Jodel ei toimi
Onko muilla samaa vikaa tällä hetkellä vai onko vika vaan minun puhelimessani? Ei pitäisi olla mitään syytä miksi olisin esim bannattu. En siis näe yhtään mitään kanavaa, näkyy vaan että lataa.
Kommentit (63)
Just ku luin herkun juorun ni alko lagii! Tsiisus!
Jodelin toimimattomuus haittaa vain pientä osaa suomalaisia.
Jodel on suosituin opiskelija kaupungeissa, erityisesti yliopistokaupungeissa.
Vain noissa kaupungeissa on suuret käyttäjä määrät, muualla Jodel huokuu hiljaisuutta, koska käyttäjiä ei löydy.
Ei löydy siksi, että Jodel on tavallaan tietyn elitistisen ryhmän some, ja se on ymmärrettävää.
Niinkuin kaikkialla muuallakin, suomalaisten ihmisten elämä ja asiat samaistuvat oman luokkansa ihmisiin.
Jodel ei todellakaan ole mikään jokamiehen some.
Tiedän sen siitä, että yliopistossa opiskeleva tyttäreni käyttää sitä, mutta hänen kaverinsa jotka viettävä ns. välivuotta eivät käytä!
Näin on. Jodelin käyttäjiä ei ole paljon, mutta se onkin vähän erilaisten ihmisten kanava.
mulla lopetti toiminnan äsken, mistäköhän vois johtuu
Mulla kans loppu nyt toimimasta.. mikä homma?
ei toimi näköjään tällä hetkellä, jodlaillaan taas illemmalla sit :D
Eilen illalla siinä puol 11 aikaan lopetti toimimasta eikä näköjään vieläkään toimi.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla samaa vikaa tällä hetkellä vai onko vika vaan minun puhelimessani? Ei pitäisi olla mitään syytä miksi olisin esim bannattu. En siis näe yhtään mitään kanavaa, näkyy vaan että lataa.
maailmaloppu on lähellä. Lopullisesti se toteutuu, kun tämäkään ei toimi.
Mitä mä nyt teen kun jodel ei toimi?
Äh just näinä aikoina Jodelin kaltaisten palvelujen soisi toimivan! Tylsäääää
Täällä kans yks epätoivoinen kun just jäi hyvät trollit kesken 😭
Helpottaa vähän, etten oo ainoa.
Jodelin alustatarjoaja leaseweb on ilmeisesti massiivisen DDOS-hyökkäyksen kohteena parhaillaan. Joten ei toimi missään nyt
Tekee varmasti ihan hyvää monelle...
Se on aikuisella, mutta teinin tavat, elämä nyt pilalla. Voi voi.
Tulee vaan ilmoituksia että sisältö ei ole enää käytettävissä tai lataa lataa lataa, mitään ei näytä. Tosi kummallista.