Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Weinstein on tuomittu! Nygård seuraava. Hurraa!

Vierailija
24.02.2020 |

Näin metoo-kampanja etenee.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän saisi sinutkin kantamaan vastuun käytöksestäsi? Jos suosittelet tukkapöllyä, niin kaipa se sitten toimii...

Vierailija
2/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvey Weinstein tuomittiin, naiset olivat uhreja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika skeptinen, et Weinstein tuomittais. Sen verran massiivisin voimin on Weinstein ennen tuhonnut kaikki henkilöt, jotka ovat ko. miestä yrittäneet saada oikeuteen. Pari dokumenttia olen katsonut ja useamman lehtijutun lukenut. Joka kerta olen ollut yhtä järkyttynyt. Weinstein tiesi, että hän saattoi valta-asemansa turvin tehdä mitä vain, koska "kuka nyt jotain 2-kymppistä naista uskoisi" Ja "hienosti" hän aina muisti hyväksikäytön jälkeen uhkailla naisia näiden täydellisellä murskaamisella, jos avaavat suunsa.

Vierailija
4/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aika skeptinen, et Weinstein tuomittais. Sen verran massiivisin voimin on Weinstein ennen tuhonnut kaikki henkilöt, jotka ovat ko. miestä yrittäneet saada oikeuteen. Pari dokumenttia olen katsonut ja useamman lehtijutun lukenut. Joka kerta olen ollut yhtä järkyttynyt. Weinstein tiesi, että hän saattoi valta-asemansa turvin tehdä mitä vain, koska "kuka nyt jotain 2-kymppistä naista uskoisi" Ja "hienosti" hän aina muisti hyväksikäytön jälkeen uhkailla naisia näiden täydellisellä murskaamisella, jos avaavat suunsa.

Kuka pakotti nuo naiset suostumaan mihinkään? Oliko heillä henki vaarassa jos ei suostunut?

Vierailija
5/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakotti nuo naiset suostumaan mihinkään? Oliko heillä henki vaarassa jos ei suostunut?

Sun olis ollut parempi vähän tutustua tähän Weinsteinin tapaukseen ennen kuin kommentoit. Toisaalta tuo sun kommentti paljastaa, ettet ehkä kykene ymmärtämään, mitä seksuaalinen ahdistelu on ja miten ihmisen mieli toimii, kun ihminen kohtaa ahdistelua.

Vierailija
6/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku kehtaa sanoa, et #metoo on turhaa? Toi Weistein on täys sika - ihan järkkyä toimintaa, joka ei ennemmin päivänvaloa nähnyt, koska Weinsteinilla valtaa ja rahaa.

Vierailija
7/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että naiset pääsevät tästä kuivin tassuin.

Vierailija
8/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeasti tärkeää.

Miesten sikailun on ollut Suomessakin maan tapa. Ihan kivatkin miehet ovat porsastelleet kun kukaan ei ole vetänyt tälle rajaa.

Upeaa! Hienoa nuoret naiset !

Vierailija
9/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä kaikessa on se, että tulevaisuuden nuoret naiset näkevät, et enää ei saatana tarvitse olla hiljaa, jos joku valta-asemassa oleva ahdistelee seksuaalisesti. Itse 20-vuotiaana koin erittäin epäasiallista kohtelua töissä (seksuaalista ahdistelua) johtavan henkilön toimesta. Olin tapauksesta hiljaa ja ratkaisin tilanteen vaihtamalla duunipaikkaa. Jos olisin tiennyt, että on mahdollista saattaa tälläinen henkilö vastuuseen teostaan, niin en ehkä olisi ollut hiljaa.

Vierailija
10/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa 4 naista tuomittiin Metsäkedon kunnianloukkauksesta.

Vierailija
11/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeasti tärkeää.

Miesten sikailun on ollut Suomessakin maan tapa. Ihan kivatkin miehet ovat porsastelleet kun kukaan ei ole vetänyt tälle rajaa.

Upeaa! Hienoa nuoret naiset !

Taas kunnon psykoosit tulilla. 

Kikkelikortista kohistiin Suomessa jo 80-luvulla. Postikortista. Joten äläpä puhu paskaa siellä

Vierailija
12/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakohan ns. kunnon miehet vihdoin tajuamaan, mistä #metoossa on kyse? Ei ole kyse siitä, ettei naisille saa enää flirtata. Tai että "Jos kysyn naista treffeille, ja nainen ei ole kiinnostunut, niin sit mua varmaan syytetään ahdistelusta".

