Voiko koronaviruksen oireet yhtäkkiä hävitä?
Tietääkö kukaan? En löytänyt lähdettä, jos on näyttää, niin näyttäkää. Minulla oli n 5 pv ajan mm yskää ja lihaskipuja, mutta oireet katosivat.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli tavallinen flunssa kevyenä versiona. Hae lähikaupasta tutti, ime sitä ja rauhoitu.
Ihan rauhallinen olen! Lähinnä kun tilasin ihan suomalaisesta nettikaupasta korealaisen kasvoseerumin, ja muutama päivä siitä oireet alkoivat. Enpä älynnyt tarkistaa ennen käyttöä että missä seerumi on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli tavallinen flunssa kevyenä versiona. Hae lähikaupasta tutti, ime sitä ja rauhoitu.
Ihan rauhallinen olen! Lähinnä kun tilasin ihan suomalaisesta nettikaupasta korealaisen kasvoseerumin, ja muutama päivä siitä oireet alkoivat. Enpä älynnyt tarkistaa ennen käyttöä että missä seerumi on tehty.
Koronan itämisaika on useita viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan itämisaika on useita viikkoja.
2-12 päivää, lähde: THL.