Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miksi katsot tuntematonta naista tuimasti suoraan silmiin?

Vierailija
27.02.2020 |

Ihmetyttää.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on sellainen perusilme ei sillä tarkoiteta pahaa. On vaikeaa välttää katseiden kohtaamista täysinkään.

Vierailija
22/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENkä katso. Minuuusta on ihanaa saada nainen nauramaan ja hyvällle mielelle. Mä olen joskus saaanut jopa naisen punastumaan puhumalla sille ranskaa siansaksalaisittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson tarkkaan ja ilme muuttuu vihaiseksi siinä vaiheessa kun toinen ei tajua painaa katsettaan alas vaan jää kilpailemaan.

Kun olen neljäkymmentä ja täydessä koossa oleva uros. Niin koen että tuijottaminen vastaan on haaste.

Eli älkää nyt jumalauta alkako kilpailemaan tuijotuksessa.

Eli se katse painetaan (niin miehet ja naiset painaa kiltisti katseen maahan ja alistuu) maahan, kun kohdataan täysikokoinen saman lajin uros.

Mun kaltaiset hemmot otti verot vastaantullessa vuosisatoja sitten siitä hyvästä ettei tule kolhuja.

Todella julkeaa tuijottaa voimakkaampaa urosta.

Etenkin nuoret ja vanhat painaa sen katseen maahan jos haluaa suojelua alueen vallassa pitävältä urokselta.

Turha odottaa kriisitilanteessa mitään apua, jos aletaan kukkoilemaan katsella ja olemuksella. Silloin oletan että TE KYLLÄ PÄRJÄÄTTE ITSEKIN.

Mies ja valtikka 40v täydessä iskussa

Vierailija
24/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tuijottaa miehiä? 

Miehet saa tuijottaa mutta naiset ei saa huomata ja kyseenalaistaa tuijotusta?

Juuri näin, ymmärsit oikein.

Vierailija
25/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tuijottaa miehiä? 

Miehet saa tuijottaa mutta naiset ei saa huomata ja kyseenalaistaa tuijotusta?

Juuri näin, ymmärsit oikein.

No minä en ole samaa mieltä joten voit poistua.

Vierailija
26/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä muutama arvelu : luuli sinun olevan joku tuttusi, jokin kiinnitti sinussa muuten hänen huomionsa (en nyt erottele yhtään, että mikä ominaisuus tm.), hän ei katsonutkaan sinuun vaan ohitsesi tms. ... Koska et ilmeisesti ollut häneen missään kontaktissa, niin tarkasti kukaan muu ei sitä voi sanoa. Miten pitkä se oletettu katsekontakti sitten oli?! Kyllähän ihmiset nyt kiinnittää huomiota ympäristöönsä.

Oletettu tuimuuskin on vähän kyseenalainen, mutta ihmisillä on eri tunnetiloja, ja jotkut on vaikkapa luonnollisesti vakavahenkisempiä kuin toiset, kyse ei ole siis pakosta ollut siitä että henkilö on esim.tuntenut vihaa, vaikka myös eri tunnetilat jäävät monilla alitajuisesti päälle kovinkin pitkäksi aikaa ...

Vierailija
27/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun katsetta on kommentoitu vihaiseksi. Siristän aina auringon valossa silmiä ja tulee ns. tappajan katse.

Voi verrata vaikka Steven Seagaliin tai hänen esi-isäänsä Clint Eastwoodiin.

Täytyy todeta että näytän kyllä pelottavalle.

Pienet linnutkin lentää tiehensä kun astelen kadulla. Olen varpusten pelätti.

Jos kauppakeskuksessa isken peppuni jonkin ihmisen viereen, enkä kahden metrin päähän, niin tämä lennähtää tiehensä.

Kun kävelen päiväkodin ohi ja katson lapsia, niin ne jäätyy. Kerran yhdeltä lapselta putosi jäätelötötterö kädestä kun katsoin tätä. Hetken päästä takaani kuului itkua. Ei edes uskaltanut itkeä lähelläni.

Ehkä olisi pitänyt korvata jäätelö. Ehkä ei.

Parempihan se on ettei lapset syö mitään turhaa paskaa.

Vierailija
28/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tässä muutama arvelu : luuli sinun olevan joku tuttusi, jokin kiinnitti sinussa muuten hänen huomionsa (en nyt erottele yhtään, että mikä ominaisuus tm.), hän ei katsonutkaan sinuun vaan ohitsesi tms. ... Koska et ilmeisesti ollut häneen missään kontaktissa, niin tarkasti kukaan muu ei sitä voi sanoa. Miten pitkä se oletettu katsekontakti sitten oli?! Kyllähän ihmiset nyt kiinnittää huomiota ympäristöönsä.

Oletettu tuimuuskin on vähän kyseenalainen, mutta ihmisillä on eri tunnetiloja, ja jotkut on vaikkapa luonnollisesti vakavahenkisempiä kuin toiset, kyse ei ole siis pakosta ollut siitä että henkilö on esim.tuntenut vihaa, vaikka myös eri tunnetilat jäävät monilla alitajuisesti päälle kovinkin pitkäksi aikaa ...

Siis ilme oli sellainen kulmakarvat kurtussa, huomasin kun yhtäkkiä katsoi suoraan päin ja sitten kun näin tuon ilmeen niin katsoin muualle. Oli korkeintaan parin metrin päässä joten kohteesta ei nyt oikein voi erehtyä. Tuli vaan sellainen paheksuttu olo vaikken mitään hänelle tehnyt/sanonut.

Vierailija
29/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän edes tämä tapahtumapaikka oli jossa tämä tapahtui?! Oliko ympärillä paljon vai vähän muita ihmisiä?! Jokatapauksessa tuntuu aikalailla "kärpäsestä härkänen" - tapaukselta.

Enemmänkin minua kiinnostaa se, miksi tälläinen tapaus voi jäädä jotakin vaivaamaan?! Kiinnostiko jonkin miehessä, vai jäikö hänen tunteensa tai tunnetilansa vaivaamaan, vai tuntuiko se jotenkin häiritsevältä tai alentavalta?! Kuitenkaan pelkkä katse ei kerro vielä mitään, ihmiset nyt kompastelisi yhtenään, jos katsoisivat vaan suoraan yhteen pisteeseen, se on nyt selvää ainakin ...

Vierailija
30/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun katsetta on kommentoitu vihaiseksi. Siristän aina auringon valossa silmiä ja tulee ns. tappajan katse.

Voi verrata vaikka Steven Seagaliin tai hänen esi-isäänsä Clint Eastwoodiin.

Täytyy todeta että näytän kyllä pelottavalle.

Pienet linnutkin lentää tiehensä kun astelen kadulla. Olen varpusten pelätti.

Jos kauppakeskuksessa isken peppuni jonkin ihmisen viereen, enkä kahden metrin päähän, niin tämä lennähtää tiehensä.

Kun kävelen päiväkodin ohi ja katson lapsia, niin ne jäätyy. Kerran yhdeltä lapselta putosi jäätelötötterö kädestä kun katsoin tätä. Hetken päästä takaani kuului itkua. Ei edes uskaltanut itkeä lähelläni.

Ehkä olisi pitänyt korvata jäätelö. Ehkä ei.

Parempihan se on ettei lapset syö mitään turhaa paskaa.

Nauroin tolle jäätelöjutulle. Samaa vikaa omassa naamassa, vaikka olen tosi rauhallinen kaveri.

Vierailija
31/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohta kevät ja osa vastaan kävelevistä naisista alkaa tuijottaa ja koittaa hymyillä.

En pidä siitä ollenkaan.

Katson takaisin niin kylmästi kuin osaan.

Vierailija
32/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi treenikaveri tekee tätä aina välillä ja viime aikoina mulla on tehnyt mieli repiä siltä vaatteet pois. 

Vierailija
33/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson naiselta vain tissit ja sen jälkeen jalkoväliin että näkyykö kamelinvarpaat.

jos tissit on hyvät ja hukkaviiva näkyy niin saatan katsoa kasvoihin että

onko pantavannäköinen.

Vierailija
34/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson naiselta vain tissit ja sen jälkeen jalkoväliin että näkyykö kamelinvarpaat.

jos tissit on hyvät ja hukkaviiva näkyy niin saatan katsoa kasvoihin että

onko pantavannäköinen.

Mulla muuten sama mutta tsekkaan tissien sijasta perseen. M49v

Vierailija
35/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset ovat epäilyttäviä .

Vierailija
36/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vihainen olo kun joku kehtaa pilata terveytensä (kauneutensa) syömällä huonosti.

Siinä silmät ihan kiehuu päässä.

Miten voi olla niin välinpitämätön ettei välitä omasta ainoasta omaisuudestaan? Omasta kropasta.

Sen verran pitäisi löytyä rakkautta itseä kohtaan.

Sillä pitäisi juosta karkuun jos jotain tapahtuu. Sillä pitäisi osata pistää vastaan, jos jotain tapahtuu.

Sillä pitäisi osata ajatella, jos jotain tapahtuu. Pitäisi osata ajatella omaa etuaan.

Ei kasvattaa etumusta tai takamusta.

Kehonmyönteisyys on huiputusta.

Pitäkää itsenne kunnossa. Kukaan muu ei tee sitä sun puolesta.

Mikä helvetti siinä on että pitää tuhota itseään syömällä huonosti?

Sama röökaajien kanssa.

Jos teette sitä, niin tuijotan jatkossakin vihaisesti.

Vierailija
37/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mastodonttien mastodonttyh kirjoitti:

Itse katson tarkkaan ja ilme muuttuu vihaiseksi siinä vaiheessa kun toinen ei tajua painaa katsettaan alas vaan jää kilpailemaan.

Kun olen neljäkymmentä ja täydessä koossa oleva uros. Niin koen että tuijottaminen vastaan on haaste.

Eli älkää nyt jumalauta alkako kilpailemaan tuijotuksessa.

Eli se katse painetaan (niin miehet ja naiset painaa kiltisti katseen maahan ja alistuu) maahan, kun kohdataan täysikokoinen saman lajin uros.

Mun kaltaiset hemmot otti verot vastaantullessa vuosisatoja sitten siitä hyvästä ettei tule kolhuja.

Todella julkeaa tuijottaa voimakkaampaa urosta.

Etenkin nuoret ja vanhat painaa sen katseen maahan jos haluaa suojelua alueen vallassa pitävältä urokselta.

Turha odottaa kriisitilanteessa mitään apua, jos aletaan kukkoilemaan katsella ja olemuksella. Silloin oletan että TE KYLLÄ PÄRJÄÄTTE ITSEKIN.

Mies ja valtikka 40v täydessä iskussa

Urpo.

Olen nainen, enkä koskaan paina katsettani alas sinunkaltaisetn takia.

Vierailija
38/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viha on surua kirjoitti:

Tulee vihainen olo kun joku kehtaa pilata terveytensä (kauneutensa) syömällä huonosti.

Siinä silmät ihan kiehuu päässä.

Miten voi olla niin välinpitämätön ettei välitä omasta ainoasta omaisuudestaan? Omasta kropasta.

Sen verran pitäisi löytyä rakkautta itseä kohtaan.

Sillä pitäisi juosta karkuun jos jotain tapahtuu. Sillä pitäisi osata pistää vastaan, jos jotain tapahtuu.

Sillä pitäisi osata ajatella, jos jotain tapahtuu. Pitäisi osata ajatella omaa etuaan.

Ei kasvattaa etumusta tai takamusta.

Kehonmyönteisyys on huiputusta.

Pitäkää itsenne kunnossa. Kukaan muu ei tee sitä sun puolesta.

Mikä helvetti siinä on että pitää tuhota itseään syömällä huonosti?

Sama röökaajien kanssa.

Jos teette sitä, niin tuijotan jatkossakin vihaisesti.

Ei välitä omasta kehostaan = ei välitä siitä miltä hänen SINUN mielestä pitäisi näyttää.

Olet itsekeskeinen ja kontrolloiva.

Vierailija
39/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson sua koska tiedän että olet tällä palstalla miesvihaamassa ja kehuskelemassa miten potkit munille miehiä.

Vierailija
40/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäläinen, joka ei osaa käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi