Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä yt:t, alkaisitko hakea muuta työtä kun

Vierailija
24.02.2020 |

Tiedossa on että 1/3 meistä irtisanotaan muttei vielä tiedossa ketkä lähtee ja ketkä saa jäädä. Olen ko. työstä tykännyt. Kuulun liittoon ja työttömyyskassaan. Alalla 12 vuotta ja olen saanut kehuja.
Ihmisiä kannustetaan nyt hakemaan muita töitä. Lähtisitkö jos saisit muuta vai odottelisitko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin työnhaun heti. Siinä 2 kk aikana, mitä neuvotteluaika on, ei uutta paikkaa yleensä ehdi saada.

On sitten hyvä svengi päällä ja käsitys markkinoista, jos tulee irtisanotuksi.

Vierailija
2/4 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelisin. Saa kai sielta jotain erorahoja mukaan, ne + ansiosidonnainen ja ihan hyvin on aikaa hakea uutta duunia. 

Itsella vahan sama tilanne paalla, sain (toivotut) potkut vakiduunista ja sen verran kultaista kadenpuristusta mukaan, etta voin puolisentoista vuotta olla olematta ansiotyossa ilman, etta se vaikuttaa mun tulotasoon.

Muutama viikko viela toita ja sitten saan olla kotona, mutta palkka juoksee viela huhtikuun loppuun (so. tyosuhde on huhtikuun loppuun myos), eli kaytannossa seitseman viikon loma. 

Mietin jopa etta pitaisiko kouluttautua kokonaan eri alalle, liike-elama ei oikein kiinnosta enaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä haittaakaan olisi hakea.

Vierailija
4/4 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ainakin CV ja hakemuspohjat päivittää ajan tasalle, jos työnhausta on useampi vuosi aikaa.  . Ja vähän katsella mitä muuta on tarjolla, eikä se varmaan haittaa hakeakaan, jos joku kiinnostava osuu eteen. Siinä tulee hyvää reeniä jos käykin huonosti yt:n osalta. Ja lähinnä vähän samalla orientoitua siihen, että voi olla mahdollista että joutuu vaihtamaan työpaikkaa, se on aika kova paikka jos ei ole ollenkaan valmistautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi