Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verikokeesta...

25.06.2006 |

Minulle määrättiin verikoe suunnilleen kohdassa pp 14. Entä jos vuoto alkaa ennen sitä? Tuleeko siinä verikokeessa kuitenkin käydä?

Täällä moni kirjoittaa testaavansa itse kotona suunnilleen kohdan pp10 jälkeen. Eikö kaikille määrätäkään sitä verikoetta? Voiko testin tehdä myös kotioloissa raskaustestimuodossa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mulla lääkäri sanoi että testaa kotitestillä ensin kotona kahden viikon päästä siirrosta ja jos on plussa niin sit verikokeeseen jossa katsotaan hcg-arvot..... jos on kovin matalat niin sit on todennäköistä et menee kesken...jne. Elikkä sil veritestillä varmistetaan vielä raskaus ja kyl se mun mielestä varmaan kaikille määräätään :)

Vierailija
2/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle lääkäri sanoi vain, että kotitesti pp16 jos menkat eivät ole siihen mennessä alkaneet. Ei puhettakaan veritestistä.

Sitten jos sattuu, että plussa tulee, niin sitten varataan aikaa ultraan..

Ei varmaan menkkojen alettua enää kannata mennä siihen veritestiin?

Kannattaa varmaan ehkä kuitenkin varmistaa vielä, vaikka soittamalla sinne lääkäriin.

Onnea " plussan metsästykseen" ! =)

-viivi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin aina verikoe vaikka menkat olisivat alkaneet. Syynä siihen oli että lääkäri halusi tietää että oliko minkäänlaista kiinnitystä tapahtunut jossain vaiheessa. Joskus yritin sanoa että mitä jos en menisi verikokeisiin kun menkatkin hirvittävän runsaat mutta aina jouduin menemään.

Hätähousuna testasin yleensä jo kotona kun oli pp12, malttamaton kun olen!

Vierailija
4/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yksityisellä ja verikoe luvassa......sehän tietää taas rahan menoa....

Vierailija
5/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja julkisella puolella. ohje testata kotona pp16 ja sitten varata aika ultraan. ei ollut meilläkään mitään puhetta veritestistä.

Vierailija
6/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksityisellä ollaan.

Oisko vain sitten vähän siitä kiinni kuka lääkäri hoitaa.

Toiset haluu kait olla sitten perusteellisempia tai jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän