Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen: käytkö säännöllisesti tutkituttamassa terveytesi?

Vierailija
28.02.2020 |

Tarkoitan esim.verenkuva, sokerit, kolesterolit ja maksa-arvot labroissa jne. Olen käynyt ja onneksi ovat ok. Samoin käyn papassa ja gynellä säännöllisesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin mennään vasta sitten, kun on pää kainalossa.

Vierailija
2/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vuoden välein omalla terveysasemallani. Ensin käyn labrassa ja sen jälkeen sairaanhoitajan juttusilla. Sairaanhoitaja huomasi muutama vuosi sitten yhden tärkeän asian, jota ei edes yksityisen erikoistunut lääkäri ollut huomannut, joten saimme tilanteen hoitoon julkisella puolella nopeasti.

Käyn myös vuoden parin välein hammastarkastuksessa ihan omaksi ilokseni.

Perussairauksia ei ole ja olen terve kuin pukki, mutta nämä vuositsekkaukset ovat mielestäni hyvin asiaa.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mammografiassa ja papa-kokeessa joka toinen vuosi, siinä kaikki.

N55

Vierailija
4/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden tarkastukset käyn, joukkopapat jne.

Vierailija
5/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kunnallisella puolella tee mitään kokonaistarkistuksia. Käyn mammografiassa ja papassa. Muihin pitäisi keksiä tekosyy, että pääsisi. Ja kaikki tutkimukset tehdään toisista tietämättä. Tällä hetkellä olen jonossa kahteen leikkaukseen ja yhteen pienempään, eivätkä ne osastot tienneet toisistaan. Ketään ei kiinnosta siellä minun vointi, mikä on huono. Eikä lääkitys, vaikuttaako se.

Kun käyn lääkärissä, hän on kiinnostunut vain siitä yhdestä aiheesta, toiselle pitää tilata oma aika. Sitten tulee eri lääkäri. Jne

Vierailija
6/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy terveenä ollenkaan. Menen tuntiessani olevani sairas. Arvauskeskuksilla on sairatakin asiakkaita. Miksi terveiden pitäisi kuormittaa niitä, turhilla tutkimuksilla?

Vierailija
7/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ontyhmä kun saapas

Vierailija
8/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärin tarkastuksessa vuosittain, gynellä joka toinen vuosi (papassa ei koskaan ole ollut mitään epäilyttävää tms). Näin olen tosin toiminut jo parikymmentä vuotta. 

Perusterve keski-ikäinen ei tarvitse mitään erityisiä vuosihuoltoja. Pitää itse muistaa ainakin yrittää huolehtia terveellisestä syömisestä, riittävästä liikunnasta ja yöunista. Siinä se. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi