Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koronaviruksen oireet yhtäkkiä hävitä?

Vierailija
26.02.2020 |

Tietääkö kukaan? En löytänyt lähdettä, jos on näyttää, niin näyttäkää. Minulla oli n 5 pv ajan mm yskää ja lihaskipuja, mutta oireet katosivat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli tavallinen flunssa kevyenä versiona. Hae lähikaupasta tutti, ime sitä ja rauhoitu.

Vierailija
2/6 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli tavallinen flunssa kevyenä versiona. Hae lähikaupasta tutti, ime sitä ja rauhoitu.

Ihan rauhallinen olen! Lähinnä kun tilasin ihan suomalaisesta nettikaupasta korealaisen kasvoseerumin, ja muutama päivä siitä oireet alkoivat. Enpä älynnyt tarkistaa ennen käyttöä että missä seerumi on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhallinen olen! Lähinnä kun tilasin ihan suomalaisesta nettikaupasta korealaisen kasvoseerumin, ja muutama päivä siitä oireet alkoivat. Enpä älynnyt tarkistaa ennen käyttöä että missä seerumi on tehty.

Koronan itämisaika on useita viikkoja.

Vierailija
4/6 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan itämisaika on useita viikkoja.

2-12 päivää, lähde: THL.

Vierailija
5/6 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä näytä löytyvän lähdettä tuolle. :O

Vierailija
6/6 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain yksittäis tapauksissa Itämisaika ollu jopa 27päivää.