Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiipiikö pelko persiiseen? Osakemarkkinat rommaavat taas

Vierailija
25.02.2020 |

Kannattaa panikoida ensimmäisten joukossa, niin saa pitää vielä suurimman osan voitostaan. Kun korona iskee maailmantalouteen, ei firmoilla ole enää varaa maksaa osinkoja.

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deflaatio!! Ihana juttu !! Omat rahat on turvassa ja hinnat laskee ..

Zinc

Vierailija
202/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostelen just parhaillaan ale osakkeita 😋

Tämä naurattaa aina vain enemmän.

T. Se joka kommentoi, että miksi ostit jo kahden laskupäivän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys jollaisten esittäjät juurikin reagoivat kausi-influenssan tapaisiin ilmiöihin ja jättävät oikeat uhkat huomioimatta.

Pörssit toimivat psykologian, ei logiikan, sääntöjen mukaan. Nyt odotetaan rommausta, joten se tulee. Itse alan ostella takaisin -40% kohdalla.

Näin juuri. Olen tänään laittanut ensimmäiset pilkit Fortum 16€, Sampo 29,99€ ja Kone 37€, 10 000€ jokaiseen. Saa nähdä koska nappaa.

Kohta nappaa Fortum ja Sampo ensimmäiseen pilkkiin! Kone sinnittelee ihmeen hyvin tilanteeseen nähden.

Vierailija
204/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys jollaisten esittäjät juurikin reagoivat kausi-influenssan tapaisiin ilmiöihin ja jättävät oikeat uhkat huomioimatta.

Pörssit toimivat psykologian, ei logiikan, sääntöjen mukaan. Nyt odotetaan rommausta, joten se tulee. Itse alan ostella takaisin -40% kohdalla.

Näin juuri. Olen tänään laittanut ensimmäiset pilkit Fortum 16€, Sampo 29,99€ ja Kone 37€, 10 000€ jokaiseen. Saa nähdä koska nappaa.

Kohta nappaa Fortum ja Sampo ensimmäiseen pilkkiin! Kone sinnittelee ihmeen hyvin tilanteeseen nähden.

Näyttääkö maailmantilanne mielestäsi hyvältä, että kannattaa ostella?

mies52v

Vierailija
205/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit ostitte viime vuoden aikana vielä osakkeita, kun muut nauroivat teille! Suuri kusetus :D

Vierailija
206/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ROMMAA

Vierailija
207/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä enää pelota kun on jo housussa. Tai siis myyntipaikat missattu, ja nyt ei auta kuin katsoa laskettelua ja ostaa lisää jos rahaa jää. Kesällä olisi ehkä ollut tarvetta realisoida, mutta pitää sitten keksiä niihin hommiin rahoitus muualta. Katsoa myyntiä sitten muutaman vuoden päästä jos rahan tarvetta enää silloin on.

Vierailija
208/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö maailmantilanne mielestäsi hyvältä, että kannattaa ostella?

mies52v

Silloin minä ostelen kun suurin osa on myymässä. Pitäydyn strategiassani ja lisään osakkeita ohjelman mukaan, ehkä pitää vaihtaa ostojärjestystä kun muutama osake tippunut takaisin ostohintoihin. Minulla on aikaa odottaa ja tuottoa saa jo nyt hyvin, ei pienet osingonleikkauksetkaan haittaa, jos niitä on tulossa. Ei välttämättä edes ole,koska osingot ovat olleet terveellä pohjalla tulokseen nähden.

Vierailija
209/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

salkunhoivaaja kirjoitti:

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että panikoijilla ja muilla heikkohermoisilla ei pitäisi olla asiaa osakemarkkinoille. Siitä ei tule kuin rumaa jälkeä.

Henkilökohtaisesti alan kyllästyä tähän panikoinnista jankuttamiseen. Ne, jotka panikoivat kaikkein herkimmin ja myivät laskun ensi päivinä ovat todennäköisesti toimineet kaikkein fiksuimmin ja hävinneet vähiten. Ne osakkeet voi sitten loppukeväästä ostaa kymmenien prosenttien alennuksella takaisin. Joo, historian mukaan tästäkin laskusta noustaan vielä. Ne vaan nousevat aika hemmetin paljon aikaisemmin, jotka eivät jääräpäisesti roiku mukana koko alamäkeä.

Vierailija
210/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen rahojaan sijoittanut tajuaa, että aina voi menettää paljon. Edellisestä talouskriisistä nippa nappa 10 vuotta kulunut. Näinkö lyhyt on ihmisten muisti?

Viimeaikainen taloustilanne nollakorkoineen ja osinkoineen oli "vähän liian hyvä ollakseen totta". Eikö vanha sananlasku kuulu, että ken kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa?

Vierailija
211/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen rahojaan sijoittanut tajuaa, että aina voi menettää paljon. Edellisestä talouskriisistä nippa nappa 10 vuotta kulunut. Näinkö lyhyt on ihmisten muisti?

Viimeaikainen taloustilanne nollakorkoineen ja osinkoineen oli "vähän liian hyvä ollakseen totta". Eikö vanha sananlasku kuulu, että ken kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa?

Minä en vielä ole ainakaan hävinnyt penniäkään. Ja osinkojakin tulee toistaiseksi todella kivasti. Viisinumeroinen summa tänäkin vuonna pelkästään osinkoina. Yhtään osingonlaskuilmoitusta ei ole vielä tullut ja vaikka tuleekin niin tuskin kaikki osingot lakkaavat.

Vierailija
212/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin jo tänään viidellä tonnilla kun muutamassa hyvässä osakkeessa oli jo 25% ale. Jos viikon päästä ollaan menty 20% alas tästä tasosta, pistän seuraavan viistonnisen menemään. Ja jos siitä vielä laskee 20%, laitan 20t lisää. Sitten odottelen vuoden tai pari.

Reaalitaloudessahan ei ole toistaiseksi tapahtunut mitään muuta kuin koronapaniikkia. Karanteeneja ei ole mitään järkeä jatkaa kuukausitolkulla, koska tauti etenee ilman rokotetta joka tapauksessa.

Vierailija
213/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea aika myydä on silloin kun aihe vapaalla jaetaan neuvoja.

Vierailija
214/242 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea aika myydä on silloin kun aihe vapaalla jaetaan neuvoja.

Siis pääsääntöisesti on aina oikea aika tehdä päinvastoin kuin netin keskustelupalstoilla tehdään. Tosin täytyy myöntää, että myin indeksirahastoni liian aikaisin, vaan parempi niin kuin että olisin ollut myöhässä. Vaan enhän minä ennustaja olekaan.

Vierailija
215/242 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rommaa taas! WHO julisti koko maailmaan hätätilan, eli pandemian. Kaikki indeksit rommaavat ja panikointi on nyt todellisempaa kuin koskaan aikaisemmin. Jenkki-indeksit -5%, mutta lasku todennäköisesti syvenee päivän loppua kohti!

Vierailija
216/242 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej hejj! nyt ylös ulos ja keskustelemaan tästä aiheesta.

Vierailija
217/242 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti mennään rapakon takana tosiaan taas alaspäin.

Helsinki kusessa huomenna. Tänään oli sellainen "tyyntä myrskyn edellä" -hengähdystauko.

Vierailija
218/242 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hissejä tarvitaan viemään ruumiit kylmiöön.

Vierailija
219/242 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan alempana kuin toissapäivänä. 

Vierailija
220/242 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Kohta saa naurettavan halvalla yksiöitä ja laatufirmojen osakkeita. Kiitos koronapaniikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi