Olen tuetulla lomalla ja huoneeseen saapuessamme minibaari oli lähes tyhjä!
Vain vichy, kokis ja olut olivat kaapissa, vaikka viinaksille on oma paikkansa. Kyseessä neljän tähden hotelli. Pyysin huoneen siivousta ja kaapin täydennystä niin huone kyllä siistittiin mutta minibaari pysyi entisellään.
Luulevatkohan että tuetulle lomalle osallistuvilla ei ole varaa minibaarituotteisiin ja pelkäävät tappiota?
Kommentit (21)
Jos Kela maksaa kaiken, se on tarkoituksella lähes tyhjä.
Pikkuhiljaa minibaaritkin loppuvat. Vielä niitä jossain on tullut vastaan, mutta aika monesta on poistettu. Olis kyllä kiva, jos olis joku jääkaappi että vois vähän omia eväitä säilyttää.
Vaikka ne väitää toista, hotelliin saa viedä omat viinit.
Kylmiähän ne eivät ole, mutta saa viedä.
Paras tuoda mukanaan omat kuin jotain pikkupulloja kitata hirviöhintaan.
Eikö siellä ole sellaista listaa missä lukee minibaarin sisältö ja hinnat?
Olen aina ollut itse maksetulla lomalla, mutta siitä huolimatta viime aikoina tilanne on usein ollut se, että minibaari on lähes tyhjä. Hotellit ovat vain huomanneet, että minibaarit eivät kannata.
Törkeetä! Aina köyhiä sorsitaan! Ihan kun eivät itse tietäisi onko varaa vai ei minibaariin.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa minibaaritkin loppuvat. Vielä niitä jossain on tullut vastaan, mutta aika monesta on poistettu. Olis kyllä kiva, jos olis joku jääkaappi että vois vähän omia eväitä säilyttää.
Mitä sinä höliset? Kyllä jokaisessa hotellissa missä itse olen majoittunut, on ollut minibaari. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
Vierailija kirjoitti:
Lista löytyy muttei tuotteita.
Niin, mistä ne päättelee, että köyhälle ei ole varaa? Törkeää.
Ei kun oikeasti, minibaarit alkavat tosiaan olla monin paikoin historiaa. Omassa huoneessa kalliista pikkupullosta juopottelu ei kiinnosta nykyihmistä.
Katso listasta, jos jotain puuttuu, niin soita respaan. Itse kävisin kyllä kaupassa. Minibaarin tuotteet ulos ja omat eväät tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lista löytyy muttei tuotteita.
Siinä tapauksessa varmistaisin että ei tule laskua puuttuvista tuotteista..
Hohhoijaa, 0/5.
Onpas tänään taas kokoomustrollit olleet aktiivisia palstalla. "Olen köyhä ja ääliö, hihihihiiii"
Sellasia ne kokoomus trolli on. Sisäisesti inhottavia ja vastenmielisiä ihmistoukkia.
Eräs kokkare sanoikin kuvaavasti että "ei olisi mitään iloa olla rikas jos ei köyhiä olisi"
Monin paikoin on alettu luopua minibaareista, kuten moni aikaisemminkin on maininnut. Ainakin yksi syistä on se, että monesti pullojen sisältö juodaan, mutta niihin laitetaan esim. vettä ja jopa virtsaa tilalle. Ulkomailla ainakin on tapahtunut tällaista suht paljonkin, tietyn maan kansalaiset usein syypäitä (ei suomalaiset).
Köyhillä ei ole varaa minibaariin! Hahh!
Vierailija kirjoitti:
Yö maksaa 100€ ja olut 8€, mutta varaa ei ole.
Hyi. En olis voinut kuvitella että minibaarin pullot juodaan ja täytetään jollain muulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yö maksaa 100€ ja olut 8€, mutta varaa ei ole.
Lidlistä saa 8 olutta tuolla hinnalla
Etkö vienytkään omia eväitäsi minibaariin kuten muut köyhät.