Näitä Weisteineja ei todellakaan ole yks tai kaks maailmassa ja ennen ei yksikään näistä kusipäistä joutuvat vastuuseen teoistaan. Toivottavasti tulppa vihdoinkin ns. avautui.

Vierailija
13/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan ns. kunnon miehet vihdoin tajuamaan, mistä #metoossa on kyse? Ei ole kyse siitä, ettei naisille saa enää flirtata. Tai että "Jos kysyn naista treffeille, ja nainen ei ole kiinnostunut, niin sit mua varmaan syytetään ahdistelusta".

Näitä Weisteineja ei todellakaan ole yks tai kaks maailmassa ja ennen ei yksikään näistä kusipäistä joutuvat vastuuseen teoistaan. Toivottavasti tulppa vihdoinkin ns. avautui.

Sellaiset miesvihaajan olkiukot sieltä. Sinä siis implikoit, että kaikki miehet on Weinsteineja? 

Vierailija
14/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja iloitsee naisten hyväksikäytöstä?

Vierailija
15/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä liittyy mitenkäs tämän ketjun aiheeseen? Neljä naista solvaa Metsäketoa netissä ja saa siitä tuomion, mikä ihan oikein. Rikollisilla teoilla pitäis aina ollakin seuraus.

Weinsteinin tapaus tuskin olisi näin pitkälle mennyt ilman #metoota. Olihan Weinsteinin uhreja satoja jo 70-luvulta lähtien. Suurin osa rikoksista oikeuden edessä vanhentuneita, mutta siitä huolimatta rikoksia.

Vierailija
16/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset miesvihaajan olkiukot sieltä. Sinä siis implikoit, että kaikki miehet on Weinsteineja? 

Mitä ihmettä? Tuossahan lukee, et kunnon miehet (suurin osa miehistä) ei varmasti edes tajua, minkälaisia kusipäitä Weinsteinin tyyppiset miehet on. Siksi heidän on niin vaikea ymmärtää, mistä #metoossa on kyse.

Vierailija
17/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä liittyy mitenkäs tämän ketjun aiheeseen? Neljä naista solvaa Metsäketoa netissä ja saa siitä tuomion, mikä ihan oikein. Rikollisilla teoilla pitäis aina ollakin seuraus.

Weinsteinin tapaus tuskin olisi näin pitkälle mennyt ilman #metoota. Olihan Weinsteinin uhreja satoja jo 70-luvulta lähtien. Suurin osa rikoksista oikeuden edessä vanhentuneita, mutta siitä huolimatta rikoksia.

Liittyy kovastikin ihailemaanne metoo-liikkeeseen. Samoin kuin alaikäisen miehen hyväksikäyttäjänainen Asia Argentino. 

Minä en näe mitään riemuittavaa siinä, että Weinstein on hyväksikäyttäjä. 

Sinulle se taas on oikea juhlapäivä. Sairasta. 

Vierailija
18/59 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Tuossahan lukee, et kunnon miehet (suurin osa miehistä) ei varmasti edes tajua, minkälaisia kusipäitä Weinsteinin tyyppiset miehet on. Siksi heidän on niin vaikea ymmärtää, mistä #metoossa on kyse.

Metoo on vitsi. 

Vierailija
19/59 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin alkaa näkyä valoa tunnelin päässä.

Kautta aikojen on miehet rahalla ja vallalla alistaneet ja raiskanneet itseään heikommassa asemassa olevia naisia. Asiasta kertominen on johtanut vain naisen häpeään ja tuhoon, on syytetty mustamaalaamisesta, rahanahneudesta, huomionhakemisesta ja vaikka mistä jos nuori nainen on hakenut oikeutta. Ja sikailu on jatkunut loputtomiin.

Minäkin olen nuorena ollut työpaikassa, jossa toiset naiset varoittelivat eräästä esimiehestä. Asialle ei voinut tehdä mitään ja kukaan ei suostunut puhumaan asiasta suoraan. Tiedettiin tapauksia joissa oli savustettu ihmisiä ulos töistä ja ajettu sairaslomalle jos yrittivät puolustaa itseään. Nykyään meno on toivottavasti eri.

Vierailija
20/59 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietysti voidaan miettiä että kuinka monen naisen kohdalla on ollut ihan rehellisesti kyse ahneudesta, opportunistisuudesta ja yleisestä oman edun tavoittelusta ns. reittä pitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä