Muita pullukoita, joilla on hyvännäköinen mies?
Hehhheh... tulipahan vain mieleen, kun olen tällaisen asian huomannut, että hyvin useasti pullukoiden naisten miehenä/poikaystävänä on tosi hyvännäköisiä miehiä!!!
Kommentit (46)
Olitkohan numero 17 tai jotain...
" kauneushan on katsojan silmässä, pullukoiden mielestä
heidän miehensä on hyvännäköinen, vaikkei muiden mielestä olekkaan. Yleensä olen pullukalla nähnyt vain pullukan miehen tai sitten ulkomaalaisen. Vai onko niin ettei ne miehet kehtaa liikkua teidän kanssa... "
Onkohan meillä lihavilla sit joku erikoinen näkö kun nähdään miehetkin erillailla? Läskit sumentaa silmät. :D
Kyllä minulle ainakin komea mies on komea mies.. Ei kukkakeppi tai alle 170cm mies ole edes mies.. Miksi näkisin komean miehen erillailla kun hoikat?
Kumma etten minä ole koskaan nähnyt tummaihoisen miehen käsivarressa lihavaa naista.. Sit niitä ei katsos varmaan ole kun MINÄ en ole niihin törmännyt. ;) Minun jokaisella ulkomaalaisella tuttuvalla on hoikka blondi kainalossa, eli sehän tarkoittaa sitä että kaikilla ulkomaalaisilla on hoikat blondit. Eiks joo? :)
Itselläni painoa 148 ja hyvinkin komea ja urheilullinen mies on. Ei mikään kukkakeppi. Pituuttakin 183cm. Ja on komea ihan hoikkienkin mielestä, joten minun silmiäni LÄSKIT eivät ole sokeuttanut. ;)
Miksi olette noin katkeria jos jollain läskillä on komea mies? Tekö vain olette maailman napa ja muut jää jälkeen?
Avatkaa silmänne, ei hoikka vartala ole yhtäkuin kauneus. Ja niinkun joku sanoi että kauneus on katsojan silmissä.. Eli miksi siis luulette että kaikki maailman komeat miehet kuolaavat juuri sen hoikan naisen perään?
Mikä siinä on niin vaikeaa että meillä lihavillakin voi pyyhkiä hyvin ja on elämää ja miehiä jotka rakastaa?
Onko teillä todella niin huono itsetunto itsenne ja kroppanne suhteen että luulette että hoikkuus on se avain onneen? On pikkasen huonolla pohjalla teidän suhteet jos menee hyvin vain silloin kun on hoikka.
Ja joku sanoi että lihavat pönkittää itsetuntoa täällä kehumalla komeita miehiään va miten joku kirjoitte... Just, lihavahan ei saa tehdä mitään. EIhän? Se on heti väärin jos läskillä menee hyvin tai saati sitten jos hänellä on komea suomalainen mies. Miehen pitää olla silloin ehdottomasti jotenkin sairas tai jotain.
MENKÄÄ ITSEENNE ja oppikaa hyväksymään itsenne. :)
Sun miehellä taitaa olla semmoinen läskifetissi, jättäiskö se sut jos oisit ns. normaalipainoinen?
jotkut tykkää laihoista jotkut pulleista. Jotkut tummista jotkut vaaleista. mun mies tykkää minusta sun mies sinusta. OK?
Tunnen itseni tosi läskiksi, koska yleensä olen painanut huomattavasti vähemmän.
Miehen mielestä en silti näytä oksettavalta, vaikka itsestäni tuntuu siltä joka päivä.
Sori mut mieheni on ihan normaali, terve mies. Tiesin että joku keksii tollaisen kun ei muuta keksi.
Miehelläni on ollut elämässään niin hoikkia, pulleita kuin läskejäkin naisia. Hän ei rakastu ulkonäköön vaan siihen mitä ihminen on sisältä. Pitää kyllä minua hyvinkin kauniita, rakastaa kasvojani ja tulee hulluksi tisseistäni. :)
Onko se oikeesti noin kova pala hoikille että läski saa komean miehen? Millaisten paskojen kanssa te olette sitten? On suhde todella väärällä pohjalla jos hoikkuus on kaiken a ja o.
munkin mielestä pieni pyöreys on kaunista naisella:) mut jos paino tosiaan ylittää sadan kilon nainen on kaukana kauniista ja eiköhän siinä tapauksessa ole syytä laihduttaa jo oman terveyden takia!
Niillä taitaa miehet koko ajan arvostella vaimojensa ulkonäköjä. Otan osaa! Oma mies ei ole siihen KOSKAAN sortunut. Sanoo, vaan että olenko valittanut, jos itse olen tyytymätön.
