Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa mitään vippaskonsteja, joiden avulla voisi saada unihalvauksen?

Vierailija
24.02.2020 |

Olen lueskellut ihmisten kertomuksia kyseisestä kokemuksesta ja haluaisin ehdottomasti kokea itsekin sen. Vinkkejä kehiin, jos sellaisia edes on olemassa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhki kiveshikeä, niin nuppi menee sekaisin ja saat unihalvauksen.

Vierailija
2/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaannu pahasti ja nuku selälläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deliriumissa tulee noita alan miehille.

Mulla ainakin tulee niitä jos on kovaa stressiä ja ahdistusta.

Et halua kokea, se on pelottavaa.

Vierailija
4/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännöllinen unirytmi eli nuku päikkärit ja sitten yöunille alkaessa voit saada unihalvauksen. Nuku selällään. En koskaan näe valveunta tai saa unihalvausta muussa nukkumisasennossa.

Vierailija
5/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö iso ateria ennen nukkumista. Stressaa itseäsi kunnolla niin että pyörit ensin puoli yötä valveilla. Näillä eväillä olen ikävä kyllä kokenut viitisen kertaa unihalvauksen ja aina on yhtä pelottava kokemus. En suosittele, tuntuu kuin olisi aito pahuus lähestymässä eikä pysty tekemään mitään, hyi.

Vierailija
6/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut unihalvauksen juuri päiväunilla.

Unihalvaus on kuin olisi puoleksi valveilla. Antaa aivoille käskyn liikkua, mutta mitään ei tapahdu. Harmi jos juuri on puoliuni, jossa pitäisi pelastaa itsensä nousemalla, mutta lihakset ei tottele.

Vierailija
7/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkäsin niitä kuollakseni, mutta sitten kun luin mistä on kysymys ja tajusin etten ole sekoamassa, opettelin suhtautumaan niihin myönteisemmin. Pelkästään sen vuoksi ne väheni. Nykyisin on niin rauhallinen ja tasainen elämäntilanne, että harvoin koen. Kun koen niin ilahdun, koska voin tietoisesti ohjata unta ja lentää minne mielin. Kaikki tuntuu tosi todelliselta ja jos hirvittää meno niin kokeilen kädellä lähintä seinää tai esinettä. Jos käsi menee läpi, tiedän olevani edelleen valveunessa ja sitä myöten turvassa. Viimeksi kävin moikkaamassa kuollutta siskoani, joka kuitenkin kohdatessa oli elävä ja iloinen oma itsensä. Oli monta päivää hyvä fiilis tästä kokemuksesta.

Vierailija
8/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta itse sain ainoan unihalvaukseni, kun otin melatoniinia muistaakseni 2x3mg ennen nukkumanmenoa, sitä voinee kokeilla.

Vierailija
9/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla noita vinkkejä jo tulikin mutta täytyy sanoa että vähän hölmö olet. unihalvaus on kamala kokemus... jotain ihan hirveää. Joo, niitä kohtauksia voi tulla myös lievempänä mutta itse olen kokenut sellaisia unihalvauksia että

meinasin tulla hulluksi. Huh, vieläkin puistattaa!

Vierailija
10/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini varmistaa painajaiset ja selällään nukkuminen unihalvauksen.

Vierailija
11/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkäsin niitä kuollakseni, mutta sitten kun luin mistä on kysymys ja tajusin etten ole sekoamassa, opettelin suhtautumaan niihin myönteisemmin. Pelkästään sen vuoksi ne väheni. Nykyisin on niin rauhallinen ja tasainen elämäntilanne, että harvoin koen. Kun koen niin ilahdun, koska voin tietoisesti ohjata unta ja lentää minne mielin. Kaikki tuntuu tosi todelliselta ja jos hirvittää meno niin kokeilen kädellä lähintä seinää tai esinettä. Jos käsi menee läpi, tiedän olevani edelleen valveunessa ja sitä myöten turvassa. Viimeksi kävin moikkaamassa kuollutta siskoani, joka kuitenkin kohdatessa oli elävä ja iloinen oma itsensä. Oli monta päivää hyvä fiilis tästä kokemuksesta.

Sä puhut selkounista, et unihalvauksesta tai valveunista.

Vierailija
12/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee iloisesti sekaisin selkouni ja unihalvaus. Ovat eri asioita!

Vierailija
13/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa! Kuukausitolkulla viinaa ja laita korkki kerralla kiinni.

Vierailija
14/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä puhut selkounista, et unihalvauksesta tai valveunista.

Kyl niissä on aina kyse ollut nimenomaan unihalvauksesta ja valveunesta. Myönteinen suhtautuminen ja pelon tunteen hallitseminen muutti sisällöt positiivisiksi ja myös paremmin niitä voin ohjata. Alkuun kun olivat pelottavia ja painajaismaisia tunnelma oli kuin maailmanlopussa. Aivan kaamea.