Minkä ikäisen naisen ei enää "kuulu" käyttää reisimittaista hametta / minihametta?
En siis puhu nyt vesirajahameista vaan tällaisesta mitasta:
https://www.dynamiteclothing.com/ca/elle-plaid-mini-skirt/p/100051780
35? 40? 45?
Kommentit (42)
Tina Turnerkin on upea edelleenkin lyhyessä hameessa. Kaunissääriselle sopii iästä riippumatta.
Sääristä se on kiinni, ei iästä. Tervetuloa 2020- luvulle. Onneksi nykyään saa pukeutua miten haluaa, eri asia onko se tyylikästä mutta ikä ei onneksi rajoita niin kuin joskus 50-luvulla.
Ainakin itse voisin käyttää, olen 44.
Ei ole ikärajaa, voi käyttää jos tuntuu hyvältä. Minulla on pitkät sääret ja tuo pituus sopii minulle upeasti. Polvipituisessa hameessa näytän tantalta. N35
iästä en tiedä mitään, mutta itse lakkasin käyttämästä niitä n. viisi kiloa sitten
Niin vanhana kun ei näytä enää hyvältä. Tiedän vanhempia naisia joilla on upeat sääret ja reidet ja meitä nuorempia joilla on appelsiinia varpaissa asti.
Vaikka 100-vuotias. Mikä ihme kysymys
Vierailija kirjoitti:
Jos kroppa pysyy kuosissa ja asenne kohdillaan niin senkun käytät hautaan asti.
M
Kroppa ei ole ns. kuosissa ja käytän lyhyitä helmoja silti. 😁💞
Kaikki on lopulta vaan omasta rohkeudesta ja itsetunnosta kiinni.
N + 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Niin vanhana kun ei näytä enää hyvältä. Tiedän vanhempia naisia joilla on upeat sääret ja reidet ja meitä nuorempia joilla on appelsiinia varpaissa asti.
Mulla on appelsiinia reisissä ja olen 30-vuotias. Lopetin sen typerän huonoitsetuntoisen itseni peittelyn onneksi vuosia sitten kun totesin, että 90%lla on sellua, voi kamalaa. Eikä väliä vaikka olisin ainoa. Ei vaan enää kiinnosta muiden säännöt. Oh mikä kapinallisuus. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kroppa pysyy kuosissa ja asenne kohdillaan niin senkun käytät hautaan asti.
M
Kroppa ei ole ns. kuosissa ja käytän lyhyitä helmoja silti. 😁💞
Kaikki on lopulta vaan omasta rohkeudesta ja itsetunnosta kiinni.
N + 30 v.
Näin juuri, ja ei olen mitään seksikkäämpää kuin nainen joka kantaa itsensä pää pystyssä kirkumatta sitä, onko reidessä kenties muhkura vai mustelma. IIK. Anna mennä vaan sisko, upea olet! :)
Ylipäätään mini mekot,ei ole kellään kauniita,Pattipolvet loistaa,oli ikä tai paino mikä tahansa.Shrtsit tai housuhame on ok.Miksi pitää näyttää kaikki paikat?Samaten paljas rintaiset?Ihan just nännit peitossa.Voi hyvä Sylvi sentään.....näytille,näytille,tyrkyllee....
Ylipäätään mini mekot,ei ole kellään kauniita,Pattipolvet loistaa,oli ikä tai paino mikä tahansa.Shrtsit tai housuhame on ok.Miksi pitää näyttää kaikki paikat?Samaten paljas rintaiset?Ihan just nännit peitossa.Voi hyvä Sylvi sentään.....näytille,näytille,tyrkyllee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on appelsiinia reisissä ja olen 30-vuotias. Lopetin sen typerän huonoitsetuntoisen itseni peittelyn onneksi vuosia sitten kun totesin, että 90%lla on sellua, voi kamalaa. Eikä väliä vaikka olisin ainoa. Ei vaan enää kiinnosta muiden säännöt. Oh mikä kapinallisuus. :D
Voi kuinka olisin yhtä rohkea kuin sinä. Mun itsetunto on tosi paljon ulkonäöstä kiinni ja yritän päästä siitä eroon. Tajusin että kommenttini on hölmö. :( Korjaan kommenttini uusiksi: silloin sitä hametta pidetään kun siltä tuntuu, näytti miltä tahansa. 👍🏻
Ei iästä ole kiinni. Toivottavasti kuitenkin käyttäjällä on sen verran tajua ettei käytä jos kroppa ei ole hamekunnossa.
Itse en ole käyttänyt noin lyhyttä ehkä n. 25 jälkeen. Jokainen saa toki tehdä miten tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Olen läski ja käytän koko ajan. Ikääkin on lähes 40. Häh hää.
Itsellesi siinä eniten hallaa teet, päätyessäsi huvituksen tai myötähäpeän kohteeksi. Häh hää.
Riippuu ruumiinrakenteesta aika paljon. Itse olen 35, käytän tuon mittaisia hameita paljon. Alle paksut sukkahousut, jalkaan nilkkurit ja päälle ns. "tavallinen" paita tai neule, ei näy tissit, ei persaus. Eikä ole teinilook, eikä hutsu (voi jestas).
Nyt vasta olen alkanut käyttämään, ikää mittarissa 30. Ja käytän niin pitkään, kuin minusta näyttää hyvältä.