Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukahauskat setämiehet asiakaspalvelussa

Vierailija
27.02.2020 |

”Iliman muuta ja muut iliman, sannoo savolaene!”
”Ei meinaa mittää, tyhymä ei huomaa ja viisas ei virka mittää” ja ”Nähhää nähhää kuha ei sokkeiks tulla!”

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä isomahaisia sutkauttelijoita, jotka eivät edes kuuntele kysymystä kun vastaavat jo mukahauskasti, kuvittelevat olevansa niin lupsakoita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin. Voi oksennus!! T. Asiakaspalvelija.

Vierailija
2/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään aloituksen esimerkkien lukeminen sai aikaan hirveän ärsytyksen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Ikää 50+?

Vierailija
4/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei hinta sillä sekunnilla löydy niin : Sehän on sitten varmaan ilmainen? Hehheh ja hahhah, olipas hauskaa!!

Vierailija
5/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tälläinen työkaveri 😩😩😩 näppärä kasku joka vi*un käänteeseen ja höhötykset päälle. Mutta asiakkaat niin tykkää.....

Vierailija
6/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "Hampurilainen munalla ja kokis rahalla, hehe!"

Tuohon voi sitten vastata: "Mahtaako sulla saldo riittää?"

Vierailija
7/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tälläinen työkaveri 😩😩😩 näppärä kasku joka vi*un käänteeseen ja höhötykset päälle. Mutta asiakkaat niin tykkää.....

Mä asiakkaana torppaan noi mahdollisimman kuivakiskoisesti: Anteeksi kuinka?? Tepsii.

Vierailija
8/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa taas.

Vierailija
9/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ongelmat.

Vierailija
10/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa taas.

Smurffattu!

Vierailija
11/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "ompa"? Opettele suomea!

Vierailija
12/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostostoimituksen pitäsi kai sujua ....puolin ja toimisin mittään virkkamatta ja ilmeet ja puheet VAIN asialliset puolin ja toisin.

Siis:   niinkuin äänestyspaikalla tai ehkä jopa niin, kuin jonkun murhaoikeuden valamiehistön jäsenillä .

Vain asiaa, siis.  

Vierailija
13/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat asiallisesti asioiden kirjoitti:

Ostostoimituksen pitäsi kai sujua ....puolin ja toimisin mittään virkkamatta ja ilmeet ja puheet VAIN asialliset puolin ja toisin.

Siis:   niinkuin äänestyspaikalla tai ehkä jopa niin, kuin jonkun murhaoikeuden valamiehistön jäsenillä .

Vain asiaa, siis.  

Joo, mieluummin vaikka näin. Mä en ainakaan jaksa yhtään kuunnella mukahauskojen ukkojen väsyneitä vitsejä. Ja siinä samalla vähän yritetään flirttailla. V....ttaa!!

Vierailija
14/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se helppoheikki-tyyppinen aspa.

Vierailija
15/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo setämiehittely on yhtä tyhmää kuin tytöttely toiseen suuntaan. Jos koet olevasi fiksumpi, niin miksi käyttäydyt yhtä huonosti?

Vierailija
16/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asiakkaana torppaan noi mahdollisimman kuivakiskoisesti: Anteeksi kuinka?? Tepsii.

Ei myyntityössä oleva  ymmärtävä vitsinkertoja tietenkään mitään kuulovammaisia viitsi enää uusinnoilla vaivata.

"Älä enää mitään välitä, se  meni jo" , olisi siis SE paras vastaus tuohon.  

Vierailija
17/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonona päivänä toki vähän jokainen jutteluyritys voi ärsyttää, mutta normaalisti ymmärrän että pieni small talk on kohteliasta, ja tälläiset sutkautukset ovat tietyn ikäisten suomalaisten small talkia. Kun ne sanotaan hyväntahtoisesti ja hymyillen niin miksi minun pitäisi siitä ärsyyntyä. Itsekin hoen tiettyjä mukatuttavallisia asiakaspalvelufraaseja kun ei nyt joka päivä viitsi keksiä sadoille ihmisille jotain henkevää ja henkilökohtaista sanottavaa.

Vierailija
18/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on tässä se asiakaspalvelija, niin olet väärällä alalla. Vammapaskainen asenteesi tulee ihan etsimättä ilmi aloituksestasi. 

Vierailija
19/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mieleen se huutokauppakeisari.

Vierailija
20/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan noihin monotonisesta 'jaa...' En ole vielä harmistunut tuollaisesta, mutta kai tuo on wanhan hyvän ajan small talkia, jota nuoret eivät ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi