vain valmistautua siihen, että kohta mies löytää sinua kauniimman ja paremman puolison. Sinulle suosittelen korkin avaamista, ei tuosta tilanteesta enää voi nousta.
Vahvempi lääkitys auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
30v rupsahtanut =)
Olen 50v, enkä koe rupsahtaneeni vielä ollenkaan.
Karismaattiset ihmiset ei rupsahda. Ulkonäkökeskeiset kyllä.
Itse ratkaisin asian ottamalla 10 v vanhemman miehen. Hälle olen nuori ja hyvännäköinen. Ja olenkin. Hän on komea 45 v
Kiitos kommenteista.
Voi olla, että oikeasti kokemani asiat vaikuttavat ja siksi näen kaiken, myös itseni rumana.
Luonto on mielestäni edelleen kaunis, samoin mies komea, ja lapsemme nätti, mutta muuten maailma on aika ruma.
Koen myös etten osaa enää olla sosiaalisesti taitava, joten ehkä pieni loma ei olisi ollenkaan huono idea. Tosin olen tässä juuri viettänyt pari päivää talvilomaa, eikä olo ole ollenkaan parempi. Kohtalokkaasti myös reissu piti koronan takia perua.
Mies ei onneksi ole sellainen tumma ja tulinen, enemmän yksi seitsemästä veljeksestä, mutta siistimpi. Olen kyllä sanonut hänelle positiivisia kommentteja, mutta eipä se ole itsellenikään järin luontevaa.
Pitäisi varmasti hakeutua psykologille tai muuta, mutta koen sen äärimmäisen ahdistavaksi.
Ap
tämä aloitus taasen porvoosta. naisethan ovat aina kateellisia toinen toisilleen. mutta että miehelleen. hehheh.
kaunista naista karehditaan eikä haluta olla ystäviä hänen kanssaan. naiset sortavat. kokemusta asiasta on.
Kannattaa muistaa sisäisen kauneuden ja luonteen merkitys. Et välttämättä ole "rupsahtanut", jos et näytä tasan samalta kuin kaksikymppisenä. Ehkä pidät tietyistä kohdista itsessäsi esim. silmät ja kasvot jne. Rakastuneena tai jos ihailet miestä, hän näyttää silmissäsi todella komealta, mutta onko sitä muiden mielestä on eri asia. Joku toinen henkilö voi ajatella että onpa miehesi liian laiha, pojan näköinen ja liian neliskulmaiset hiukset tms. Mutta onko sillä väliä mitä muut ajattelevat lopulta? Jokaisessa on jotain hyviä puolia. Geenit ja muut tekijät vaikuttavat, mutta mitä väärää on näyttää ikäiseltään. Joku voide voi nuorentaa hetkellisesti.
30v rupsahtanut =)
Olen 50v, enkä koe rupsahtaneeni vielä ollenkaan.