Muita menossa Kanariansaarille tässä lähiaikana?
Aiotteko muuttaa matkasuunnitelmia tai muuttaa matkakäytäntöjänne?
Kommentit (22)
Ollaan menossa muutaman viikon päästä, ravintolaruokailuja mietin missä uskaltaa syödä ja viitsiikö kierrellä kaupoilla pitkin poikin kyliä..
Pelon takia kuulemma ei matkafirmat matkaa korvaa, saa nähdä koska terveys menee rahan edelle, montako sairastunutta ja tartuntaa se vaatii.
Onko teillä vara olla karanteenissa jos ette pääse pois? Ilmeisesti karanteenihotelli ja uudet lennot pitää itse maksaa. Matkavakuutus ei korvaa.
Katsellaan vielä. 1 kk lähtöön. Voidaan jättää väliinkin
Tuttavamme tulivat eilen pois. Kanariakin on melko iso käsite.
Vierailija kirjoitti:
Palkkakin menee tai lomapäivät
Eikös Kela menetetyt ansiotulot ilmottanu korvaavansa?
Joo jos on lääkärintodistus että lääkäri määräsi sinut karanteeniin. Onko noilla? Ei. Ja kelpaako espanjalaisen lääkärin määräys? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkakin menee tai lomapäivät
Eikös Kela menetetyt ansiotulot ilmottanu korvaavansa?
En luottaisi kelaan ja jos maksavat niin sitten ku jaksavat jos on mistä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vara olla karanteenissa jos ette pääse pois? Ilmeisesti karanteenihotelli ja uudet lennot pitää itse maksaa. Matkavakuutus ei korvaa.
Joutuukohan tossa tilanteessa maksaan täyshoitona paketin kun ruuatkin tulee hotellilta :D
Teneriffalle ei ole menemistä moneen viikkoon, valitettavasti. Liian suuret riskit.
Yksi työkaveri lähdössä Teneriffalle parin päivän päästä ja toinen Gran Canarialle viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuukohan tossa tilanteessa maksaan täyshoitona paketin kun ruuatkin tulee hotellilta :D
Luultavasti juuri näin. Yleensä force majeure-tyyppiset tilanteet kaatuvat valitettavasti asiakkaan niskaan.
Mitenhän toi hotelli desinfioidaan ton jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan vielä. 1 kk lähtöön. Voidaan jättää väliinkin
Jos on pakettimatka niin voitte ehkä vielä vaihtaa ajankohtaa ja kohdetta ilmaiseksi. Ei kannata jäädä odottamaan. Tulee enemmän kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän toi hotelli desinfioidaan ton jälkeen..
Ainakin Kiinassa esim. busseja jokseenkin näin ( kuin kuvassa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän uutisissa on että vakuutus niitä ei ainakaan korvaa. Eli kuka sen korvaa? Espanjan valtio? Ehkä, mutta millaisen paperisodan jälkeen? Ja vain ehkä.
Onneks toi Gran Canarian saari on vielä toistaseks ilman tartuntoja.
Olen menossa parin viikon päästä Gran kanarialle. En muuta suunnitelmiani. Pitää vaain henkisesti varautua kaikkeen paskaan, mikä voi tulla eteen, myös siihen kuolemaan, kohtalotyyppisellä ajattelulla.
Hieman kuin kuolemantuomioita odottaisi, matkatoimistot saati finnair on kiinnostunutbvain sinun viimeisestä lentomailista.