Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukahauskat setämiehet asiakaspalvelussa

Vierailija
27.02.2020 |

”Iliman muuta ja muut iliman, sannoo savolaene!”
”Ei meinaa mittää, tyhymä ei huomaa ja viisas ei virka mittää” ja ”Nähhää nähhää kuha ei sokkeiks tulla!”

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä isomahaisia sutkauttelijoita, jotka eivät edes kuuntele kysymystä kun vastaavat jo mukahauskasti, kuvittelevat olevansa niin lupsakoita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo setämiehittely on yhtä tyhmää kuin tytöttely toiseen suuntaan. Jos koet olevasi fiksumpi, niin miksi käyttäydyt yhtä huonosti?

Just näin ja naulan kantaan !

Ne aikuiset naiset jotka 'setämiehittelee' miehiä, ovat sen verbaalisen vastareagoinnin siihen sitten ansainneetkin.

Itsepähän ovat sen omankin puhe- ja suhtautumistyylinsä  muihin ihmisiin valinneet . 

Eli tähän ,(jos mihin) pätee kyllä, että:

'Sitä saa ,mitä tilaa'....

Vierailija
22/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Happamat kassaneidit asiakaspalvelussa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan työ ei sovi kaikille. Siihen kuuluu asiakkaiden palvelu. Ei siellä etsitä kaveria jonka jutut ja huumorintaju sopii yksiin sinun kanssasi. Joutuu kohtaamaan monenlaista ihmistä, monenlaisella huumorintajulla ja sosiaalisilla taidoilla. Jos tämä on ylitsepääsemätön ongelma, niin harkitse alan vaihtoa, vaikka kyllähän se tiedetään, että kassaneideiksi päätyy ne joilla ei ollut koulussa sitä ns. lukupäätä, joten vaihtoehdot on vähissä.

Vierailija
24/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Happamat kassaneidit asiakaspalvelussa"

Tämä. Aloittaja on joko se pissis tekoripsissään, joka ei tiedä mistään mitään, tai sitten se 40-vuotias lihava kaupankassa, joka on elämäänsä kaikin puolin kyllästynyt. Eikä  tajua olevansa itse tätinainen. 

Vierailija
25/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin prinsessoille kantotuolia kantajineen ja varrellisen palmunlehtiviuhkan leyhyttäjineen (siellä verhoin suojatussa kantotuoliumpiossa ei sitten kukaan näkisi ,eikä häiritsisi. ) 

Orjat voisivat hoitaa ostokset  ja itse vain  senkun katselisi, kurkistelisi  sieltä verhon takaa, kuten Egyptin prinsessat, tai Kiinan ylimysnaiset muinoin.

Vartija liikkeessä huutaisi:" Tehkää tilaa moukat ,ettekö näe että ylimyksellinen kantotuoli on liikkeellä liikkeessämme "

Vierailija
26/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika,soittakaa esimiehelle ja sanokaa että se on asiatonta. Esimies sitten jakaa tiedon näille eteenpäin. Kuulin juuri että muutamassa paikassa on puututtu "jess" sanan käyttöön. Heh,nyt sitten joka ikinen kerta särähtää se "jess" korvaan ja kuulostaa asiattomalta.

Mutta noi sutkaukset,vielä pahempaa.

Soittakaa/sähköpostittakaa vaan!

Vierailija
27/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla näitä kuulee.

Seteli ei mene läpi tunnistuslaitteesta: ”just kotona tulostin höhöhö”.

Lukija ei lue tuotteen viivakoodia: ”sehän on sitten vissiin ilmainen harharhar”.

Sanon ostosten loppusumma: ”Ja sitten vielä paljon alennusta kiitos käkäkäkä”.

En mä näistä jaksa suivaantua ja mulla on vähän tapana selittää niille, että setelinlukijat on välillä kranttuja ja lukee huonosti vähänkin rupyssä olevia. Tai että tässä on viivakoodi vaan kulunut. Ylipäänsä selitän niille asian niinkuin en tajuais, että vitsistä kysymys, jos en jaksa lähteä leikkiin mukaan.

Välillä kyllä mietin, että eikö ne ymmärrä että minä oon kuullut samat jutut jo sata kertaa. Välillä samalta henkilöltä kuulee yhden ylläolevista jokaisella kauppareissulla. Puhuisivat mieluummin vaikka säästä.

Vierailija
28/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tylsiä juttuja mutta ettekö näe sen asian taakse? Siinä on tarkoituksena keventää tunnelmaa ja muistuttaa, että ihmisiähän tässä ollaan ja otetaan vähän kontaktia. Nähdään toisemme muutenkin kuin vain maksutapahtumana. Ei ole kenellekään pahitteeksi tässä maassa.

Vierailija
29/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ihmiset täällä kommentoivat. Kun ikää karttuu, tulee elämänymmärrystä sen myötä.

Vierailija
30/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei käy ilmi, onko setämies tässä asiakaspalvelijana vai asiakkaana. Itse tulkitsin että asiakkaana, mutta moni näkyy käsittäneen toisin päin.

Vierailija
31/31 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tämä ilmeistä epäkohtaa voisi ratkaista yksinkertaisemmin  siten että kiellettäisiin yli 40-vuotisten miesten asiointi kaupoissa ja kriminalisoitaisiin heidän liikkumisensa jopa  myymäläalueen tontillakin ?

Oikeastaan jo +30 vuotiaidenkin asiointi pitäisi tehdä luvanvaraiseksi, ja lupa siihen heidänkin hankittava ulkonäkövaliokunnalta ja sen suositusten mukaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi