Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla porukkaa jotka VALITSEVAT olla sinkkuja?

Vierailija
25.02.2020 |

Sinkuista kun puhutaan tuppaa olemaan surkuttelua heidän puolestaan tai syyttelyä nirsoilusta.
Te jotka haluatte olla sinkkuina:
Saako udella miksi haluat olla sinkku?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksin on paljon parempi. Parisuhde ei anna minulle mitään mutta ottaa kyllä paljon pois.

Vierailija
2/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna saa tehdä vapaasti mitä haluaa, eikä kukaan kitise vastaan. Elämä on mukavaa ja helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on pskadiili naiselle. Mieluummin ilman.

Vierailija
4/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat oksettavia. Tyhmiä, kieroja, löyhämoraalisia ja -pilluisia loisia!

Vierailija
5/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja syy lyhyesti VAPAUS!

Vierailija
6/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, koska parisuhteessa olemisen hyvät puolet eivät minun nähdäkseni kompensoi sen huonoja puolia: on enemmän menetettävää kuin voitettavaa.

N55

P.S. "Valitsevat olla" on huonoa suomea. Ryhdistäydy.

Vierailija
7/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, työtön ja lihava mies. En saisi sellaista naista jonka haluan. Siksi vapaaehtoisesti sinkku.

Vierailija
8/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tasapainoinen elinympäristö ihan ykkösenä. Muutama lyyli tuossa on ollut, mutta selvästi koittivat päästä kärkeen tärkeysjärjestyksessä + omien lapsien jalustalle nostaminen. Testissä oli 2. lapsetonta sinkkua ja yksi yhden lapsen yh. Itsellä siis myös 1 lapsi ja yh.

Toisaalta onhan tämä ihan virkistävää elää ainoana aikuisena taloudessa. Johan tuossa aika pitkä aika olikin kun pitkissä parisuhteissa elelin, n. 19-30 v. nyt 10 v. oman elämäni herrana (tai no kyllä tuo lapsi osaa käsitellä minua niin että on ihan selkeä ykkönen).

T:M41

Vierailija
9/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus ja helppous. Jos haluaisin kärsiä, voisin vaikka napauttaa lujaa vasaralla polveeni.

Vierailija
10/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmenen vuotta surkeassa liitossa lasten isän kanssa. Tuosta erosta on jo kymmenen vuotta. En vain koe tarvivani parisuhdetta, yksin on kivaa ja saa tehdä mitä haluaa. Lähinpiiri jaksaa aina taivastella enkö löydä miestä, olisihan niitä tulijoita vaan en huoli.

Ex jaksaa lapsille lällätellä kuinka äiti ei löydä uutta, hällä jo kolmas vaimo menossa.

Vierailija
11/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
12/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä koskeeko kysymys minua, mutta olen ollut pari vuotta sinkku koska ei ole tullut sopivaa kumppania vastaan edellisen jälkeen. On siis kyllä ollut ehdokkaita, mutta olen antanut pakit. 

Olen paljon mieluummin sinkkuna kuin "tyydyn" suhteeseen ja koen olevani yksinkin onnellinen ja tyytyväinen, eli en todellakaan surkuttele miehen puutetta. En tosin torjuisi sopivaa kumppania, mutta en sellaista myöskään mitenkään etsimällä etsi (en ole tinderissä, käy baareissa tms).

Vierailija
13/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana kolmessa parisuhteessa. Kaikkien kanssa olen asunut yhdessä ja viimeisimmän kanssa olen naimisissa. Jokainen suhde on edennyt samaa kaavaa. Alku on huumaavaa ja kumpikin huomioi toista. Lopulta tilanne on se, että mies pitää minua äitinään johon ei tarvitse panostaa eikä minun panosta arvosteta. Nykyisessä suhteessani on myös jatkuvia repiviä riitoja ja olen joutunut luopumaan useasta haaveestani miehen takia. Uskon että olen sairastunut tästä syystä masennukseen. Mies sanoo ettei masennusta ole olemassa vaan se on heikkojen vinkumista. Kun itken hän raivoaa ja huutaa ja vähättelee pahaa oloani vaikka "tietää" masennuksestani. Jos saan tarpeeksi voimia joku päivä eroan ja elän lopun elämästäni yksin. Laitan kotini niin kuin haluan, harrastan mitä haluan, puen päälleni mitä haluan, otan koiran... Lapsesta en haaveile enää. Osittain ikäni vuoksi (35) ja osittain siksi, että en haluaisi lapsen kasvavan ilman isää ja kokonaista perhettä.

Luulin nuorempana että voisin löytää onnellisen parisuhteen. Luulin että olisi olemassa sellainen mies joka arvostaisi minua ja joka olisi onnellinen siitä, että on kanssani parisuhteessa. Sellainen, joka ei haaveilisi muista naisista. En voi luottaa enää yhteenkään mieheen, niin uskomattomia juttuja olen kokenut ja kuullut.

Uskon että vika on myös itsessäni. En osaa olla parisuhteessa. Olen miellyttäjäluonne ja odotan samanlaista kohtelua kuin mitä itse tarjoan kumppanilleni. Kun en saa sitä, petyn. Parempi siis olla yksin.

Vierailija
14/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 v. Minulla on aikuiset lapset. Erosin, kun nuorin oli 5 v. Hoidin kaikki asiat siitä eteenpäin yksin ja ihan itse. Kestin teinivuodet ja omat vaihdevuoteni ihan hyvin.

Nyt olen vapaa. Tekemään ihan mitä itse haluan.

En tarvitse kumppania yhteenkään asiaan enkä ole valmis tinkimään yhdestäkään haluamastani asiasta edellä mainitun vuoksi.

Siksi olen sinkku.

Vierailija
16/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkkuna olo on ihan pseestä. Tuntuu ettei elämällä ole niinkuin mitään tarkoitusta ja silleen.

Vierailija
17/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku yksinkertaisesti siksi, että haluan olla. Ei siihen sen kummempia perusteluja tarvita. 

Vierailija
18/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovat valinneet sinkkuna olemisen" tai "Valitsivat sinkkuuden" EI "Valitsevat olla sinkkuja"

Vierailija
19/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt miehiin. Koen ettei miehiin voi luottaa..En usko suhteen tuovan juuri mitään hyvää elämääni. Tuntemukset perustuu sekä omiin kokemuksiin että siihen mitä ympärillä näen.

N23

Vierailija
20/29 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen sinkkuna.

Voin kuvitella ryhtyväni suhteeseen jos joskus vielä rakastun kunnolla jalat-alta-meiningillä. Mutta todellakaan en varsinaisesti etsi kumppania tai etenkään tyydy siihen, että kunhan on joku.

Treffipyyntöjä nyt joutuu torjumaan tuon tuosta, mutta muuten elämä on mallillaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme