Ikävä huomata, mutta musta on tullut ghostaaja
oon nyt noin vuoden roikkunut Tinderissä ja musta on tullut ihan piittaamaton paska. En yksinkertaisesti jaksa vaivautua muotoilemaan kohteliaita ei kiinnosta -viestejä kiinnostuneille miehille.
Onks kellekään muulle käynyt näin? Oon aina pitänyt sellasia, jotka ei osaa kohteliasta heippa-viestiä kirjoittaa, sosiaalisesti vammaisina ja idiootteina.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiisikä tässä kohaa olla mustasukkainen kun joku pääsee niin paljon treffeille, että kokee ja tuntee, että tavanomainen huomaavainen käyttäytyminen ei ole enää sellaisa mihin pitäisi yltää, kun uusia ihalijoita riittäiisi yllinkyllin jonossa, senkun vain valitsisi kulloinkin sopivimmalta vaikuttavan....
Joo-o hurjalta kuulostaa kun itse ei ole päässyt treffeille 3 vuoteen. Eletään ihan eri maailmoissa.
M37
Jep. Olen käynyt tasan kerran elämässäni treffeillä. Mies lupasi jatkoa kasvotusten, mutta eipä sitä koskaan tullut.
N40
Vaihda toimintaympäristöä ja toimintatapoja.
Kirjoita valmiiksi yksi viesti, jossa kerrot ystävällisesti, ettet ole kiinnostunut. Kopioit ja lähetät aina sen.
Mä ainakin tykkään siitä ovi on raollaan hommasta. Mun mielestä parempi niin. Yksilläkään susipaskoilla treffeillä en ole ollut, kaikissa miehissä on ollut jotain ihailtavaa, mutta ei vaan natsaa tai suuremmin innosta jatko. Mitään syytä harvoin kuitenkaan löydän, että miksi ei voisi tavata uudelleen ja ajanvietteeksi näin usein teenkin. Siksi vaihdetaan muutama viesti treffien jälkeen, vastailen kyllä viesteihin, mutta en koe tarpeelliseksi, tai edes oikeudekseni huomauttaa että xx mitä sä teit oli aika dealbreikkeri, tai sä et vaan ole tarpeeksi mielenkiintoinen. Ne ovat minun subjektiivisia käsityksiä ihmisestä, jonka elämä ei millään tavalla saa nojautua minun, satunnaistuttavuuden käsitykseen. Tosin itse olen ihan teflontreffailumielellä liikenteessä ja sen tuon myös esille. Mikäli huomaan miehen haluavan kanssani jotain enemmän, niin silloin kyllä ystävällisesti muistutan, että en ollut siinämielessä saatavilla ja kannattaa jatkaa sopivamman kumppanin hakua. Mikäli minulta suoraan kysytään jatkosta, niin vastaan kyllä rehellisesti. Kerran on kysytty.
Aika turhaa sanoa mitään heippoja, kun niiden jälkeenkin, jopa vuoden tai kahden kuluttua, tulee vielä tunnusteluja. Mitäs sulle nykyään kuuluu? Meillä oli hyvät treffit, kiinnostaisko taas tavata joku kerta? Joten ne heipat oli turhat, tylyin ja kaamein vaihtoehto eli ghostaus on ylivoimaisesti toimivin. Näin olen käytännössä havainnut.
Jos asiallisesti toimii, niin jättää oven ikään kuin raolleen. Jokainen vastaus ja jokainen heippa on signaali toiselle, suorastaan ärsyke alkaa taas aktiiviseksi ja olla luovuttamatta.