Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen Tinder-kuvaus. Vastaisitko?

Vierailija
27.02.2020 |

"En etsi mitään. Mutta jos joku superhyvä löytyisi, voisi katsella."

Siis ei etsi mitään ja on Tinderissä? Millainen on superhyvä ja miten hän sen aikoo löytää jos ei mätsäile ketään koska ei etsi mitään? Olisiko sinulla itsetuntoa painaa sydäntä? Tai halua?

Näitä on muitakin samantyylisiä. Ettei etsitä mitään mutta jos nyt kuitenkin joku veisi jalat alta :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat seksiä niin käy kiinni. Ei sieltä muuta löydy.

Vierailija
2/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi itsetuntoa tykkäillä niistä komeimmista tai tosi menestyneistä muutenkaan, saati että olisi kirjoittanut jotakin tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat seksiä niin käy kiinni. Ei sieltä muuta löydy.

En minä halua tuollaista mätsätä ja tuskin hän mätsäisi minuakaan.

Vierailija
4/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei olisi itsetuntoa tykkäillä niistä komeimmista tai tosi menestyneistä muutenkaan, saati että olisi kirjoittanut jotakin tuollaista.

Ei tuon kuvasta saanut tolkkua oliko edes komea. Lähinnä ihmettelen tällaista tekstiä. Ei etsitä mitään mutta ollaan Tinderissä. Siellähän pitää olla aktiivinen ja painella sydämiä jos haluaa jotain löytää.

Miksi olla "varmuuden vuoksi"?

Vierailija
5/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon kuvasta saanut tolkkua oliko edes komea. Lähinnä ihmettelen tällaista tekstiä. Ei etsitä mitään mutta ollaan Tinderissä. Siellähän pitää olla aktiivinen ja painella sydämiä jos haluaa jotain löytää.

Miksi olla "varmuuden vuoksi"?

Ehkä nämä kuvittelee olevansa vitsikkäitä? Toisaalta mikä on kenellekkin superhyvä? Eiköhän nää viuhahda vasemmalle suorilta. Jotenkin ei tämä konsepti ole hallussa niillä.

Vierailija
6/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen pitää painaa sydäntä ja jäädä sitten odottamaan onko hän "superhyvä" ja tuleeko mätsi? Just joo.

Vierailija
7/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi meni kaikki roskiin. Ihme hyypiöitä.

Vierailija
8/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit nää sankarit jotka kehuu siellä sänkytaitojaan tai vehjettään 😂 Juu ei kiitos.

Vierailija
9/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi  moni mies on Tinderissä sillä mentaliteetilla ettei etsi mitään vakavaa mutta aika sen näyttää ja eihän sitä koskaan tiedä. Eli jos tulisi joku Miss Universum tai mikä kullekin on se superhyvä niin sitten.

Ehkä vastaavalla mielelllä olevat naiset näille vastaavat.

Superhyvän etsintä antaa vähän omahyväisen fiiliksen. Että onko itse sitten sitä tai ainakin luuleeko olevansa.

Vierailija
10/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miellä superhyvää sän kytaidoiksi vaan jonkinlaiseksi miehen naisfantasiaksi.

Vierailija
11/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsäisin tappiin asti photosopatulla profiilikuvallani ja keksityillä fitnesmissimitoilla ja sit keikistelisin niin maan perusteellisesti jos kiinnostuu - tietäähän sen nyt mikä tuollaisen mielestä olis se superhyvä. Perhana, pitäiskö laittaa profiili sinne että voisin vastata tuolle… Tuollainen mies ihan ehdoin tahdoin kerjää kurmootusta.

Vahinko että ei vois sitten kyllä tavata, olen jo naimisissa ja mummeli-iässä vaikka edelleenkin pahatapainen.

Vierailija
12/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa sanoa suoraan, että oikeasti haluaa parisuhteen, läheisyyttä ja hellyyttä ja pelkää, ettei löydä ketään.

Vierailija
13/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tekstiä näkyy myös naisilla. ”En etsi mitään, mutta...”

No sitten et löydäkään. Laitoin kaikki vasemmalle.

N41

Vierailija
14/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi vastannut, koska itse tiesin mitä etsin ja halusin myös sellaisen miehen, joka oli etsimässä samoja asioita elämälleen. Onneksi löysin etsimäni.

Vierailija
15/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin suosiolla, jos nyt ylipäätään alentuisin Tinderiin.

Vierailija
16/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis miehen profiiliteksti, ei viesti minulle. En ole painanut hänelle sydäntä eli emme ole mätsi.

ap

Vierailija
17/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osasta naisista on. Kerran testasin komean miehen kuvalla kun en itse saanut yhtään tykkäystä. Pidin kaiken muun profiilissa samana. Komean miehen kuvalla oli tunnissa jo 99+ tykkäystä. Käytännössä ihan lähes jokainen painoi sydäntä, poistin tunnin jälkeen tinderin kun selvisi minkälainen pitäisi olla. Tavismiehellä ole sinne mitään asiaa.

Vierailija
18/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätsäisin tappiin asti photosopatulla profiilikuvallani ja keksityillä fitnesmissimitoilla ja sit keikistelisin niin maan perusteellisesti jos kiinnostuu - tietäähän sen nyt mikä tuollaisen mielestä olis se superhyvä. Perhana, pitäiskö laittaa profiili sinne että voisin vastata tuolle… Tuollainen mies ihan ehdoin tahdoin kerjää kurmootusta.

Vahinko että ei vois sitten kyllä tavata, olen jo naimisissa ja mummeli-iässä vaikka edelleenkin pahatapainen.

Tätä voi tehdä naisillekkin kun jokainen peruspirkkokin etsii mallimiestä.

Vierailija
19/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota minut

Vierailija
20/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osasta naisista on. Kerran testasin komean miehen kuvalla kun en itse saanut yhtään tykkäystä. Pidin kaiken muun profiilissa samana. Komean miehen kuvalla oli tunnissa jo 99+ tykkäystä. Käytännössä ihan lähes jokainen painoi sydäntä, poistin tunnin jälkeen tinderin kun selvisi minkälainen pitäisi olla. Tavismiehellä ole sinne mitään asiaa.

Justhan tuo, jolle vastasit, kirjoitti tykkäävänsä taviksesta (kerran komeimmat ja varmaan myös rumimmat swaippailee ohi). Eli miten niin ei ole asiaa?

Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän