Miehet - yllätetäänkö teitä koskaan kotona seksialoitteella?
Pyytääkö vaimo/puoliso/tyttöystävä teiltä seksiä "yllättäen" ? Jos niin miten hän sen tekee? Tuleeko vähissä vaatteissa huoneeseen, kysyykö suoraan, alkaako suudella tai hyväillä, tarttuuko kiinni housujen päältä vai miten tekee sen?
Entä sängyssä nukkumaan mennessä tai herätessä riisuuko vihjaillen alasti, tulee kiinni , alkaa hyväillä kaluanne tai muuten ilmaisee haluavansa saada seksiä nyt?
Minulle ei ole oikeastaan koskaan suotu tuota iloa...pitkä liitto jo takana ja olen asiasta erinäisiä kertoja kohteliaasti yrittänyt hänelle puhua, mutta ei tuloksia...Minä käytännössä aina teen aloitteen seksiin, johon hän kyllä sitten useimmiten suostuukin onneksi. Aktiivisuutta muutenkaan häneltä on sängyssä aika turhaa odottaa vaikka olen siitäkin puhunut ystävällisesti
Olisi ollut vain niin tosi ihanaa joskus tulla yllätetyksi ja halutuksi aktiivisesti seksiin edes jollakin tavoin , mutta ei...
Kommentit (123)
Entäpä ketjuun vastanneet miehet, joilla aloitteeton nainen, kiinnostaisi tietää teettekö/ teittekö sitten itse aloitteita ja millaisia?
Ei tällä vuostuhannella. Ei kait sen jälkeen kun lapsiluku saatiin täyteen.
Joskus muistelen kun nyksä riuhtoi multa housut pois ja halusi sitä munaa äkkiä sisälleen. Nykyään tuntuu uskomattomalta että niin oikeasti edes kävi. Ehkä joku sujautti jotain lasiini ja koin hallusinaation?
Ainoa mahdollisuus saada jotain sex yllärinä olisi uusi nainen. Sellainen on ihan nihkeesti todennäköisempää kuin kohtaisin joulupukin tai teräsmiehen. Plees joku, käytä yksi luoti. Mieluiten takaa päähän etten tajua mitä tapahtui.
Minä saan nykyisin lähes aina seksiä kyllä kun haluan ja haluamme onneksi yhtä usein suurin piirtein. Rakastellaan nykyään pari kertaa viikossa. Minun aloitteeni se kuitenkin aina vaatii, jotta mennään sänkyyn. Koskaan ei vaimo tee aloitetta siihen vaikka kyllä tietää 100 % varmasti, että se olisi minulle kiihottavaa kuulla tai nähdä se halukkuus joskus.
Ei vaan tajua miksi ei voi...
AP
Vierailija kirjoitti:
Entäpä ketjuun vastanneet miehet, joilla aloitteeton nainen, kiinnostaisi tietää teettekö/ teittekö sitten itse aloitteita ja millaisia?
Eipä tule enää tehtyä. Koulutus meni perille, ettei suotta yritä.
Tein aloitteen viiden vuoden ajan. Välillä onnisti ja välillä ei. Siihen puutui pahasti kun toinen ei ikinä tuo ilmi että hänkin haluisi (M37). Pitää testata selibaattia jos se tajuaisi välillä ehdottaa edes...
Vierailija kirjoitti:
Tein aloitteen viiden vuoden ajan. Välillä onnisti ja välillä ei. Siihen puutui pahasti kun toinen ei ikinä tuo ilmi että hänkin haluisi (M37). Pitää testata selibaattia jos se tajuaisi välillä ehdottaa edes...
Tein saman päätöksen 5 vuotta sitten. Ei ole rouva kysyny yhtään kertaa eli on ilmeisen tyytyväinen tilanteeseen.
Minulla samat suunnitelmat kuin ylläolevilla. Alkaa jo tympiä saada enimmäkseen pakkeja ja koskaan ei aloitetta vastapuolelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa naisena oman näkemykseni asiaan. Itse olen ollut aina se aktiivinen aloitteentekijä, meillä harrastettaisiin seksiä varmaan kahdesti vuodessa, jos aloitteet olisivat miehen vastuulla. Itse teen aloitteita ihan suoraan suutelemalla kiihkeästi tai alkamalla riisua miestä, saatan lähettää kuvan itsestäni vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita tai lähettämällä viestin jossa kerron mitä teen miehelle heti eteisessä kun saapuu kotiin tai kuvan uudesta seksilelusta kysyen mitä sillä tehtäisiin.. Kotiin saapuvan voin myös yllättää paljastavissa, vihjailevissa tai uusissa alusvaatteissa.
Olisihan se mukavaa, jos mieskin joskus näkisi "vaivaa" ja yllättäisi, mutta taitaa olla näiden vuosien jälkeen enää turha toivoakaan. Ai mutta yllättihän se kerran, taisi olla kolme vuotta sitten! Sheivasi karvansa, kun mä kuulemma siitä niin tykkään.
Voi miten kateellinen olenkaan miehellesi :) Tuollaisesta juuri unelmoisin...se olisi niiiiiiin kiihottavaa, Olisin aivan kuumana tuollaisesta kotiin tullessani, kun olisi joku vihjaileva hyvä kuva etukäteen tms...
ap
Tuohan se on tavoitteena, että kotiin saapuisi kuumana käyvä mies, josta huomasi ensi vilkaisulla, että mikä vaikutus kuvalla tai viestillä on ollut. Sellainen joka kävisi seksinnälkäisenä kimppuun jo heti ulko- ovella...
Mutta se todellisuus sitten toisinaan onkin nälkäinen mies, joka kysyy ovella "onks mitään ruokaa?" Tai intohimoinen mies, joka vastaa kuumaan seksiviestiini, että "tässä autorempassa kestää, pakko jatkaa vielä vähä pidempään." Tai sitten vaan väsyttää.
Mutta on se seksi ihan mielettömän mahtavaakin, silloin kun se vastapuolen reaktio on toivotunlainen.
Ei mene nalle karkit tasan. Minulle jos vaimo lähettäisi jotain vihjailee, olisin nanosekunnissa siellä missä tarvitaan:) nyt meillä on lähinnä tuota vastaavaa vaimon puolesta. Kotiin tullessa kaikki pitäisi kiiltää ja herkkuruoka odottamassa. Jos olisi jotain vihjailua seksin suuntaan olisi vastaus ei nyt väsyttää. Sitten sohvalle makaamaan. Jos olisi jotain lääkettä millä seksihalut voisi tukahduttaa niin söisin sitä ettei tarvisi toista vaivata omilla himoilla.
Vierailija kirjoitti:
Aikansa jaksoi tehdä aloitteita muttei nykyään enään kun yleensä tyhjän saa pyytämättäkin. Ennen kuin lapsiluku oli täynnä jaksoi vaimokin panostaa mutta olen ilmeisesti tehtäväni täyttänyt.
Sitten jos on ensin päivän onnistunut virittämään tunnelmaa ylös ja vaimokin ollu matkassa. Sitten käyt laittamassa lapset nukkumaan ja menet jatkamaan siitä mihin jäit niin lähes sata prosenttisesti on käyny, että vaimoa onkin alkanu sillä aikaa väsyttämään ja päivän lämmittelyt on mennykkin aivan hukkaan. Näin käy lähes poikkeuksetta. Tulee mieleen että tekeeköhän hän kiusallaan tuota?
Vierailija kirjoitti:
Ei mene nalle karkit tasan. Minulle jos vaimo lähettäisi jotain vihjailee, olisin nanosekunnissa siellä missä tarvitaan:)
Ihana tämä! Olisin niin tyytyväinen, jos mieheni noin aina reagoisi. Silloin tuntuisi, että yritykselleni annetaan arvoa eikä jäisi epäselväksi haluaako minua vai kenties autoa enemmän ;) Mutta tunnustan kyllä, että itse seksinnälkäisenä taidan olla vähän kuin se Pavlovin koira, joka on palkittu riittävän usein, jotta jaksaa vielä vaan yrittää. Toisinaan syö kyllä naista ja rankasti, kun hyvä yritys menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule enää tehtyä. Koulutus meni perille, ettei suotta yritä.
Millaisia ne aloitteesi yleensä olivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikansa jaksoi tehdä aloitteita muttei nykyään enään kun yleensä tyhjän saa pyytämättäkin. Ennen kuin lapsiluku oli täynnä jaksoi vaimokin panostaa mutta olen ilmeisesti tehtäväni täyttänyt.
Sitten jos on ensin päivän onnistunut virittämään tunnelmaa ylös ja vaimokin ollu matkassa. Sitten käyt laittamassa lapset nukkumaan ja menet jatkamaan siitä mihin jäit niin lähes sata prosenttisesti on käyny, että vaimoa onkin alkanu sillä aikaa väsyttämään ja päivän lämmittelyt on mennykkin aivan hukkaan. Näin käy lähes poikkeuksetta. Tulee mieleen että tekeeköhän hän kiusallaan tuota?
Tuo lasten nukutus on muuten jännä. Siihen asti menee ihan hyvin mutta ihan sama kumpi ne lapset nukuttaa niin naisella menee siinä prosessissa naama norsunvitulle ja alkaa väsyttämään. Tv.tä voi toki vielä katsoa kuitenkin puoleen yöhön
Meillä useimmiten vaimo tekee aloitteen. 3-4 kertaa viikossa. Vaimosta on tullut viime vuosina seksihullu. Usein tiedän, että pian alkaa tapahtumaan kun hän pukeutuu erilaisiin seksivaatteisiin. Voi tuntua joiltakin hienolta jutulta mutta kun ei aina itse millään jaksaisi.
