Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kirjoittaa tinderiin olevansa demiseksuaali?

Vierailija
25.02.2020 |

Vai karkottaako se heti kaikki miehet pois?

Demiseksuaalisuus siis tarkoittaa sitä, etten halua seksiä ilman vahvaa tunnesidettä toiseen ihmiseen ts. en halua mennä sänkyyn ennen kuin olen rakastunut mieheen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaan. Koska sinulle vääriä miehiä se karkottaa joka tapauksessa muutamien treffien jälkeen.

Vierailija
2/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan haluaisi naista, joka ei halua seksiä. Mikä siinä seksissä pelottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ottaa tällaiset haasteena. Voiton jälkeen häviävät pieruna ilmaan.

Vierailija
4/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan haluaisi naista, joka ei halua seksiä. Mikä siinä seksissä pelottaa?

Osaatko lukea? Vastaus kysymykseesi on aloituksessa. Ei mikään siinä pelota.

Vierailija
5/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.....

Vierailija
6/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hourailet? Ei demiseksuali pelkää seksiä. Seksi on hänelle tylsää. Niin tylsää ja yhdentekevää, että seksi kiinnostaa vasta sitten kun on vahvoja romanttisia tunteita kumppania kohtaan.

Pelkäätkö itse balettitanssia? Vai mikä on tekosyysi sille, että et käy katsomassa balettia joka viikko Kansallisoopperassa? Onko baletti sinun mielestäsi tylsää? Jos on, niin sittenpähän tiedät miltä aseksuaalista tuntuu kun hän ajattelee seksiä: ei kiinnosta.

Vierailija
7/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata käyttää sitä sanaa, koska harva tietää mitä se tarkoittaa. Mutta voit omin sanoin kertoa, että seksi pelkkänä urheilusuorituksena ei kiinnosta, vaan haluat odottaa, että sinulla on tunteita miestä kohtaan.

Vierailija
8/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kannattaa laittaa Tinderiin että olet aseksuaali.

Itse laitoin varmuuden vuoksi "heteroromanttinen aseksuaali", koska tuo merkintä karkottaa monta kiimaista miestä, jotka ovat Tinderissä vain seksiä vonkaamassa. Haluan kumppanin, joka nauttii romantiikasta mutta pitää seksiä tylsänä tai yhdentekevänä (hänelle sopii seksitön suhde mutta sopii sellainenkin suhde missä on harvakseltaan seksiä).

Vierailija
9/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, jotta kumpikaan ei hukkaa aikaansa, jos se on miehelle kynnyskysymys.

Vierailija
10/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen demiseksuaali vastaa, että ei mikään pelota, seksi on ihanaa sellaisen ihmisen kanssa johon on ihastunut/rakastunut. Mutta jos toista kohtaan ei ole tunteita, seksi on suunnilleen hampaan juurihoitoon rinnastettava kokemus.

Vierailija
11/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kirjoitat, ei sitä kukaan kuitenkaa lue..

Vierailija
12/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaan, niin miehet ymmärtävät väistää, eikä kukaan haaskaa aikaansa.

Vierailija
13/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko tämän olevan ensimmäinen ja tärkein asia jonka itsestäsi haluat kertoa? Jos sinulla on se pari riviä tilaa kirjoittaa itsestäsi kannattaa miettiä miten kertoa mahdollisimman kuvaavalla tavalla omasta persoonallisuudestaan ja identiteetistä. Miksi sinä ole juuri sinä. Mikä erottaa sinut niistä sadoista muista käyttäjistä siellä palvelussa. Mikä tekee sinusta hyvällä tavalla ainutlaatuisen?

Vierailija
14/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain teinihommelilta. (Demi= nuorten tyttöjen lehti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi