Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maantienharmaa kaunis hiusväri?

Vierailija
28.02.2020 |

Itselläni on hiekkatien väriset hiukset.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta jos terveen kiiltävät.

Vierailija
2/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vie värin kasvoista ja siinä ei ole mitään särmää. Onneks itselläni on luonnostaan tummat hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ei ole. Siksi otan vaaleita raitoja. Alapää saman värinen, ajelen kaikki pois.

Vierailija
4/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin otin raitoja, ne vaan äkkiä kasvaa pois jos pitää hiuksia ponnarilla. Olen työtön tällä hetkellä, joten kampaajalle ei varaa. Mietin mitä tekisin.

Ap

Vierailija
5/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen. Tosin harmaa se harvoin on, joku ruskean sävy paremminkin.

Vierailija
6/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Kasvatankin oman värin takaisin. Se on sellainen kullanvaaleanruskea väri. Kaduttaa, että edes rupesin värjäilemään muuksi, kun se on nätti väri. Muualla päin maailmaa jopa värjätään tarkoituksella sen väriseksi :) esim Pinterestistä löytyy paljon kuvia.

Vierailija
7/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on. Minulla on melko ns. hiekkatien väriset hiukset, mutta niissä on luonnollista sävyn vaihtumaa. Kun aurinko osuu niin sävyt tulee mielestäni kivasti esille. Kesällä sävy muuttuu hyvin vaaleaksi ja talven aikana taas tummentuu. Omalla tyttärellä on sama sävy joten näen sävyn hyvin, ja se on mielestäni hyvin kaunis. Sopii myös suomalaiseen vaaleaan ihonväriin.

Pidän kyllä myös esim. punapäistä ja blondeista ja tummista hiuksista jotka ei ole värjättyjä. :) Ihania kaikki omalla tavallaan, kumpa ihmiset ei kokisi niin suurta tarvetta värjätä niitä piiloon, oma väri on usein se paras. Jopa harmaa!

Vierailija
8/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Huippumallien hiusväri. Itse yritän kasvattaa kestoväriä pois, jotta saisin tilalle oman maantienharmaan värini. Tekisin mitä vaan, että saisin sun hiukset :D

Vierailija
9/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tommonen harmaan vaalea on luonnollinen väri talvella.. kesällä sitten tummuu.

Aika erikoista tää värivaihto..

Vierailija
10/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauniita tai rumia värejä, on vain ihmisiä joille jokin sopii.

Vierailija
11/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen tähän kysymään, että onko kenelläkään kokemusta c-vitamiinivaalennuksta / askorbiinihaposta? Sen pitäisi kai poistaa hyvin keinotekoista hiusväriä?

Vierailija
12/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, jos väri sopii ihon väriin!

Vierailija
13/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se näytti ja tuolla maailmalla ihan arvostettukin väri ilmeisesti.

Musta tämmöistä tavallista suomalaista väritystä (ja ulkonäköä) parjataan ihan turhaan.

Vierailija
14/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Näin viime viikolla lähikaupan kassalla myyjän (alle 25v) jolla oli mahtavan pitkä ja tuuhea tukka. Siis vyötärölle asti. Maantienharmaa hiusten väri sopi sille hyvin kun sillä oli siniharmaat silmät ja vaalea iho.

Mä haluan just tollaset hiukset. V*tuttaa että omat hiukset on luonnostaan liian tummat ja ohuet. Kehuin myyjän hiuksia. "Kiva väri" tai jotain sinnepäin. Toivottavasti se ei ymmärtäny väärin että olisin jotenki pitäny sitä väriä feikkinä tai outona.

Vierailija
15/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Näin viime viikolla lähikaupan kassalla myyjän (alle 25v) jolla oli mahtavan pitkä ja tuuhea tukka. Siis vyötärölle asti. Maantienharmaa hiusten väri sopi sille hyvin kun sillä oli siniharmaat silmät ja vaalea iho.

Mä haluan just tollaset hiukset. V*tuttaa että omat hiukset on luonnostaan liian tummat ja ohuet. Kehuin myyjän hiuksia. "Kiva väri" tai jotain sinnepäin. Toivottavasti se ei ymmärtäny väärin että olisin jotenki pitäny sitä väriä feikkinä tai outona.

Joskus oli mellunmäen alepalla tommonen söpis.. ja sitten se alepa revittiin.

Vierailija
16/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni ei ole. Siksi otan vaaleita raitoja. Alapää saman värinen, ajelen kaikki pois.

Ota sinne alapäähänkin raitoja. Tai ajele päästäkin kaikki pois.