Halla-aho joutui A-studion kuulusteluun fasismista
Entä Li Andersson, joutuuko hän kuulusteluun kun hänen puolueeesta tulee suoraa väkivaltaan uhkaamista?
Kommentit (42)
Nyt meillä on läjä kommareita hallituksessa, kannattaisi itse kunkin olla huolissaan.[/quote]
Kommunistin puolue ei ole hallituksessa, ota selvää asioista ja puolueista.
Jatkuva kommunisteista huutelu alkaa syömään huutelijan uskottavuutta. Ehkä huutelu ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo paljon vakavampaa kuin mitä yksikään persu on sanonut. Aivan selvä rikostutkinnan paikka.
Miksi valehtelet? Persut uhkailevat suomalaisia jatkuvasti.
Vain persuilta tai ainakin niiden kannattajilta olen netissä nähnyt saunan taakse viemisen juttua. Huomautan että myös "mestari" on itse kirjoittanut että väkivalta on aliarvostettu vaikuttamisen muoto. Saahan tuota selitellä mutta onhan tuo ihan selkeä kannanotto. Eräs puolue saksassa toimi aikoinaan juuri tuolla väkivallan avulla.
Hitler sitä ja tätä. Kommunismi on tuottanut enemmän ruumiita kuin fasismi ikinä, tätä ei vaan ikinä muisteta tuoda esille koska voittajat kirjoittavat historian.VIHREET ON PAHIMPIA KOMMAREITA.VEROJEN KOROTTAJIA,KAKSINAAMAISIA.KIEROILIJOITA.VIHREET EIVÄT,EDES YMMÄRRÄ,MITÄ KAIKKEA SEURAUKSIA,HEIDÄN VAATIMUKSISTAAN ON.
Nyt meillä on läjä kommareita hallituksessa, kannattaisi itse kunkin olla huolissaan.
Vasemmistoliiton ministeriryhmän sihteeri Dan Koivulaakso peräänkuulutti vuonna 2007 verkkokeskustelussa ”taktista väkivaltaa”. Vuonna 2009 Koivulaakso kutsui pasifismia ”vakavaksi mielenhäiriöksi”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo paljon vakavampaa kuin mitä yksikään persu on sanonut. Aivan selvä rikostutkinnan paikka.
Vain persuilta tai ainakin niiden kannattajilta olen netissä nähnyt saunan taakse viemisen juttua. Huomautan että myös "mestari" on itse kirjoittanut että väkivalta on aliarvostettu vaikuttamisen muoto. Saahan tuota selitellä mutta onhan tuo ihan selkeä kannanotto. Eräs puolue saksassa toimi aikoinaan juuri tuolla väkivallan avulla.
Hitler sitä ja tätä. Kommunismi on tuottanut enemmän ruumiita kuin fasismi ikinä, tätä ei vaan ikinä muisteta tuoda esille koska voittajat kirjoittavat historian.
Nyt meillä on läjä kommareita hallituksessa, kannattaisi itse kunkin olla huolissaan.
Kommarit oli pahoja siitä ei ole kahta puhettakaan. Suomen eduskunnassa kommunistejä ei ole näkynyt sinä aikana kun olen saanut äänestää eli ainakin 30 vuotta. Toki kun on hunni attilasta pari pykälää enemmän äärioikeistossa niin kaikki muut näyttää hämäävästi vasemmalla oleviksi.
Historiasta pitää ottaa opiksi eikä toistaa samoja virheitä. Tuo voittajat kirjoittavat historian on vanha sekä vääristelevä itkeminen. Seuraava siirto on luultavasti poistaa keskustelu. Sellaisia ne persulit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva kommunisteista huutelu alkaa syömään huutelijan uskottavuutta. Ehkä huutelu ylipäänsä.
Vasemmistoliiton Anna Kontula: olen kommunisti
https://www.verkkouutiset.fi/anna-kontula-olen-eduskunnan-ainoa-kommuni…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitler sitä ja tätä. Kommunismi on tuottanut enemmän ruumiita kuin fasismi ikinä, tätä ei vaan ikinä muisteta tuoda esille koska voittajat kirjoittavat historian.
Älkää vaan äänestäkö näitä hallituksen, kommareiksi tämän tyypin taholta kutsuttuja, vaan äänestäkää näitä fasisteiksi itseään toittotavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puolueeton ja seurannut teidän molempien suuntausten öyhötystä.
Jatketaanpa tästä. Missä on se persu, joka on uhannut tappaa jonkun? Todisteet? Tämän haluan nähdä omin silmin.
