Lääkärillä mies oli pitkät mustat liehuvat hiukset vastaanotolla
Kommentit (58)
Liehuminen johtui tuulikoneesta. Potilaiden löyhkät pitää saada nopeasti pois tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liehuiko sillain puolelta toiselle kuten Wella-mainoksessa?
pysyikö katsekontakti hiusten liehumisen ajan?
Oliko ehostus toteutettu silmämeikki ja ehostus toteutettu raikkaasti ja huolitellusti vai oliko suttuinen ja räikeä?
Ja mikä tärkeintä, oliko siellä raikkaita voileipiä?
Minulla tulee otsikosta mieleen, että hiukset olivat värjätyt. Sellaiset ällöttävät suoran mustat, mitä joskus näkee. Hrr.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee otsikosta mieleen, että hiukset olivat värjätyt. Sellaiset ällöttävät suoran mustat, mitä joskus näkee. Hrr.
ja juurikasvua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja juurikasvua
Juu, punertavan vaaleaa juurikasvua! Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja juurikasvua
Juu, punertavan vaaleaa juurikasvua! Yäk.
ja rasvvaiset
Vierailija kirjoitti:
Vähintäänkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyikö katsekontakti hiusten liehumisen ajan?
Oliko ehostus toteutettu silmämeikki ja ehostus toteutettu raikkaasti ja huolitellusti vai oliko suttuinen ja räikeä?
Ja mikä tärkeintä, oliko siellä raikkaita voileipiä?
No nyt on sitten lasten vanukkaat syövä mies saanut vihdoinkin nekkuunsa niin että oli lääkäriin mentävä.. Josko nyt oppii tavoille
mä olin lääkärillä, sillä ei ollu lääkärin vaatteita päällä lainkaan.
no joo, ei siinä kaikki. sit se vahingossa teki testin väärin, jouduin menemään yksityiselle, maksoi 500 e.
jossain välissä vastaan ottoa se sanoi, että jos toinen lääkäri noin kuukauden kuluttua hoitaisi asiaasi, vaikka kyllä minullakin olisi ollut aikaa sitä hoitaa tänään.
Arvatkaa mikä hoitopaikka
Ap on vieläkin sekaisin Tanssii susien kanssa elokuvan inkkareista. Ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Nutturalle ihan niinkuin naisellakin. Mitä maski auttaa, jos hiuksiin tarttuu corona ja hiuksista sierainten-, silmien- tai suunlimakalvolle!
😂