Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkö vähän saan syödä?!

Vierailija
27.02.2020 |

Olen 30v. Mitat 170cm/81kg. Olisi tarvetta laihtua 5-15 kiloa.

Peruskulutukseni InBody mittauksessa 1400kcal. Liikun joka ikinen päivä suunnilleen 400-500kcal edestä.

Eli kulutukseni on parhaimmillaan 1800-1900kcal päivässä. Pitääkö minun todellakin syödä vain 1400-1500kcal?

Kokeilu jopa 2kk tällä. Paino kyllä lähtee mutta tilalle tulee heikoutta, uupumista ja nälkä päänsärkyjä.

Minun pitää saada päivittäin kunnolla ruoka jotta jaksan, minun kohdalleni se tarkoittaa 1700-2100kcal päivässä.

En tiedä miten laihtuisin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskulutuksesi on todella pieni, eli sinulla on paljon läskiä ja vähän lihasta. Sinuna keskittyisin ensin sen lihaksen hankkimiseen ja vasta sitten kiinteytymiseen ja rasvanpolttoon. Helpompaa ja kropalle parempaa niinpäin kuin ruveta tuosta läskiä tiputtamaan. Noin vain karistat ne pienetkin lihakset.

Olen sinua 5cm lyhyempi, melkein 30kg kevyempi ja peruskulutukseni on 1250. Saan syödä ihan hyvin eli ainakin 2000 kaloria eikä painoni muutu suuntaan tai toiseen. Mutta lihasta olen haalinut aika paljon ja se kyllä auttaa pitämään kropan timminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pätkäpaastoa?

Vierailija
4/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka puolella rasitusvammoja ja kuntosali on suuri ei. Joten en tiedä miten niitä lihaksia hankkisin. Uimahalli on aivan liian kallis.

Kuntosali oli rakas harrastus ennen kuin onnistuin hommaa itselleni jännevammat.

Vierailija
5/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 kaloria päivässä ei ole mitenkään erityisen vähän. Taas näitä ketkä pyörtyy heti kun vatsa ei ole täpötäysi.

Vierailija
6/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joka puolella rasitusvammoja ja kuntosali on suuri ei. Joten en tiedä miten niitä lihaksia hankkisin. Uimahalli on aivan liian kallis.

Kuntosali oli rakas harrastus ennen kuin onnistuin hommaa itselleni jännevammat.

Jos et pysty liikkumaan niin sitten se kaloreiden pihistely taitaa olla ainut mahdollisuus.

Vierailija
7/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän, mutta karista ne kilot nyt. Sitten kun tulet keski-ikään homma käy vielä vaikeammaksi. Olen 55-vuotias ja ruokamääräni on todella vähäinen, mikäli laihtua haluan.

Vierailija
8/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on näitä joille voi ehdottaa mitä tahansa niin aina keksivät jonkin tekosyyn. Ei ole sellaista taikakeinoa, mitä etsit.

Vierailija
9/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miten liikut 400-500 kcal edestä jos sinulla on noita vammoja. Kuulostaa siltä että liikunta ei ole vammojen vuoksi kovinkaan kuormittavaa joten mihin oikeasti tarvitsen lähes 2000 kcal?

Vierailija
10/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen paljon.

Vierailija
11/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta HITAASTI. Silleen max 200 kcal miinuksella ja välillä saa olla 0-päiviäkin. Sillä lailla tulos on pysyvä, eikä vaadi kituuttamista. Esim. syö tuo 1700 kcal päivässä.

Vierailija
12/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1500 kaloria päivässä ei ole mitenkään erityisen vähän. Taas näitä ketkä pyörtyy heti kun vatsa ei ole täpötäysi.

Taas tämä pyörtymis-poliisi. Jos jotain pyörryttää tai heikottaa, niin miten sinä sen estät? Ei tässä nyt puhuttu että mahan pitää olla tapötäysi, ei tietenkään.

Anna oikeita neuvoja miten sen pyörtymisen voi välttää eläkä nitise.

Vierailija
13/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt tavallisesti päivän aikana? Kalorit voi hankkia niin, että saa syödä varsin paljon ruokaa tai ne voi hankkia yhdellä istumalla. Liian nopeasti ruokavalion keventäminen voi aiheuttaa tunteen siitä, että energiat on vähissä. Tee pieniä muutoksia vähän kerrallaan, niin elimistö tottuu vähempään energiamäärään. Leivän päälle voi laittaa hummusta ja tomaattia juuston ja leikkeleen sijaan. Lautasella tulisi olla vähintään puolet kasviksia ja salaatinkastikkeeksi riittää vinegrette.

Tasainen ruokailurytmi auttaa myös ehkäisemään heikotusta ja pyörtymistä. Välipalaksi voi nauttia vaikkapa porkkanaa, kourallisen suolattomia pähkinöitä, hedelmän tai maustamatonta jogurttia.

Vierailija
14/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160cm ja jos syön päivässä n. 1400-1450kcal, pysyn samassa painossa eli siellä 57-58 kilossa. 

Ihan hirveän vähän saa syödä jos haluaa pysyä hoikempana, tuo toisten laihdutuskalorimäärä 1200 pitäisi olla oma normaalimäärä.

Vierailija
15/27 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä pikkuhiljaa kun tottuu vähempään syömiseen. Mullakin aikoinaan alussa oli rankkaa kun oli nälkä ja päätä särki. Sitten tottuu ja päänsärky ja nälkä loppuu. Aika kauan siinä kyllä meni. Mä silloin söin ihan väärin. Jätin aamupalan väliin, söin lounaaksi lähes ravinnotonta mössöä esim iso kasa valmis pinaattilettua ja hilloa ja muusia ja raastetta. Ja iltapalaksi kaksi juustoleipää. Paino putosi ja pysyi poissa 5 vuotta.

Nyt elämäntilanne meni uusiksi ja lihoin 10kg muutamassa vuodessa. Bodyindex mittaus näyttää että pitää tiputtaa 7,5kg. Mullakin peruskulutus 1420kaloria. Nyt oon syönyt hyvin mutta ongelmia sokerin kanssa. Instassa on hyviä ohjeita kuten green healthy cooking etc. Välillä repeän ja syön kuin bulimikko mutten oksenna. Syön 4 jäätelöä, suklaalevyn ja karkkia ja pizzan. Sitten on taas vaikea olla erossa sokerista ja pizzoista kun on repsahtanut.

Vierailija
16/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti paino putoaa 500kalorin päivä vajeella?

Vierailija
17/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 7000kcal on 1 kg joten laske siitä

Vierailija
18/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on näitä joille voi ehdottaa mitä tahansa niin aina keksivät jonkin tekosyyn. Ei ole sellaista taikakeinoa, mitä etsit.

Jep. Mulla on reuma ja oikeasti suurinosa liikunnasta on no no, ja silti olen löytänyt esim kuntopyöräilyn ja kotijumpassa tietyt liikkeet joita pystyn tekemään ja esim vatsalihakset näkyvät.

Vierailija
19/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat ovat tässä:

- olet tosi pulska

- en tiedä mitä sinun pitäisi tehdä

- muuten kuin tarkastella koko elämääsi muutenkin kuin painon kautta

- elätkö elämää jota haluat?

<3 love

Vierailija
20/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n. 7000kcal on 1 kg joten laske siitä

Elimistö ei toimi matemaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan