Induktio-lieden omistajat! Toimii ko .. -Sinccis
Toimiiko induktiolla keraamiset paistinpannut ? Lueskelen juuri induktioliesistä, kun omastani aika jättää, niin ehkäpä vaihdan sitten siihen. Mulla on joskus ollut keraaminen, enkä ollut kovin tyytyväinen, kun kaikki palaa lasiin kiinni ja sitten hangataan hangataan ja hangataan.
Niin. Back to the kysymys. Toimiiko keraamiset paistinpannut siinä? Entäs hiiliteräs?
Hyvin epäselvästi on kerrottu, että keraaminen ei siinä toimi, ja teräs toimii, mutta entäs hiiliteräs ? Entäs jos keraamisessa pannussa on sellainen pohja? (tai siis ylipäätänsä, onko niissä, että toimii ?)
Kiitos jo etukäteen
Kunnioittavasti,
Sinccis
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
wokit toimii
hiiliteräs toimii
Eikö kellään ole hiiliterästä, kun ei osannut sanoa toimiiko ?
Zinc
Tähän mennessä ainoa tuo keraaminen, jok ei toimi
En ole hankkinut hiiliterästä, kun vanhat on vielä käyttökelpoisia. Mikä sen etu on tavallisiin verrattuna?
Yks pannu lisää toimii, mutta
YKSIKÄÄN KATTILA EI TOIMI
TESTASIN NELJÄÄÄ ............. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH ...
Ja yksi on pesussa, tuskinpa sekään siis toimii, kun teräs ei toimi, vaikka valehdellaan, että toimii.
Zinc
Kaikki mun kattilat on yli 10 vuotta vanhoja, eikä mikään toimi ;(
Woihan wattulan wäet
Mulla on ainakin on hiiliteräs mikä toimii, mutta enpä tiedä toimiiko kaikki
Minun induktioliedessä ei kyllä toimi edes kaikki sellaisetkaan pannut missä myyntilätkässä lukee että pitäisi toimia induktiolla. Hiiliteräs toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wokit toimii
hiiliteräs toimii
Eikö kellään ole hiiliterästä, kun ei osannut sanoa toimiiko ?
Zinc
Tähän mennessä ainoa tuo keraaminen, jok ei toimi
En ole hankkinut hiiliterästä, kun vanhat on vielä käyttökelpoisia. Mikä sen etu on tavallisiin verrattuna?
Siis mikä on tavallinen ?
Valurauta ?
Hiiliteräksellä on pitkä käyttöikä, hyvät paisto-ominaisuudet. Se kai se pannun tärkein kriteeri on.
Sen voi myös laittaa lämpiämään ilman mitään lisukkeita sisällä, eli sillä voi niinikään kuin wokata.
Noita kaikenlaisia pinnoitettuja pannuja kun ei saisi lämmittää yksinään, mikä on sitten käsittämätöntä, että myydään pinnoitettuja wokkeja ynnä muita. Kun sen wokin idea on nopea paistaminen, että pannu on äärimmäisen kuuma. Juuri siinä rajalla, ettei öljy syty tuleen.
Zinc
Nythän se iski paskan tuulettimeen.
Yksikään kattila EI TOIMI.
Zinc
Voi Voi Voi Voi .. sanonko mikä.
Kiitoksia osallistuneille.
Nyt minä lähden kattilakaupoille !!
Zinc
No nyt iski paska fäniin !!
2 ensimmäistä kattilaa EI TOIMI
Enhän minä tee sillä mitään, jos mun kattilat ei toimi!!
Zinc
Miten sitä valehdeltiin, että teräs toimii ja teräskattilat ei toimi!!!