Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaisia ominaisuuksia sinulla on, joita et usko monella muulla olevan?

Vierailija
24.02.2020 |

Esimerkiksi taitoja tai anatomisia/fysiologisia poikkeamia. Itselläni ei ole varmaan yhtään mitään annettavaa tähän ketjuun mutta kertokaa muut:D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuunkaan ei tartu vatsataudit. Olen kyllä saanut ruokamyrkytyksen pari kertaa - tämä on ollut selkeä ja tiedossa mistä tullut, mutta tarttuvat vatsataudit ei iske. Koko perhe voi olla vatsatauduissa, minä en. 

Mä näen enneunia, mutta vain pienistä yksinkertaisista asioista. Sen tapaisia, että serkku, jota en ole nähnyt 10 vuoteen soittaa että tulee kylään ja se tapahtuu seuraavalla viikolla. Myös nykyisen työpaikkani ennustin unessa itselleni. 

Vierailija
22/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis näköjään ole vielä löytynyt tähän ketjuun mitään kovin erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän ylöspäin käyrä penis ja olen tutkinut kirjoista että naisen g piste sijaitsee emätinkanavan katossa eli siellä ylhäällä mihin käyrän penikseni pitäisi osua ja täten tuottaa suurta nautintoa naisille.

Monet naisten vibraattorit ja diltot on tehty käyräksi jotta osuisivat tuonne mystiseen g pisteeseen.

Vierailija
24/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä nyt ainakin. En valikoi puoliani iltauutisten tai hesarin perusteella. En edes seuraa kumpaakaan. Koitan käsitellä ihmisiä aivan kuten toivoisin muiden kohtelevan minua. Joskus rajat kuitenkin ylittyvät ja turpakäräjiä ei voi välttää. Pelaan yksinäisten lapsien kanssa futista puistoissa sekä annan vähistäni pyytäville kurjille. Töitä en tee, koska ne hidastavat henkistä kehitystä ja oikeastaan mädättävät sielun ellei ole varovainen.

Olen kohta valmis.

Vierailija
25/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on synnytyksessä kivuton avautumisvaihe. Ihan lopussa se puskeminen sattuu, mutta n tiedä, mitä kivuliaat supistukset ovat. Nukun sen ajan, ja sitten Pullautan vain vauvan ulos.

Eikä minulla myöskääm ole mitään tietoa menkoista tai edes tiedä, mitä tarkoittaa ns. Naisten vaivat.

Vierailija
26/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky kriittiseen ajatteluun on nykyaikana monille tuntematon asia.

Vierailija
27/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ei ole ikinä närästänyt. Enkä tiedä mille se tuntuu

Ei minuakaan, menin työterveyteen kun viikonaikana oli useampana päivänä ollut maha ihan helvetin kipeä.

Työterveydessä lääkäri sanoi että se on närästystä.

Sanoin etten kyllä usko, ikinä ei ole närästänyt ja en usko että voi koskea niin kovasti, pakkoboli uskoa kun lääkäri niin väitti, illalla olinkin sitten sairaalassa letkuissa ja 4päivää osastolla, krooninen sappirakontulehdus ja sappikivitauti.

Ei närästänyt ei.

Vierailija
28/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Liechtensteinissa. Te ette ole.

Vierailija
29/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnu sairastuvan sitten millään, enkä tiedä töissä ketään muuta yhtä immuunia. 15 vuoden aikana olen ollut sairaslomalla ehkä 5 päivää. Jokainen muu on aina joskus saikulla. Tavallaan kadehdin heitä, olisi minustakin kiva olla välillä kotona vaikka lievässä jysäriolossakin.

Täällä sama, mutta 25v aikana ja painanut koko ajan saikuttajienkin hommia enkä ole sairastunut edes burnouttiin kertaakaan kuten nyt yksi parikymppinen 5× v saikulla ja 2v työelämää takana. Ihmettelen aidosti mikä mun fysiikka on. No, mä lähden varmaan saappaat jalas kantamalla joku kerta viimeiselle reissulle..

Vierailija
30/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että minulla olisi normaalia parempi kyky asettaa itseni toisen ihmisen asemaan ja täten olen todella empaattinen. En myöskään osaa juuri tuntea kateutta, vaan olen aidosti onnellinen muiden puolesta.

Lapsuuteni on ollut hyvin traaginen. Kun sisarukseni on terapeutilleen kertonut lapsuudestamme, on terapeutti itkenyt ja sanonut että ei tällaisia asioita oikeasti uskoisi kenellekään sattuvan. Asiat lapsuudessani vaikuttivat pitkälle aikuisikääni monella tavoin, olen mm. maksanut useamman kymmenen tuhatta euroa "ilmaa". Puhumattakaan millaisia tunnelukkoja minulle on kehittynyt.

Uskallan silti sanoa, että olen harvinaisen tasapainoinen. En koe katkeruutta enkä koe että yhteiskunta tai mikään/kukaan olisi minulle mitään velkaa. Voisi siis sanoa, että rankoista kokemuksistani huolimatta olen onnistunut olemaan luomatta itsestäni uhria.

Vierailija
31/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä ja vaistoan asioita ja toisten tunteita ja energioita.

Tästä on ollut hyötyäkin.

Lisäksi olen jonkin verran selvänäköinen.

Vierailija
32/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan pitkät, tuuheat ja kaartuvat ripset. Kun laitan ripsivärin, näyttää, kuin minulla olisi tekoripset. Alaripsetkin ovat lähes 1 cm pitkät enkä niihin voi edes laittaa ripsiväriä, muuten näyttäisi pahalta.

Vierailija
33/33 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi