Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänympärysvoide herkälle/allergiselle iholle?

Vierailija
24.02.2020 |

Hei! Olen 30-vuotias nainen, jolla on atooppinen iho ja hyvin kuiva silmänympärysiho. Lisäksi olen allerginen aloe veralle ja salisyylihapolle. Haluaisin siis kosteutusta ja pienien "ryppyjen alkujen" poistoon sopivan silmänympärysvoiteen. Hinta alle noin 50 euroa. Olisiko suosituksia?

Useimmista voiteista silmänympärysiho alkaa punoittaa, ja apteekin Avene, Aco ja La Roche-Posay on testattu, ne eivät joko kosteuta yhtään, rullautuva hetkessä rumaksi tai saan niistäkin allergiaoireita.

Mitä te rakkaat vauvapalstalaiset käytätte? Apuja toivotaan, kiitos jo etukäteen! <3

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin joskus tosi hyvää, olikohan Bioterm/Biotherm tai joku vastaava. Googletan hetken ja vastaan sitten.

Vierailija
2/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin joskus tosi hyvää, olikohan Bioterm/Biotherm tai joku vastaava. Googletan hetken ja vastaan sitten.

Ihan rauhassa, ei ole kiire :)

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noit on käyttä ei ne mitään auta

Vierailija
4/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin kyllä apua, sillä silmänympärysiho on todella kuiva ja kiristää :(

t. ap

Vierailija
5/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisanilla on halpa ja hyvä

Vierailija
6/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Esim biothermiä en pysty käyttämään.

Rypyt syvät, jos ei mitään käytä.

Kymmeniä tuotteita testattu. Parhaimmat, jotka helpottaa ryppyjä, oikeasti kosteuttavat eikä ärsytä ovat:

Clinique all avout eyes RICH

Eucerin hydraulon filler (apteekista)

Louis Widmerillä on hyvä rasvainen, lila purkki (ei tuubi). Voin kuvitella, että joitain se voi ärsyttää. Mutta se on siis hyvän paksu.

Kaikkien hinta noin 30-35 e.

Vierailija
7/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne auttaa. Silmät näyttää vähemmän ryppyisiltä. Mutta ei ne tietenkään ryppyjä poista, mutta lyhytkin apu on aina apu.

Vierailija
8/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös saanut tosi monesta silmänympärysvoiteesta allergiaoireita. Tämä on ainoo, joka on käynyt omalle kuivalle ja herkälle iholleni:

http://erisan.fi/tuote/uudistava-silmanymparysvoide/

Vierailija
9/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Madaran yksi silmänympärysvoide, ihan ok.

Aika lailla kaikki, jotka ovat 'herkälle iholle' niin eivät ole olleet sopivia. Normaalille iholle, mutta mahdollisimman tuoksuton (ei ole helppo löytää)

Taidanpa tota Erisania kokeilla itsekin.

Vierailija
10/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös todella herkkä ja kuiva silmäympärysiho, joka punottaa ja ärtyy herkästi, eikä kestä hajusteita jne. Ostin laivalta Biothermin Life Plankton-voiteen, joka sopii ainakin itselleni kuin nakutettu! Olisikohan sama, mitä joku aiempi kirjoittaja alkoi googlettaa. Voidetta saa myös maista.

Vierailija
11/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa.

Nuo minun parhaimpani on tuoksuttomia.

EI auta muuta kuin kokeilla. Eräs kertoi, että ainoa, joka parantaa tyttären atopian, on tuo avene. Liian ohutta minulle. Olen myös kokeillut näitä erisaneja ja pirkkoja. Liian ohuita kaikki. Ikääon 50 v.

Vierailija
13/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla. Luomet punaiset ja kuivat, aluset samoin. Louis widmeriä kehuttu,ei auttanut sekään. Hilse ja kuivuus vaan pysyy. Syön rasvoja ja juon vettä myös. Ikää 47.

Vierailija
14/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on luonnonkosmetiikkaa, Iroisien silmänympärysvoide. Useampia olen kokeillut, mutta tämä on se, johon aina palaan. 

Vierailija
15/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique toimi mulla

Vierailija
16/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin Echanted -silmänympärysvoide on paras, jos haluat kosteutta. Olen reilu viiskymppinen ja käyttänyt tuota vuosia. Käy myös kosteusvoiteena koko kasvoille. 

https://www.lush.fi/product/36/enchanted-silmanymparysvoide

Vierailija
17/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt nämä:

Lidl q10 silmänympärysvoide

Helena Rubinstein ja yksi Yves Rocherin simänympärysvoide. Olen kokeillut vuosien varrella monia ja nämä melkein ainoat jotka mulle ovat sopineet. Lisäksi poistan meikit Aqualan L:llä niin ei kuivata ihoa ja ärsytä silmänympäryksiä niin paljoa kuin monet puhdistusaineet.N55

Vierailija
18/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerave apteekissa n. 13 e.

Tosi rasvinen. Sis. Keramideja... Yhden tuubin käytin ja ostin uuden.

Uudehko suomessa, lääkärien kehittämä.

Vierailija
19/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasVAInen 😊

Vierailija
20/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Face Q10 silmänympärysvoide (N. 4€)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme