Ulkonäkövammaisesta normaalin näköiseksi?
Olen aina ollut ruma nainen, jo lapsena olin erikoisen näköinen. En näytä edes suomalaiselta, vaikka vanhempani ovat kantasuomalaisia monta polvea taaksepäin. Olen hoikka ja sopusuhtainen, mutta naamani on kuin petolinnun peräpää ja lisäksi minulla on päärynävartalo ja pienet B-kupin rinnat sekä kalpea iho. Ne rumat piirteeni ovat ihan suomalaistyyppisiä (kärsämäinen nenä ja pienehkö leuka sekä voimakkaat poskipäät), mutta kokonaisuutena en näytä suomalaiselta ja esim. kulmakarvani ovat todella tummat sekä hiukset ovat paksut sekä huuletkin ovat liian paksut. Miten minusta voisi saada normaalin näköisen?
Kommentit (49)
Argh, tavallaan putoaa pohja kaikelta, jos syynä pakkeihin sittenkin on jokin muu kuin rumuuteni. Nimittäin olen jotenkin nojannut aina siihen faktaan ja ajatellut, että eipä muulla sitten edes ole väliä ja saan olla tylsä oma itseni muuten. Ehkä olen/olin just niin tylsä ja tosikkomainen juuri siksi, kun siis en tajunnut, että mulla voisi ollakin jotain mahdollisuuksia ja siis olisin voinutkin tsempata sosiaalisten kykyjeni osalta hieman.
T. Ap
Jos olet hoikka ja perusterve, et varmasti ole ruma! B-kupin rinnat ovat oikein hyvät ja minä en laita naisia järjestykseen rintojen mukaan. Kalpea iho on minun mielestäni viehättävä. Luota itseesi, kelpaat ulkonäkösi puolesta monelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla sopusuhtainen mutta kuitenkin päärynä?
Olen muuten sopusuhtainen ja hoikka, mutta lantioni on leveä "hirviölantio" (tosin housut ovat kokoa 38 ja farkuissa leveys tuumissa 30, pituus 34). Siis muuten vartaloni on melko normaali. Mussa on muutamia ärsyttäviä vikoja, jotka tekevät musta ruman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten sopusuhtainen ja hoikka, mutta lantioni on leveä "hirviölantio" (tosin housut ovat kokoa 38 ja farkuissa leveys tuumissa 30, pituus 34). Siis muuten vartaloni on melko normaali. Mussa on muutamia ärsyttäviä vikoja, jotka tekevät musta ruman.
Täydennän vielä: sopusuhtainen farkkukoko olisi minulle 28 / 34. Se 30 tulee siitä, kun lantion luut ovat liian massiiviset.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka ja perusterve, et varmasti ole ruma! B-kupin rinnat ovat oikein hyvät ja minä en laita naisia järjestykseen rintojen mukaan. Kalpea iho on minun mielestäni viehättävä. Luota itseesi, kelpaat ulkonäkösi puolesta monelle miehelle.
Rinnat kokoa B75 ovat liian pienet valitettavasti. Ne ovat todella kaukana ihanteesta, joka on suunnilleen D-kupista eteenpäin (isompiin).
Mitä vikaa päärynävartalossa? Leveä lantio on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, AP? Kuulostat vielä hyvin nuorelta, mistä ehkä epavarmuus osittain johtuu.
Tunnistan kyllä sen, että jos vaikka yksikin ihminen on joskus sanonut rumaksi, niin sitä jaa sitten veivaamaan paassaän. "Entä jos kaikki ajattelevat niin, mutteivat kehtaa sanoa?"
Totuus on kuitenkin se, että rumaksi ym.haukkumisella on sama motiivi kuin esim.tyhmäksikin kutsumisella - saada toinen tuntemaan huonoa oloa itsestaän.
En ryhtyisi vielä kahden ihmisen perusteella päättelemään, että kukaan ei halua sinua; ehką voisit kirjautua Tinderiin tai vastaavaan, niin voisit tavata useampia ihmisiä samalla.
Lopuksi, mitä joku toinen jo sanoikin, jos katsot ohi kulkevia pareja, niin onko kaikki niistä perinteisen hyvännäköisiä? Ottaen huomioon ettą valtaosa ihmisistä pariutuu jossain vaiheessa eląmäänsä , niin mitą ilmeisimmin ulkonäkö ei ole este.
Olen itse asiassa jo vähän päälle kolmekymppinen. Vanhempani ja sukulaiseni ovat olleet niitä pahimpia mollaajia ja esim. sukulaistätini vielä pari vuotta sitten kommentoi inhottavasti kasvonpiirteistäni ja ehdotti kömpelösti, että mun pitäisi mennä plastiikkakirurgille. Vieraat ihmiset eivät ole juurikaan "kommentoineet" muuten paitsi että oon saanut käytännössä ne pakit kahdelta ihastuksen kohteeltani. Olen muuten ihan asiallinen, akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä; ulkonäköni rumuus on vain tuhonnut sosiaalisen elämäni tehokkaasti.
T. Ap
Ei ne miehet keiltä sait pakit olisi sinua alttarille vieneet vaikka olisit ollut eri näköinen. Ketään ei ulkonäön takia yksinään oteta. Pakkeja saa ne ihan nätitkin.
Paksut hiukset eivät ole mikään häpeä eivätkä kulmakarvat. Itse kävisin muotoilemassa kulmat ammattilaisella, ei maksa paljoa. Raidoista kyllä saa ilmettä kivasti ja varsinkin jos sen tekee pari kolme kertaa ja jos laittaa sekä tummia että vaaleita. Monilla on olemattomat kulmakarvat ja ohuet hiirenhäntähiukset. Olisiko sellaiset sitten kivat?
Itsekriittisyys paistaa läpi ja ajaa ihmisiä kyllä pois. Älä ole niin ankara. Tee asioita mitkä tekee sinut onnelliseksi äläkä siksi että se miellyttäisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat kokoa B75 ovat liian pienet valitettavasti. Ne ovat todella kaukana ihanteesta, joka on suunnilleen D-kupista eteenpäin (isompiin).
Ne ovat aivan riittävät, ei kaikilla miehillä ole ihanne kokoa. Kukaan ei ole täydellinen ja mikään koko ei tyydytä jokaista, eikä tarvitse, toisille juuri sinun kokosi on ihanne.
Kuvauksen perusteella olisit keskivertoa nätimpi.
Taitaa ongelma olla muualla kuin ulkonäössä.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Päärynävartalo on oudon näköinen. Ihannevartalo on X:n muotoinen tai Y-kirjaimen muotoinen enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päärynävartalo on oudon näköinen. Ihannevartalo on X:n muotoinen tai Y-kirjaimen muotoinen enemmänkin.
Päärynä on kuin X-vartalo paitsi hartiat ovat kapeammat? Y-vartalo on tyypillisemmin miehillä.
Ylipäätään en miehenä ymmärrä naisten ulkonäköihannetta. Naiset tuntuvat vihaavan muodokkuutta yli kaiken. Ihanne on hoikkasäärinen 30-35v nainen jolla on terävät poskipäät. Meissä miehissä muhkumpien reisien ja leveämpien lantioiden fanittajia löytyy vaikka kuinka.
M/39
Ongelma on nyt korvien välissä. Psykoterapia voi auttaa, ja tulee edullisemmaksikin kuin kauneuskirurgia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, AP? Kuulostat vielä hyvin nuorelta, mistä ehkä epavarmuus osittain johtuu.
Tunnistan kyllä sen, että jos vaikka yksikin ihminen on joskus sanonut rumaksi, niin sitä jaa sitten veivaamaan paassaän. "Entä jos kaikki ajattelevat niin, mutteivat kehtaa sanoa?"
Totuus on kuitenkin se, että rumaksi ym.haukkumisella on sama motiivi kuin esim.tyhmäksikin kutsumisella - saada toinen tuntemaan huonoa oloa itsestaän.
En ryhtyisi vielä kahden ihmisen perusteella päättelemään, että kukaan ei halua sinua; ehką voisit kirjautua Tinderiin tai vastaavaan, niin voisit tavata useampia ihmisiä samalla.
Lopuksi, mitä joku toinen jo sanoikin, jos katsot ohi kulkevia pareja, niin onko kaikki niistä perinteisen hyvännäköisiä? Ottaen huomioon ettą valtaosa ihmisistä pariutuu jossain vaiheessa eląmäänsä , niin mitą ilmeisimmin ulkonäkö ei ole este.
Olen itse asiassa jo vähän päälle kolmekymppinen. Vanhempani ja sukulaiseni ovat olleet niitä pahimpia mollaajia ja esim. sukulaistätini vielä pari vuotta sitten kommentoi inhottavasti kasvonpiirteistäni ja ehdotti kömpelösti, että mun pitäisi mennä plastiikkakirurgille. Vieraat ihmiset eivät ole juurikaan "kommentoineet" muuten paitsi että oon saanut käytännössä ne pakit kahdelta ihastuksen kohteeltani. Olen muuten ihan asiallinen, akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä; ulkonäköni rumuus on vain tuhonnut sosiaalisen elämäni tehokkaasti.
T. Ap
Sukulaisesi kuulostaa lähinnä kateelliselta. Olet hyvin nuori, mutta juttujesi perusteella vielä nuorempi, kuin murrosikäinen. Kun aikuistut niin se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen opiskelija nainen. Itsellä on paksut ja karheat luonnonkiharat hiukset, kulmakarvat kasvaa miten sattuu, ”perunanenä”, omenavartalo (tasapaksu, hoikat jalat, ei lantiota tai vyötäröä erikseen, kaikki rasva kertyy keskivartaloon, isot roikkuvat rinnat maan vetovoiman ansiosta), minulla on ihossa käsivarsissa ja pakaroilla keratosis pilaris eli Iho on karhea ja pilkullinen eikä sellainen tasavärinen ja sileä, iho on harmahtava, vinot hampaat, olen ruumiinrakenteeltani enemmän roteva kuin siro, pituutta 173 cm, iho on täynnä arpia ja raskausarpia löytyy myös vaikka en ole koskaan ollut raskaana
Olenko minäkin ruma AP?
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet mies. Päiväsi on alkanut huonosti ja katkeruutesi syvenee. Onko joku nainen aiheuttanut sinulle narsistisen loukkauksen? Onneksi ei ollut susta kiinnostunut, yritähän arvata miksi.
Sitä minäkin, näin heti että kyseessä on huono äijä trolli. Nämä vaan tunnistaa niin helposti..vaikka tällä palstalla tämäkin näyttää menevän läpi;)
Olet jo yli 30v. ei kukaan yli 30v. näytä enää hyvältä, keskity muihin asioihin.
ot, mutta miksi ihmeessä ihmiset käyttää sanaa "vammainen" yhteyksissä, joissa kyse ei edes ole vammaisuudesta/vammasta? Särähtää kyllä pahasti korvaan ja ei luo kovin fiksua kuvaa ihmisestä. Ja joo, tulkaa vaan syyttämään kukkahattutätiydestä, mutta sanat luovat mielikuvia, ja jos sanaa vammainen käytetään negatiivisessa mielessä, niin se ylläpitää negatiivisia mielikuvia vammaisista, jotka eivät ainakaan helpota vammaisiin suhtautumista.
Annatko helposti ryppistä eli ryppyrusinaa? Se ratkaisee tämän skaban.
Arska 55