Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Jätkäsaaren Siisti Kirppis & Pesula?

Jätkäsaaren Kirppis Siisti
26.02.2020 |

Mietin tässä, että onko kenelläkään kokemuksia myyjänä Jätkäsaaressa sijaitsevasta kirppiksestä? Vaikuttaa ihan OK paikalta, mutta meneekö siellä miten vaatteet? Kokemusta on Relovesta ja Kaivarin Kanuunasta, mutta niillä kovat jonot ja aikamoiset hinnat...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät ovat todella töykeitä ja röyhkeitä asiakkaita kohtaan. Kannattaa varautua tulla nöyryytetyksi jos tonne eksyy.

Vierailija
22/27 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakspalvelu todella töykeää. Mutta nimensä mukaisesti siisti. Omat tavarat olen saanut myytyä suhteellisen edullisilla hinnoilla aina nopeasti. Arvokkaampiin tuotteisiin olen vuokrannut hälyt, enkä ole huomannut, että mitään olisi varastettu.

Löytää sekä kivoja lasten ja naisten vaatteita.

Paljon hyväkuntoisia vaatteita olen löytänyt merkeiltä Marimekko, COS, Reima, Mini rodini, PoP ja Zara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella. Vein myyntiin 66 tuotetta. Sain takaisin 16. Sieltä on myyty 23 tuotetta. Joten missä loput 27 tuotetta ovat? Todella epäilyttävää

Vierailija
24/27 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri siistimässä omaa pöytääni ja viemässä lisää. Olen myynyt kolme tuotetta mutta pöydästä oli kadonnut huomattavasti enemmän tavaraa. Myyjä naama happamana heti kun sisään astui. En voi suositella.

Vierailija
25/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan hyviä kokemuksia myynnistä, tavara liikkui hyvin. Yhdet housut kerran puuttui. Nykyään siellä uusia työntekijöitä aika paljon ja varsinkin yhdeltä suomalaiselta myyjältä sai todella töykeää palvelua.

Vierailija
26/27 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi uudestaan myyntiin; myyvät liian edullisesti (moni myydyistä meni ihan pilkkahintaan), voi viedä kerrallaan vain kaksi ikeakassillista koska myyntipöydät ovat pieniä, eikä kirpparille ole puhelinnumeroakaan mikä on erikoista. Ikeakassillisesta myytyjä tuotteita tuli myyjälle vain alle 10€ voittoa kun huomioi pöytävuokran ja myyntikulut.

Asiakkaan näkökulmasta puolestaan suosittelen, olen tehnyt hyviä löytöjä edullisesti! Ja aion jatkossakin mennä asiakkaana käymään.

Vierailija
27/27 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! En voi myöskään suositella tätä kirpputoria,juuri hetki sitten myyjänä olleena tavaraa katosi todella paljon ja myyntiä tuli vähän.Oli mun viimeinen myyntikerta tällä kirppiksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän