Lyrica on parasta
Aivoille. En tule olemaan ilman ikinä. Kestän paremmin tätä shittiä mitä saan jatkuvasti.
Kommentit (4)
M.O.T. https://areena.yle.fi/1-2111282
Ihmelääkkeen vaietut vaikutukset – Lyricaa syö yli 70 000 suomalaista
Vierailija kirjoitti:
Aika paskaa köyhän miehen piriä. Bentsot parhaita. Koeta saada niitä, voit muuttaa mielesi.
Tsiisus sentään. En itse käytä lääkkeitä, mutta kaveripiirissä on ollut käyttäjiä laidasta laitaan, myös sekakäyttäjiä ja tiedän ettei bentsot ja lyrmyt ole keskenään vertailtavissa. Eikä myöskään kaikki bentsot keskenäänkään. Älä syö enempää bentsoja, jos ajattelu on jo tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paskaa köyhän miehen piriä. Bentsot parhaita. Koeta saada niitä, voit muuttaa mielesi.
Tsiisus sentään. En itse käytä lääkkeitä, mutta kaveripiirissä on ollut käyttäjiä laidasta laitaan, myös sekakäyttäjiä ja tiedän ettei bentsot ja lyrmyt ole keskenään vertailtavissa. Eikä myöskään kaikki bentsot keskenäänkään. Älä syö enempää bentsoja, jos ajattelu on jo tuota luokkaa.
Ajatteluni ja älykkyysosamääräni on silti valovuosien päässä sinusta. Siksi katsos on nappailtava näitä, että pääsee välillä virittäytymään takaisin vähän matalammillekin värähtelytasoille. Enkä ole sekakäyttäjä jos niin vihjaat, kaikki myrkkyni olen saanut aina reseptillä. Kokemusta siis löytyy, joten tiedän mikä auttaa kestämään maailman ja ihmisten tyhmyyttä, eli ns. shittiä.