Mies miksi katsot tuntematonta naista tuimasti suoraan silmiin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
mastodonttien mastodonttyh kirjoitti:
Itse katson tarkkaan ja ilme muuttuu vihaiseksi siinä vaiheessa kun toinen ei tajua painaa katsettaan alas vaan jää kilpailemaan.
Kun olen neljäkymmentä ja täydessä koossa oleva uros. Niin koen että tuijottaminen vastaan on haaste.
Eli älkää nyt jumalauta alkako kilpailemaan tuijotuksessa.
Eli se katse painetaan (niin miehet ja naiset painaa kiltisti katseen maahan ja alistuu) maahan, kun kohdataan täysikokoinen saman lajin uros.
Mun kaltaiset hemmot otti verot vastaantullessa vuosisatoja sitten siitä hyvästä ettei tule kolhuja.
Todella julkeaa tuijottaa voimakkaampaa urosta.
Etenkin nuoret ja vanhat painaa sen katseen maahan jos haluaa suojelua alueen vallassa pitävältä urokselta.
Turha odottaa kriisitilanteessa mitään apua, jos aletaan kukkoilemaan katsella ja olemuksella. Silloin oletan että TE KYLLÄ PÄRJÄÄTTE ITSEKIN.
Mies ja valtikka 40v täydessä iskussa
Urpo.
Olen nainen, enkä koskaan paina katsettani alas sinunkaltaisetn takia.
No jos joskus näen että tarvitset apua, niin turha olettaa että autan. Sinähän olet niin macho ja kova että pärjäät kyllä. Et osoittanut minulle olevasi heikko.
Pärjäile.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli tutkimus aikanaan. Kun mies vähän hienovaraisesti flirttaili kassaneideille, nämä kokivat käytöksen normaalina miehen ystävällisenä käytöksenä. Kun mies oli tavan asiallinen, tämä koettiin vihamielisenä.
#naisenetuoikeudet
Tämä. Olen viileän asiallinen kassoille. Otan lyhyen katsekontaktin tervehtiessä ja kohotan hieman toista suupieltä eli hymyilen hieman. Maksunkuittauksen jälkeen kiitän vielä kassaa. En saa juuri hyvää palvelua eli hyvän illanjatkon tai viikonloppujen toivottelua. Ostan paljon ruokaa enkä alkoholia tai tupakkaa.
Minun takana tuleva pari päivää peseytymätön limaisia juttuja kassalle viljelevä vanhalle alkoholille haiseva ja kaljaa ostava köriläs saa kassanaisen kikattamaan ja flirtikkäälle päälle. Ei kato pääse pakoon edes jännää työajalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson sua koska tiedän että olet tällä palstalla miesvihaamassa ja kehuskelemassa miten potkit munille miehiä.
Ja mitenhän muka potkin heitä munille? Missään kontaktissa edes.
Mies oli todennäköisesti psykoosissa, elikkäs harhaisessa tilassa. Tai sitten naisvihaaja, joka halusi tehdä sen (naisiin kohdistuvan vihansa) tiettäväksi.
Tämän voi tulkita niin, että hulluja on monenlaisia ja kaikki saa nykyisin juoksennella irtaallaan. Tämä ketjukin on osoitus siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos erehtyy hymyilymään niin sitten ne naiset tuppaavat seurailemaan vaikka kotiovelle asti, kun kuvittelevat että olen kiinnostunut. Tuima katse parempi, ei tule väärinkäsityksiä.
Miksi ylipäänsä katsot silmiin? Eiköhän se ettet katso ollenkaan toimisi paremmin eikä että erikseen herätät toisen huomion.
Miksi tätä on alapeukutettu? Jos toista ihmistä ei katso ollenkaan niin silloinhan mitään luuloa kiinnostuksesta ei voi syntyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tuijottaa miehiä?
He tuijottavat ensin.
Miksi miehet tuijottavat naisia jos eivät kestä tuijotusta takaisin?
Itse hymyilen aina (huvittuneesti ja ivallisesti) miehille, jotka näyttävät vihaiselta. Eivätpähän pääse ulisemaan, että "Naiset ovat liian täynnä itseään. Naisten pitäisi hymyillä enemmän."
Hymyileminen muuten parantaa ihmisen omaa mielialaa.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen sellaista jalat alta ensisilmäyksellä vievää kuumaa, seksiä tihkuvaa katsetta. Vielä riittää ilmeisesti harjoiteltavaa.
Tiedän yhden tyypin, joka käyttää tällaista katsetta ja se ilmeisesti vielä toimii. Sellainen tuima, itsevarma, porautuva katse. Itseäni lähinnä ällöttää, kun tämä henkilö kehuskelee tällä taidollaan hurmata naiset.
Mulla on ollut "huoliryppy" kulmakarvojen välissä about 10-vuotiaasta saakka ja näytän kuulemma vihaiselta silloin kun kasvoni ovat rentona. Se on vähän niin kuin "resting angry face" sitten vissiin. En mää mitään pahaa kellekään tahdo.
Vallankäyttöä.
Katkera mies voi näin osoittaa naisille, että hän voisi tehdä heille mitä vain. Vihainen mulkoilu on uhkaava ele, mutta ei ole rikos. Naiselle kumminkin pelottava.
Tiedän, että hyvin monilla palstalaisilla on mt-oireta. Toisinaan kirjoituksianne on surullista lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli tutkimus aikanaan. Kun mies vähän hienovaraisesti flirttaili kassaneideille, nämä kokivat käytöksen normaalina miehen ystävällisenä käytöksenä. Kun mies oli tavan asiallinen, tämä koettiin vihamielisenä.
#naisenetuoikeudet
Tämä. Olen viileän asiallinen kassoille. Otan lyhyen katsekontaktin tervehtiessä ja kohotan hieman toista suupieltä eli hymyilen hieman. Maksunkuittauksen jälkeen kiitän vielä kassaa. En saa juuri hyvää palvelua eli hyvän illanjatkon tai viikonloppujen toivottelua. Ostan paljon ruokaa enkä alkoholia tai tupakkaa.
Minun takana tuleva pari päivää peseytymätön limaisia juttuja kassalle viljelevä vanhalle alkoholille haiseva ja kaljaa ostava köriläs saa kassanaisen kikattamaan ja flirtikkäälle päälle. Ei kato pääse pakoon edes jännää työajalla.
Miksi? Eivätkö vanhempasi opettaneet sinua käyttäytymään ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan?
Minä hymyilen, tervehdin ja kiitän ja saan lähes poikkeuksetta hyvää palvelua. Joskus voi kassalla työskentelevällä olla todella huono päivä, mutta niin voi olla monilla muillakin.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tuijottaa miehiä?
Miehet saa tuijottaa mutta naiset ei saa huomata ja kyseenalaistaa tuijotusta?
Oman turvallisuuden kannalta monessa tilanteessa varmaan paras ratkaisu. Tuntemattomasta ihmisestä ei koskaan voi tietää onko esim aggressiivinen, aineissa, jotain mt-puolen ongelmaa jne. eri
#naisenetuoikeudet