Jääkaapin takaa imurointi
Vain joka toinen suomalainen on imuroinut jääkaapin takaa viimeisen vuoden aikana.
No voin kyllä tunnustaa, että olen asunut asunnossani neljä vuotta enkä ole kertaakaan imuroinut jääkaapin takaa. Millä ihmeellä sen muka tekee? Eihän se järkäle inahdakaan kun yritän liikuttaa. Ja jos ihmeen kautta saisin pois kolostaan, niin en ainakaan takaisin saa.
Kommentit (26)
Suunnittelua ei voi kuin ihmetellä.
Uusimmissa ei kyllä ole mitään imuroitavaa, vain tasainen pelti takana.
"Ravintola"sta riuska Rane ja aamulla et lähde viinakauppaan ennekuin imurointi on tehty.
Pari kertaa vuodessa jääkaappi pois kolostaan ja paineilmalla putsaan + imuroinnit.
ei siihen mee kuin 10 min . ja pölyä lähtee aina ,en tiedä mistä sitä kertyy edes
Ei siinä tarvitse voimaa. Vai onko sulla pudonnut lattialle jotain tahmeaa, jota et ole koskaan pyyhkinyt pois? Helposti se lähtee liikkeelle. Pieniä liikkeitä ensin yhteen suuntaan, sitten toiseen. Terveisin 50-kiloinen hento nuori nainen.
Mä imuroin sieltä yleensä kahdesti vuodessa. Siinä ajassa ei ehdi juuri mitään kertymään. Vähäsen kissankarvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin vähänaikaa sitten paloi rivari maan tasalle, kaikilta asukkailta meni kämppä ja palon lähteeksi todettiin jonkun mummelin jääkaappi. Tainnut myös mummeli todeta, ettei hän sitä saa siirrettyä joten antaapa pölyjen vaan olla siellä sytykkeenä samalla kun kompura käy tulikuumana ilmanvaihdon puutteesta johtuen.
Tämän kun uskoisi. Ovat kuitenkin lämpötilasuojattuja laitteita, eli eivät lämpene liiaksi. Semmone tornari sieltä.
Ihanan valveutunutta, mutta en itse halua maksaa naapurin jääkaapin siirrosta ulkopuoliselle vastikkeen muodossa. Rimpauta vaan rohkeasti ovikelloa, tulen jeesaamaan ihan ilmaiseksi. Ja olen itsekin ollut niin sairas, että ymmärrän jos joku ei yksinkertaisesti pysty sitä itse tekemään, mutta silloin pitäisi olla rohkeutta pyytää apua. Valitse se naapuri, joka reippaasti aina moikkaa kun törmäätte ja joka tuntuu touhaavan omassa kodissaan kaikenlaista. Itse olen vaihtanut naapurin rouvan lamppuja, siirtänyt lumikasan parempaan paikkaan ja käynyt kaatamassa painavat kottikärryt hänen puolestaan. Ei ole iso vaiva ja on välillä mukava olla avuksi nykymaailmassa, jossa talkoohenki on hiipuva luonnonvara.