Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla kateellinen uuden naisystävänsä kauneudesta ja nuoruudesta?

Vierailija
26.02.2020 |

Seurustelen itseäni 9 vuotta vanhemman miehen kanssa. Minua on kehuttu läpi elämäni kauniiksi. Minulla on ollut myös komea miesystävä, ja hän olikin ainoa miehistäni, joka on kehunut minua kauniiksi useita kertoja ja suorastaan palvonut minua.

Tässä nykyisessä suhteessani en saa ollenkaan kehuja. Miehellä on tapana kommentoida lähinnä jotain "miten sun jalat on noin turvoksissa" jms. Olen näistä kommenteista ottanut itseeni ja mies on sanonut ettei mitään pahaa tarkoittanut.

Pitääkö mies minua oikeasti niin huonona vai voiko tämä johtua siitä että hän on itse tyytymätön itseensä ja yrittää pitää minut tyytymättömänä itseeni jotta en lähtisi muiden matkaan? Vai voiko tämä olla ihan vaan kateutta? Voiko mies edes olla kateellinen omalle naiselleen tai ylipäätään naiselle?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli ekoilla treffeillä heti ihan myyty ja kehui kuinka uskomattoman kaunis olen. Tapailun jatkuessa muuttui, alkoi kyykyttää eikä kehun kehua enää tullut, päinvastoin yritti nimenomaan painaa mua alas. Kerran otin asian puheeksi, niin sanoi suoraan, että yrittää siksi tehdä musta tavallista, että en pettäisi ja jättäisi. Hullu! Ja arvatkaa jätinkö. Olin tosin jättämässä ilman tota rehellistä kommenttiakin.

XDDDDDDDDDD

Vierailija
22/23 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on huono itsetunto, ja yrittää lytätä sinua, ettet vain lähtisi.

Sinullakin tuntuu olevan huono itsetunto ja omakuva, kun reagoit vain kommentteihin, jotka saavat sinut ajattelemaan että vika on sinussa, etkä ole edes kaunis.

Jos sinulla on kotitausta jossa sinua on pienennetty "ettet vain ylpisty", et ehkä toisaalta osaa kuulla kehuja, toisaalta et saa oikein niistä koskaan tarpeeksikaan. Varmaan koska itse et ole oppinut pitämään itseäsi riittävän hyvänä.

Siksi tuollainen huonoitsetuntoinen mies on saanut koukkunsa sinuun, ja nyt nakertaa lopunkin itsetuntosi pois, ettet vain ikinä pysty lähtemään.

Lähde kun vielä voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehiä, jotka ovat ensin pyydystäneet naisen, joka on uhkunut elämänvaloa ja iloa ja kauneutta. Seuraavassa hetkessä heillä alkaa hirveä kampanjointi sen puolesta, että nainen lakkaisi olemasta oma itsensä. Kampittelua, nokittelua, tukahduttamista, läksyttämistä ja väkivaltaa, johon kuuluu myös kateus. He ovat kateellisia siitä huomiosta ja reaktioista joita nainen saa.