Lääkärillä mies oli pitkät mustat liehuvat hiukset vastaanotolla
Kommentit (58)
En olisi kestänyt vaan alkanut kikattamaan ja mennyt hämilleen. Mulla on tukkafiksaatio :p Kerran meinasi käydä noin sen kolmas kivi auringosta lääkärin kanssa :))))
Olin vaan että
:))))
:D
XD
Miksi hiukset olivat menneet vastaanotolle? Olisit neuvonut niitä menemään parturiin, jos olivat erehtyneet. Saavat asianmukaista hoitoa.
Törkyinen hippi asensi mulle kierukan. Kaikista tk-lääkäreistä juuri se rivoin olento oli mun omalääkäri 🤮
Vierailija kirjoitti:
Törkyinen hippi asensi mulle kierukan. Kaikista tk-lääkäreistä juuri se rivoin olento oli mun omalääkäri 🤮
Omg, missä tämän rivon hippilääkärin voi tavata? Onko sinkku?
Tuuliko siellä sisällä vai miksi hiukset liehuivat? Pitäisi olla kyllä pitkät hiukset kiinni lääkäreillä, paitsi jos on psykiatri, joka on aloituksen perusteella kyllä se todennäköisin vaihtoehto.
HIRVITTÄVÄÄ!
Kunnolliset lääkärit ovat tuhteja suomalaisia puolikaljuja.
Emmm.. mitä vittua:
-lääkärillä oli mies
-pitkät mustat liehuvat hiuukset olivat vastaanotolla
En ihan ymmärtänyt. Lääkärillä käydessään miehelläsi oli pitkät hiukset, mitäs niille sen jälkeen kävi? Lääkäri leikkasi pois?
Vierailija kirjoitti:
Pitkähiuksiset miehet on todella seksikkäitä.
Joo, jos on hyvin hoidetut. Semmonen rasvanen, kaksihaarainen sutturapää ei ole seksikäs.
Mä tiedän yhden neurologin, jolla on pitkä tukka ja ponnari, mies. Ihan pätevältä vaikuttaa, olin sukulaiseni henkisenä tukena hänen vastaanotollaan.
Lääkärillä oli siis aviomies. Ja hänen (lääkärin) vastaanotolla kävi pitkät mustat liehuvat hiukset.
Miten lääkärin mies tähän asiaan kuuluu ja olivatko vastaanotolla käyneet hiukset esim.minigrip-pussissa ja miten näit niiden liehuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkähiuksiset miehet on todella seksikkäitä.
Joo, jos on hyvin hoidetut. Semmonen rasvanen, kaksihaarainen sutturapää ei ole seksikäs.
Jos on kaksihaarainen pää niin siinä on muitakin huolenaiheita kuin seksikkyys.
Yritä uudelleen suomeksi niin vastataan sitten.