Menet bussiin ja vain kaksi paikkaa on vapaana
Seisomapaikka vai istumapaikka yskivän ja räkivän vieressä, kumman valitset.
Kommentit (8)
Riippuu matkan pituudesta, luultavasti kuitenkin istumapaikan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu matkan pituudesta, luultavasti kuitenkin istumapaikan.
Ensinnäkin, lopeta käyttämästä sanaa r i i p p u u, mikään ei riipu mistään. Ja ole hyvä vaan coronaviruksesta.
Valitsisin seisomapaikan. Nuha on vielä ihan ok, mutta inhoan yskää. Se saattaa jatkua useita viikkoja lievänä, mutta ärsyttävänä.
Koronavirusta en vielä tässä vaiheessa Suomessa pelkää. Jos varmistettuja tapauksia tulee täällä lisää, ottaisin senkin tietysti huomioon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Uskon että jos korona tarttuu, ei sillä ole väliä istutko vai seisotko.
Eli sinänsä ihan sama valitsenko istumapaikan vai seisomapaikan räkänokan vierestä.
Ukko37 kirjoitti:
Eli sinänsä ihan sama valitsenko istumapaikan vai seisomapaikan räkänokan vierestä.
:D Ai että mä tykkään kun haastat. Virus tarttuu vaikka tanssisit keskellä käytävää ripaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
:D Ai että mä tykkään kun haastat. Virus tarttuu vaikka tanssisit keskellä käytävää ripaskaa.
Eiköhän WHO kohta julkise että keinot on keksitty, korona ei tartu niin kauan kun istut etkä nouse seisomaan. Lähde:Vauva.fi
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Eiköhän WHO kohta julkise että keinot on keksitty, korona ei tartu niin kauan kun istut etkä nouse seisomaan. Lähde:Vauva.fi
Luv ya
Autistille tämä on hyvin helppo. ap