Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi on tästä pitkästä avioliitosta loppu, ellei mies..

Vierailija
26.02.2020 |

Tee yhtään mitään sen eteen että voisin tuntea olevani haluttu ja haluttava.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Toivottavasti kerrot tämän miehellesikin sen jälkeen kun ilmoitit siitä ensin meille kaikille?

Vierailija
2/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Toivottavasti kerrot tämän miehellesikin sen jälkeen kun ilmoitit siitä ensin meille kaikille?

Miksi se pitäisi kertoa? Vähän menisi koko pointti pilalle. Jotkut asiat miehen pitää vain ymmärtää muutenkin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi kertoa? Vähän menisi koko pointti pilalle. Jotkut asiat miehen pitää vain ymmärtää muutenkin. Ap

Nyt pitäisi vain tietää mikä oli se pointtisi kertoa meille?

Vierailija
4/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö tuheron ajelematta 80-luvun malliin?

Vierailija
5/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi ajattelee samoin.

Vierailija
6/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haluaa kanssasi seksiä kertoo että olet hänestä yhä haluttava. Seksin loppuminen on suhteen lopun alkua.

Vierailija
7/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että haluaa kanssasi seksiä kertoo että olet hänestä yhä haluttava. Seksin loppuminen on suhteen lopun alkua.

Niinpä, mutta entäpä jos ei halua siis tee enää aloitteita? En välttämättä mitään muuta edellytäkään. Ap

Vierailija
8/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alan olla vuosien aikana niin katkeroitunut siitä ettei seksi kiinnosta miestä enempää etten tosiaan tiedä mitä tästä enää tulee, en tajua miksei sitten halua sopia että olisimme vain kavereita. Ap

Vierailija
9/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa taas provolta, jonka tarkoitus on lietsoa naisvihaa.

Siltä varalta, että ap olisi aito: puhukaa. Onko miehellä yleensäkään haluja? Runkkaako? Jos halut ovat kokonaan poissa, ensin lääkäriin ja tutkimaan testot.

Jos mies ei halua ap:tä, puhukaa yhä. Mitä vaihtoehtoja? Avioero, seksitön avioliitto, ulkopuoliset suhteet luvan kanssa

Miksi miehen pitäisi tehdä kaikki aloitteet? Tunteeko HÄN olevansa haluttu?

Seksuaaliterapia olisi hyvä vaihtoehto. Jonkinlainen uhmakas julistus nettifoorumilla huonoin, jos ei kotona puhuta ja ryhdytä korjaamaan tilannetta.

Vierailija
10/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sattumalta mun vaimo, niin kysyisin:

Milloin viimeksi kehuit mua mitenkään?

Milloin viimeksi kosketit mua edes ohimennen?

Milloin viimeksi teit itse aloitteen seksiin (siis jonkun ihan selkeän sellaisen, ei mitään tulkinnanvaraista puolihuolimatonta vihjailua lasketa)?

Vierailija
11/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sattumalta mun vaimo, niin kysyisin:

Milloin viimeksi kehuit mua mitenkään?

Milloin viimeksi kosketit mua edes ohimennen?

Milloin viimeksi teit itse aloitteen seksiin (siis jonkun ihan selkeän sellaisen, ei mitään tulkinnanvaraista puolihuolimatonta vihjailua lasketa)?

Vastaukset:

- tänään

- en muista, koska olen vihainen ja katkeroitunut enkä halua enää vahingossakaan antaa itsestäni vonkaavaa kuvaa

- tein edellisen aloitteen 2,5 viikkoa sitten jolloin seksiä oli

Ap

Vierailija
12/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta entäpä jos ei halua siis tee enää aloitteita? En välttämättä mitään muuta edellytäkään. Ap

Oletko aiemmin häntä usein torjunut tai vältellyt yhteistä aikaa? Tunteet ne on miehelläkin.

Ja toisaalta miksi et itse tee aloitteita ja anna hänen tuntea itsensä halutuksi ja haluttavaksi?

Vierailija
13/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aiemmin häntä usein torjunut tai vältellyt yhteistä aikaa? Tunteet ne on miehelläkin.

Ja toisaalta miksi et itse tee aloitteita ja anna hänen tuntea itsensä halutuksi ja haluttavaksi?

En ole koskaan torjunut, mies sen sijaan on useinkin torjunut minua, silloin kun vielä tein aloitteita useammin. Ei voi edellyttää että minä jatkan itsetuntoni romuttamista ja otan jatkuvasti vastaan pakkeja. En halua enää tehdä aloitteita, MINÄ haluan nyt tuntea olevani haluttu. Ap

Vierailija
14/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kun sinä päätät että seksi loppuu, miehesi kokee olevansa haluttu ja haluttava?

Hänellä ei ole teidän suhteessa oikeutta näihin tunteisiin, vain sinulla?

Good luck with that.

Vierailija
15/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..ja kun sinä päätät että seksi loppuu, miehesi kokee olevansa haluttu ja haluttava?

Hänellä ei ole teidän suhteessa oikeutta näihin tunteisiin, vain sinulla?

Good luck with that.

Eihän seksi lopu, jos mies sitä haluaa ja on valmis osoittamaan sen. Jos ei, niin sitten se loppuu. Ap