Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, Onko sulle nalkutettu jo tänään?

Vierailija
27.02.2020 |

Itelle on , 20 minuuttia hereillä ja täysi ralli päällä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heräät arkipäivänä tuohon aikaan niin ansaitset sen.

Vierailija
2/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sen ansainnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se lehmä

Vierailija
4/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole varmaan ikinä tehnyt vuorotyötä. ohis

Vierailija
5/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä. Varmaan illaansuussa taas sitten.

Vierailija
6/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko se kohdan lainauksena missä sanoin heränneeni tuolloin.

T:Ap

Vierailija
7/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan puristanut hammastahnatuubia väärästä kohdasta. Se yleensä riittää.

Vierailija
8/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit varmaan puristanut hammastahnatuubia väärästä kohdasta. Se yleensä riittää.

Kannattaa ostaa hammastahna muovituubeissa eikä metallisissa. Kommentistasi huomaa, että käsityksesi parisuhteista on 70-luvun vitseistä peräisin.

Vierailija
9/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä olet parisuhteessa tuollaisen naisen kanssa? Itsekin katselin tuota ja vielä yllättävän pitkään, kunnes tajusin nostaa kytkintä. Ja tosiaan, kun nalkutus tulee esimerkiksi siitä, että astianpesukone on täytetty väärin tai olen ottanut margariinia väärällä tavalla paketista, niin eihän sitä määräänsä enempää jaksa kuunnella. 

Vaihtoon vain. Kyllä se siitä paranee ja ilmankin pärjää kyllä.

Vierailija
10/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ja olen nainen.

Ansaitsin sen kyllä, taas kerran. Olen sika.

Vierailija
11/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkälaturi oli jäänyt aamulla pistorasiaan, siitä tuli välitön palaute töistä tultua.

Vierailija
12/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa hammastahna muovituubeissa eikä metallisissa. Kommentistasi huomaa, että käsityksesi parisuhteista on 70-luvun vitseistä peräisin.

Kommentistasi huomaa, että et ymmärrä naisten nalkutuksesta mitään. On ihan sama, vaikka se tahna olisi

lasipurkissa, jos sitä on väärin puristettu.

Vierailija
13/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen onnellisesti eronnut, joten en tee koko ajan kaikkea väärin. 

Vierailija
14/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä olet parisuhteessa tuollaisen naisen kanssa? Itsekin katselin tuota ja vielä yllättävän pitkään, kunnes tajusin nostaa kytkintä. Ja tosiaan, kun nalkutus tulee esimerkiksi siitä, että astianpesukone on täytetty väärin tai olen ottanut margariinia väärällä tavalla paketista, niin eihän sitä määräänsä enempää jaksa kuunnella. 

Vaihtoon vain. Kyllä se siitä paranee ja ilmankin pärjää kyllä.

Täällä toinen jolle on nalkutettu väärin täytetystä astianpesukoneesta ja väärin otetusta margariinista. Tulipa karseat muistot mieleen.

Vierailija
15/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa nalkutin itse emännälle, kun hän alkoi imuroimaan kesken aamukahvitteluni/palstailun. En voi sietää imurin ääntä, etenkään aamuisin.

Vierailija
16/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä. Varmaan illaansuussa taas sitten.

Tätä voin kompata. Aina löytyy jotain mistä pitää nalkuttaa. Oli sitä aihetta tai ei. Mä en enää sano läheskään kaikkeen takaisin. Kerron vain että laitan nämä kuulokkeet niin en sitten kuule mitä sanot. Varmasti paras ostos mitä muija on tehnyt. Voin sanoa miten asia on ja välttyä meriselityksiltä.

Vierailija
17/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse ole tehnyt mitään väärin, kuten et tietenkään ole, kannattanee säästää omia hermoja ja elämää eroamalla.

Se on kyllä jännä että koskaan kukaan ei ole nalkutusta millään omalla käytöksellään ansainnut, mutta toisaalta ei haluta suhteesta lähteäkään vaikka toinen nalkuttaa aivan ilman syytä.

Vierailija
18/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut yli tunnin nalkutuksen siitä, kun en osannut lukea ajatuksia ja alkaa imuroimaan juuri sillä hetkellä kuin ex-muija olisi halunnut. Eli ihan oma vika oli juu..

Vierailija
19/19 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nalkuta. Sanon vain riittävän monta kertaa. Enkä huuda. Sanon vain riittävän kovalla äänellä. Enkä väittele. Perustelen vain mielipiteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi