Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyrica on parasta

Vierailija
27.02.2020 |

Aivoille. En tule olemaan ilman ikinä. Kestän paremmin tätä shittiä mitä saan jatkuvasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskaa köyhän miehen piriä. Bentsot parhaita. Koeta saada niitä, voit muuttaa mielesi.

Vierailija
2/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.O.T. https://areena.yle.fi/1-2111282

Ihmelääkkeen vaietut vaikutukset – Lyricaa syö yli 70 000 suomalaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paskaa köyhän miehen piriä. Bentsot parhaita. Koeta saada niitä, voit muuttaa mielesi.

Tsiisus sentään. En itse käytä lääkkeitä, mutta kaveripiirissä on ollut käyttäjiä laidasta laitaan, myös sekakäyttäjiä ja tiedän ettei bentsot ja lyrmyt ole keskenään vertailtavissa. Eikä myöskään kaikki bentsot keskenäänkään. Älä syö enempää bentsoja, jos ajattelu on jo tuota luokkaa.

Vierailija
4/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus sentään. En itse käytä lääkkeitä, mutta kaveripiirissä on ollut käyttäjiä laidasta laitaan, myös sekakäyttäjiä ja tiedän ettei bentsot ja lyrmyt ole keskenään vertailtavissa. Eikä myöskään kaikki bentsot keskenäänkään. Älä syö enempää bentsoja, jos ajattelu on jo tuota luokkaa.

Ajatteluni ja älykkyysosamääräni on silti valovuosien päässä sinusta. Siksi katsos on nappailtava näitä, että pääsee välillä virittäytymään takaisin vähän matalammillekin värähtelytasoille. Enkä ole sekakäyttäjä jos niin vihjaat, kaikki myrkkyni olen saanut aina reseptillä. Kokemusta siis löytyy, joten tiedän mikä auttaa kestämään maailman ja ihmisten tyhmyyttä, eli ns. shittiä.