Vierailija:
Sori mut mieheni on ihan normaali, terve mies. Tiesin että joku keksii tollaisen kun ei muuta keksi.Miehelläni on ollut elämässään niin hoikkia, pulleita kuin läskejäkin naisia. Hän ei rakastu ulkonäköön vaan siihen mitä ihminen on sisältä. Pitää kyllä minua hyvinkin kauniita, rakastaa kasvojani ja tulee hulluksi tisseistäni. :)
Onko se oikeesti noin kova pala hoikille että läski saa komean miehen? Millaisten paskojen kanssa te olette sitten? On suhde todella väärällä pohjalla jos hoikkuus on kaiken a ja o.
Kellähän se on huono itsetunto? Vähemmälläkin uskotaan että olet löytänyt miehen joka tykkää sun kiloista. Taidat olla ihmeissäs vielä itsekin?
Uskon että suurinosa tässä maailmassa on samaa mieltä sinun kanssasi, mutta hyvin HYVIN moni on myös erimieltä. :)
Et sinä eikä kukaan muukaan voi sanoa millainen maku kelläkin on. Jonkun mielestä pieni pyöreys on siinä 60kilon korvilla, minusta pientä pyöretyttä on jos painaa 80kiloa.
Jokaisen oma asia, oma perse mitä kantaa. Ja ihan jokaisen oma asia millaisesta perseestä tykkää. Tajusitko?
Voisin tähän väliin sanoa että jos kaikki läskien kanssa olevat miehet ja muutama nainenkin on jotenkin sairaita tai niitä " läskifetissejä" niin itse olen sitten törmännyt yhdessä kaupungissa n. 300sellaiseen. ;)
voivat tykätä hoikasta vartalotyypistä tai sitten VÄHÄN muodokkaammasta. Mutta, en ymmärrä sitä, että ihannoidaan lihavaa vartaloa. Lihavuus on sairaus ja mun mielestä on sairasta, että sitä ihannoidaan ja tykätään sairaasta ihmisestä. Ja sama pätee langanlaihojen ihannointiin. Miksi sairaita ihmisiä ihannoidaan? Säälistäkö? En tarkoita, että heitä pitäisi vihata, vaan kannustaa terveellisempään elämään. Sori, jos suututin jonkun.
Alussa se oli tosi outoa.. Nuorena minulla olikin huono itsetunto. Nyt se on paljon parempi kuin monella hoikalla ja kauniilla ystävälläni. Ovat sen sanoneetkin että kadehtivat sitä säteilyä mikä minusta lähtee. Pidän itsestäni ja siitä millainen olen. Se on tie onneen. :)
Ei minunkaan mieheni raskasta minun läskejäni vaan minua.
Kauneutta on muutakin kuin kroppa katsos. Minulla on hyvin kauniit kasvot, upea kasvojen luusto ja kauniit silmät ja hiukset. Ne on minusssa kaunista. Niihin ja luonteeseeni mieheni rakastui.. Ei se minun ihroihin rakastunu. :)
Se on hyvin väärin jos joku mies ihastuu laihaan kroppaan tai kroppaan ylipäätään, ei sellaisen suhde kauaksi kanna jos pelkkä kroppa on se pääasia.
ei pelkkään ulkonäköön. Olen myös itse rakastunut aikoinaan mieheeni ihmisenä, en hänen ulkokuoreensa. Sain vaan tämän ketjun vastauksista vaikutelman, että miehet ihannoivat tuhteja muotoja.
50
Itselläni on ollut miehiä paljon.. Aina ovat kehuneet vartaloani vaikka se todella läski onkin.
Ei nämä miehet sairaita ole. Heilläkin on ollut hoikkia naisia ja hekin ovat olleet kauniita heidän mielestään. Kroppia on niin monta kuin meitä ihmisiä. Lihavissakin kropissa on paljon eroja.
Itse olen muodokas, läskit kerääntynyt tasaisesti. Pystyn pitämään lyhyhköjä hameitakin yöelämässä koska sääreni ovat ns. tasaiset.. eivät näytä " läskeiltä" vaikka iso olenkin. Vyötärö löytyy ja kaunis pitkä kaula ja upeat kasvot. Kasvoissa ei ole läskiä, vartalo on mukuvan muhkean tasainen. :) Ei raskausarpia jne.
Ja varmasti ihan jokainen mies ja nainen näkee minutkin erillailla. Yleensä saan vaan kehuja, mutta on ollut jokunen mies joka on baarissa katsonut perään että: jaiks. Mut se on heidän mielipide, et sinäkään miellytä kaikkia.
Se valittaa aina että työkaverit vahtaa sellaisia pieniperseisiä naisia, joita hän ei voi sietää lainkaan, vaan naisessa pitää olla kiinniotettavaa. Itsekin tykkään, kun mies on isokokoinen =)
[/quote]
Vierailija:
Ja olen pullukka