Jos tamperelainen kaupunginhallituksen jäsen Vallin (ps.) ilmoittaa Twitterissä, että ainoa lääke sosialisteille on vienti saunan taakse niin kuinka itse tulkitset tämän? Ovatko persut jo vaatineet selvitystä asiasta tai onko Vallin kenties itse eronnut?
Sama kohtelu kaikille. Laiton uhkaus on aina rikosilmoituksen paikka.
Et kai nyt sentään luule että kannatan mitään väkivaltaa ketään kohtaan?
Pahkasian yksi sarjakuva oikeastaan ennakoi persuja. Hei nimeni on jörgen ja maa on litteä. Kaikki jotka ovat kanssani samaa mieltä saavat suklaapatukan välitunnilla.
Politiikan lyhyin oppitunti. Demokratiassa ei tarvitse olla oikeassa. Riittää että saa eniten kannatusta.
Siksi kannabiskin pysyy suomessa laittomana.
Tämä henkikö taisi uhkailla muitakin kuin persuja. Joukossa oli Wahlroos ja vaikka ketä. Ainakin Huhtasaari sekä joku Ehrnrooth myös.
Vierailija kirjoitti:
Pahkasian yksi sarjakuva oikeastaan ennakoi persuja. Hei nimeni on jörgen ja maa on litteä. Kaikki jotka ovat kanssani samaa mieltä saavat suklaapatukan välitunnilla.
Politiikan lyhyin oppitunti. Demokratiassa ei tarvitse olla oikeassa. Riittää että saa eniten kannatusta.
Onko sinulla litteä pää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puolueeton ja seurannut teidän molempien suuntausten öyhötystä.
Jatketaanpa tästä. Missä on se persu, joka on uhannut tappaa jonkun? Todisteet? Tämän haluan nähdä omin silmin.
Jos tamperelainen kaupunginhallituksen jäsen Vallin (ps.) ilmoittaa Twitterissä, että ainoa lääke sosialisteille on vienti saunan taakse niin kuinka itse tulkitset tämän? Ovatko persut jo vaatineet selvitystä asiasta tai onko Vallin kenties itse eronnut?
Sama kohtelu kaikille. Laiton uhkaus on aina rikosilmoituksen paikka.
Et kai nyt sentään luule että kannatan mitään väkivaltaa ketään kohtaan?
Alapeukku? Olen pasifisti ja seurannut teidän molempien puolien öyhötystä vuosikausia.
Miksei samariin ole tentattavana kun demarit perseilee tämän tästä. Nyt oli joku ulkosuomalainen demari Helsingissä haastettu käräjille kelan toimesta kun tukia koijannut 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton Anna Kontula: olen kommunisti
https://www.verkkouutiset.fi/anna-kontula-olen-eduskunnan-ainoa-kommuni…
Huomaatko, että alkuperäinen väite on "Nyt meillä on läjä kommareita hallituksessa..." ja linkkaamassasi jutussa Kontula sanoo olevansa ainoa kommunisti koko eduskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eräs puolue toimi tuossa itänaapurissa tai vielä idempänä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eräs puolue toimi tuossa itänaapurissa tai vielä idempänä??
Keskusta vai sdp?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla litteä pää?
Minulle on kiusilla sanottu että heksakonin muotoinen pää. Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa. Peilistä kun katselin niin pään muoto on sanotaan normaalin rajoissa. Naama on kyllä sellainen että hellou halloween. Omasta mielestä lähinnä just peloittelu tai vappu naamari. Naisilta olen kuullut vaihtelevaa valehtelua normaali-komea.
Korvien välissä on joskus pientä toimivuutta. Esim. tuon demokratian huonon puolen kertominen. Ei totuus muutu sillä että enemmistö on sitä vastaan. Vanhimpia juttuja just maan litteys ja se että maa kiertää aurinkoa eikä päinvastoin.
Tietenkin osa on niin juntteja ettei niiden mielestä naiset saisi äänestää tai muutenkaan olla tasavertaisia miesten kanssa. Mulla on tämmöinen teoria. Miesten ja naisten ajattelu on erillaista ja tarkoitus onkin että yhdessä niistä voi tulla jotain toimivaa. Demokratian kehto kreikka muuten käytti savuja että on valmiimpi hyväksymään myös muiden ideoita/ajatuksia.
Huusihan persut silakat uuniin ja se on mielestäni paljon pahempaa kuin nettiin kirjoittelu, hyvä että yle ja heari pysyvät tässä twitterkohussa maltillisina ja jos mikä persuja harmittaa :P