Kiva, nyt Kreikan matkaajatkin tuo viruksen
Asiakaspalvelutyössä olevat Kreikassa tai muualla käyneet, pysykää kotona! Ei lapsia kouluun.
Kommentit (22)
Siellä kouluissa on lapsia, joilla on perussairauksia. Lisäksi siellä on opettajia, joilla on perussairauksia. Ne, jotka ovat nyt olleet tartunta-alueelta, pitäisi Suomeen palattua olla omaehtoisessa karanteenissa se pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Hajoo tohon hysteerisyytees.
Sinun sisuksethan ne koronaan hajoo kun et varo :p
Vierailija kirjoitti:
Siellä kouluissa on lapsia, joilla on perussairauksia. Lisäksi siellä on opettajia, joilla on perussairauksia. Ne, jotka ovat nyt olleet tartunta-alueelta, pitäisi Suomeen palattua olla omaehtoisessa karanteenissa se pari viikkoa.
Se on näitten ihmisten käsissä tuleeko Suomeen epidemia vai ei. Voisi pysyä yksittäisissä tapauksissa jos pysyisivät kotona.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua viiruspelleille!
Huuteloo ne viirupöllöt juu, kevätsoidin.
Niin, meillähän koronavirus todettiin jo kuukausi sitten eli kai ole muistanut vältellä suomalaisia?
Pitäähän sitä kaikenlaisia viruksia olla!
Zinc
Eihän tästä muuten mitään tule ..
Lopettakaa nyt tämä panikointi. Ei ole mitään hyötyä!
Minä en ainakaan opettajana suostu ottamaan luokkaan ketään tautialueella ollutta. Käytävään saa jäädä tekemään tehtäviä. Ja olen aivan tosissani. Pakkoko oli sinne ulkomaille tukkia vaikka tilanne on ollut tiedossa jo monta viikkoa.
Keskustelisin kyllä rehtorin kanssa ensin ennen kuin tekisin koko koulua koskevia päätöksiä..
Ihan ajattelin vetää omalla luvalla, samalla asenteella kuin ne Helsinki-Vantaalla haastatellut turistitkin. Luuletko, ettei oppilaiden lomareissujen kohteet tule nopeasti kaikkien tietoon? Voi olla, että osa ymmärtää jäädä kotiin ihan itsekin. Osa tarvinnee pientä vihjausta koulussa.
Ei tähän aikaan vuodesta ole lentoja kuin Ateenaan: Kreikassa on TALVI!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan opettajana suostu ottamaan luokkaan ketään tautialueella ollutta. Käytävään saa jäädä tekemään tehtäviä. Ja olen aivan tosissani. Pakkoko oli sinne ulkomaille tukkia vaikka tilanne on ollut tiedossa jo monta viikkoa.
Kiellätkö myös Lapissa olleita tulemasta tunneille?
Suomessahan oli tauti jo ennen kuin se ehti Italiaan. Muistathan vältellä myös suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän sama, kuin ulkomailla asuessamme yksi opettaja sanoi lapsillemme, ettei itse lentäisi Maleysian Airlinesilla perjantaina 13. päivä. "En suostuisi nousemaan koneeseen". Meillä oli siis lento ko. yhtiöllä tuolloin Malesiaan. Ko. yhtiön onnettomuus oli tapahtunut melkein vuosi aikaisemmin.
Kaikenlaisia kansankynttilöitä...
Olet varmaan se, joka teetti niitä kohdemaakyselyitä maantiedon tunnilla. Jolla 12 oppilsta matkusti Kanarialle ja 5 Italiaan.
No enpä ole kansankynttilä vaan lukion ope.
Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!! Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!Byää!! Byää!! Yhyy!! Äitii!!! Späm!!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo sinun sairastumistasi estä :D
Etenkin suomalaisia kannattaa vältellä tän keskustelun perusteella
Voi muuten äkkiä olla muitakin joita ei enää kiinnosta mennä töihin kun tämä tästä oikein lehahtaa.
Hajoo tohon hysteerisyytees.