"Juha ja Jutta Larm valitsevat joka aamu toisensa uudelleen" :D
Kommentit (75)
Onko näillä muistihäiriöitä vai miksi pitää valita joka aamu uudelleen?
Nämä kovasti yrittävät päästä joksikin julkkisraukkausterapeutiksi. Saavat jonkun höpönlöpön ohjelman jossa autetaan eron partaalla olevia pariskuntia. Nettiin kurssit myyntiin ja sitten jotain ylihintaisia rakkausleirejä. Bisnestä bisnestä ja selvät ovat suunnitelmat.
Tykkään kyllä enemmän nykyisestä Jutasta kuin siitä kitudieetti Jutasta joka kielsi syömästä punaisia kasviksia ja haukkui kaikki salilla käymättömät laiskoiksi läskeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä koko Farmi.
Ja Bachelorin morsmaikut toisessa kammarissa. Juha on tottunut valitsemaan joka päivä.
Hahahahahaa! :D
Tällaisesta rakkaussössötyksestä tulee mieleen "live, love, laugh" -makuuhuonetaulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en valitse aamuisin, olen päättänyt alttarilla tahtoa rakastaa ja samoin puoliso. Se riittää, kumpikin tahdomme rakastaa toisiamme, se on valinta jonka voi tehdä vain kerran.
Tämä selittääkin erotilastot...
Minä sanoin maistraatissa kolmen minuutin toimituksessa tahdon, mutta se on vain juridinen muodollisuus. Minä osoitan rakkaudeni olemalla mieheni kanssa yhdessä myös huomenna ja rakentamalla yhteistä elämää, sehän ei ole koskaan valmis.
Rakkaus ei ole valinta, se on tunne, yhdessä olo on valinta, eikä liity edes tuohon tunteeseen. Ja sen tunteenkin saa takaisin jos se häviää, jos sen eteen valitsee tehdä töitä ja antaa sille mahdollisuuden.
Niin mekin, 30 v sitten. Voit itse valita, onko se "vain juridinen muodollisuus" vai muutakin. Meillä ei ole koskaan edes pilan päiten uhkailtu erolla, vaikka joskus on oltukin eri mieltä asioista ja oltu kovastikin vihaisia. Tähän nojaan on voinut luottaa. Lapsia on kolme, elämä on vienyt milloin minnekin ja rankkoja vuosia on tielle osunut. Yhdessä ollaan kuitenkin selvitty.
Joka kerta kun nämä näkee lehdessä/tv:ssä on myötähäpeä taattu.
Mitäköhän nämä yrittävät kohta lanseerata ja myydä, kun nyt on juttuja joka paikassa näistä kahdesta. Palstan yläbanneriin laitettu vanhoja haastatteluja ja iltapäivälehdille avauduttu "rakkausjäähyistä". Kohta tulee varmaan kirja tai tv-sarja.
Joo Juha taitaa olla vain pääosin naimisissa rahan ja Jutan kontaktien takia. Ehkä juuri siksi pitää valita toinen joka päivä uudelleen, että muistaa miksi on yhdessä. ;)
Mitä tuon Jutan kasvoille on tapahtunut?
Ihan ilmeettömät ja joistakin kohtaa turpeat? Liikaa pistoksia, kirurgiaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo rakkaushörhötys ei häiritse niin paljon kuin Jutan kohotusleikkauksen kissansilmät.
Miksi tehty tuollainen yli kuuskymppisen näköinen täyskohotus leikkaus, vaikka on kai vielä alle 50?
Miks musta tuntuu, että tuo Juha on vaarallinen mies Jutalle. Jutta tulee vielä särkemään sydämensä, kun Juha lähtee jonkun nuoremman matkaan.
Ei tuo Juha kovin onnelliselta mieheltä kyllä näytä.
Jutta yrittää pitää talutusnuorassa.. lähinnä siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on kuitenkin naimisissa, eikö?
Palstalla riehunut, samoin toimiva pitkän linjan pariskunnan edustaja oli avokki.
Sait tajuamaan, että tottapa tuokin. Moni naimisissa olevistakin eroaa.
Mutta tuskin kaikki vastanaineet pohtii joka arkiaamu, erotaanko vai valitaanko vielä toisemme. Ei ole aikaakaan moiseen.
Normaalien ihmisten arki aamu on vähän eri näköinen kuin näiden miljonäärien hitaat aamut joogineen ja valintoineen.
Onko tuo Juha Juttaa paljon nuorempi ja kokemattomampi?
Vaikuttaa siltä.
Jutta on jotenkin kypsempi luonteeltaan, mutta yrittää kovasti näyttää nuoremmalta mikä antaa hieman surullisen kuvan.
Wikin mukaan täyttää 47 v. tänä vuonna.
Nimi Jutta Larm (ent. Gustafsberg, ent. Jussila, ent. Kolhi, o.s. Virtanen).
Mietin tässä et taidan samin sijaan valita huomenna antin.
Jutan ja Juhan liitto on businessta, businessta..........näkeehän sen nyt sokeakin. Heidän elämänsä näyttää joltain teatterilta. Esittävät.....esittävät.......ei toimi. Liitto on hömppää samaa millä he yrittävät rahastaa joitain tyhmiä suomalaisia jotka eivät näe heidän teennäisyyden taakse.
Mä katsoin tän jakson kaksi kertaa, koska en voinut uskoa ensimmäisellä. Jopa imelä juontajapari vilkuili toisiaan "ei oo todellista" -ilmeillä... Jos parisuhteen eteen pitää tehdä noin helvetisti töitä koko ajan, ei sitä jaksa kauaa. Jos seksikään ei sujunut ilman tantrakursseja, tai jos koko parisuhde on sopimuksia, selvittelyjä, yhdessä työskentelemistä ja asioiden jatkuvaa perkaamista, se ei voi kestää.
Mä koen olevani tosi rakastunut mieheeni ja rakennetaan yhteistä tulevaisuutta. Larmien pakkomielle toisiinsa ei herätä kateutta, vaan enemmänkin pelkoa.
Miksi parisuhdekin on suorittamista ja tajuavatko nämä, että ei se työskentely parisuhteen eteen tarkoita 247 analysointia ja puimista? Jos kahdella ihmisellä on helppo olla toistensa kanssa, niin eikös se ihan oikeasti suju ihan itsestään?
Veikkaan, että tullaan näkemään kohta maailman kaunein ja tantraisin ero, jossa Larmit erotetaan pyhällä paikalla Malediivien rannalla toisistaan seremoniassa, johon on kutsuttu heidän läheiset.
Nämä kaksoisliekit ovat liian vahvat ollakseen toistensa kanssa, joten he säästävät toisensa tuolta (tuho)polttavalta rakkaudelta.
Ennen avioeroa he vapauttavat taivaalle kaksi kyyhkystä ja lukevat toisille kirjeet, joissa he kiittävät huikeasta matkasta toisiaan ja toivovat, että yhtyvät jälleen toisessa universumissa.
Tulee mieleen päiväni murmelina leffa.