Vaimon aloitteilla menty jo parikymmentä vuotta. Hän tietää, että haluan useammin kuin hän. Nykyisin enää kerran viikossa, joskus jostain luonnonoikusta toisen kerran. Useimmiten nukkumaan mennessä kokeillut paineita kasseista ja kalun heräämiskykyä. Toisinaan tullut sänkyyn ilman pikkareita ja laittanut käden kanuni päälle. Silloin merkit on selvät. Nyt kun olen ottanut mielelläni palan sinistä pilleriä on vaimo seksiä halutessa vain ilmoittanut etukäteen että ota ajoissa. Himot herää saman tien.
Syy miksi menty vaimon mukaan on siinä, että hänellä raskas työ ja että vatsan pitää olla toiminut. Muuten iso kaluni tekee kipeää. Onneksi hän on aina halunnut seksiä ja halunnut pitää minutkin tyydytettynä. Onneksi olen pitänyt pääni, enkä sortunut vieraisiin ja pitänyt hyvää huolta vaimosta jo yli 40v. Näin se on myös palkinnut, en ole ollut puutteessa ikinä.
Eipä ole rouva viimeiseen 20 vuoteen ollut aktiivinen seksin suhteen. Saan kun ruinaan, mutta eihän siitä hyvä mieli jää.
Minä yllätin mieheni himokkaana vaatien seksiä,ja kuumaa se seksi olikin.
Aktin jälkeen mieheni sanoi surkenana että Jäi hyväksikäytetty olo.
Että näin meillä
Vierailija kirjoitti:
Naisen näkäkulmaa myös. Itse pukeuduin seksikkäästi, lähettelin alaston kuvia ja seksihepenissä kuvia asennoissa joista tiedän miehen pitävän. Ehdottelu viestejä ja lähentely yrityksiä kotona. Aina sain lähes pakit. Kuviani ei ollut katsonut kerran avaamisen jäljeen koskaan ja aina on väsy tai jokin muu jos yritän ehdottaa. Oma käsi kelpaa paremmin usein ja siksi jään paljon ilman enkä enää kehtaa yrittää mitään kun toisen ainaiset pakit ja välinpitämättömyys on syöneet itsetuntoa aika lailla. Olisi niin ihanaa joskus laittaa vihjailevia juttuja ja saada kotona kunnon kyytiä sen jälkeen mieheltään jota haluan ihan valtavasti!
N39
Täällä sama! Vihjailevat viestit menee täysin hukkaan, oli kyseessä sitten kuva tai teksti. Mies ei vastaa mitään eikä kommentoi asiaa edes kotiin tullessaan.
Olen lopettanut kokonaan naisellisiin yöasuihin pukeutumisen, miestä kuitenkin väsyttää, saan kuivan pusun poskelle ja hyvän yön toivotukset.
Jos koetan koskettaa spontaanisti kesken päivän, vastaus on naurahdus ja toteamus "Kulta mä teen nyt ruokaa/ syön/ pelaan/ räplään nettiä/ lisäätähäntekosyy".
Viimeksi kun hienovaraisesti kuljetin käsiäni kohti etumustaan kun mies jo valmiiksi makasi sängyllä, tönäisi käden pois ku Ei nyt kun Salkkarit tulee(!!). Niin. Tottakai mies valitsee jonkun surkean telkkarisarjan suihinoton sijaan.
Jatkuva torjuminen on saanut mun oman seksuaalisuuteni murenemaan. Seksiä on vain silloin kun mies haluaa ja hänen aloitteensa on aina sama: antaa pari pusua ja työntää käden mun housuihini. Tämä tapahtuu noin 2krt/kk.
Vi uttaisi jos ei itkettäisi. Tiedän varsin hyvin, että saisin muualta seksiä, mutten ole tehnyt mitään. Vielä ainakaan.
N38
Ajoittain vaimo tekee aloitteita. Tulee yllättäen istumaan päälle sohvalla kiihkeästi suudelleen, suihkun jälkeen tulee alasti seisomaan eteen ja kysyy "miltä näyttää", välillä pyllistelee eteen ja sanoo että "tekiskö mieli" (tietää että hänellä on huippupylly).
Yhdessä reilu 25 vuotta ja lasten muutettua kotoa pois niitä aloitteita on tullut enemmän, itse asiassa meillä ei juurikaan harrasteta seksiä iltaisin, mielummin aamulla ja päivällä.
Kannattaa pitää arvossa joo. Yleistä on ettei nainen aloitteita tee