VAKAVA-koe 2020
Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?
Kommentit (1179)
Kiiruna-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mioe kirjoitti:
Minusta on typerää syytellä ihmisiä 'amatöörimaisista' virheistä, jos tekniset ongelmat, kuten selaimen toimimattomuus, tuottavat haasteita.
Täältä sivusta huutelen, että sillä kokemuksella mitä mulla on selaimista, koneista ja verkosta ylipäätään, olisi ihme jo 10 000 hakijan kokeessa ei sattuisi mitään. Pakko sanoo että 90% niistä ongelmista on siellä käyttäjän päässä esim heikko verkkoyhteys tai koneen asetukset. Ihan jo koneen boottaaminen auttaisi. Jotkit ei osaa käyttää refresh toimintoa... siinäpä sitten valittamisen aihetta :)
IT-alalla toimivat vanhempani yrittivät myös saada konettani toimimaan, joten uskoisin, että vika ei tällä kertaa kyllä ollut käyttäjän päässä. :)
Mutta kukin tyylillään, jotkut löytävät vain virheitä muista, eivätkä halua etsiä ongelmaan ratkaisuja järjestelmästä. :)
Onko jollekin jo tullut Jkl luokanope kutsu soveltuvuuskokeeseen?
Helsingistä ei ole ainakaan vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
IT-alalla toimivat vanhempani yrittivät myös saada konettani toimimaan, joten uskoisin, että vika ei tällä kertaa kyllä ollut käyttäjän päässä. :)
Mutta kukin tyylillään, jotkut löytävät vain virheitä muista, eivätkä halua etsiä ongelmaan ratkaisuja järjestelmästä. :)
Ymmärrän toki, että kokeessa sählääminen harmittaa. Onneksi sulla oli ammattilaisia ympärillä :)
Olisiko ongelma juuri tuossa. Olisiko teidän "ammattilaisten" koneet jotenkin "viritetty" poikkeuksellisesti esim. tietoturvan asetusten suhteen?
Entä onko tampereelta? Ja onko ketään Tampereelle hakeneita luokanopettajaks tai varhaiskasvatuksen opettajiks?
Onko kellää tullu Lapin yliopistosta?
Jyväskylästä ei ole vielä kuulunut mitään. Hain erkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ouluun hakeneille on kuulemma jo tullut sähköpostia eilen.
Oliko tämä Ouluun hakenut päässyt vai jäönyt pääsemättä? Itse hain Ouluun enkä ole edelleenkään saanut sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ouluun hakeneille on kuulemma jo tullut sähköpostia eilen.
Oliko tämä Ouluun hakenut päässyt vai jäönyt pääsemättä? Itse hain Ouluun enkä ole edelleenkään saanut sähköpostia.
Oli kaksi. Toinen oli päässyt ja toinen ei. Ja korjaus, olikin tänään tullut sähköposti.
Turku maisterihaku ei ainakaan vielä ole tullut.
Mulle ei ole ainakaan tullut mitään sähköpostia tänään. Hain Turkuun ja Helsinkiin....
Ei mullekaan, toinen sähköposti löytyi tarjouslaatikosta.
Ei jestas jos ne ei tule tänäänkään. :(
Eip ole oulun tuloksia kuulunut täälläkään...
Onko mahdollista, että tänäänkään tuloksia ei tule, vaikka vakavan sivuilla lukee, että viimeistään tänään pitäisi tulla?
Kaikki on ilmeisesti mahdollista...
Jaa’a, ite ainakin noudatin ohjeita mitä ennen koetta pyydettiin tarkistamaan, ja aivan loistavasti toimi!