Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44v akateeminen mies. Vinkkejä lastenhankintaan.

Vierailija
24.02.2020 |

Olen yksinäismies, olen aina ajtellut meneväni naimisiin mutta nyt olen alkanut miettiä myös lastenhankintaa yksin. Lapsen ei välttämättä tarvitse olla biologisesti omani, tiedostan oman lapseettomuuteni johtuvan erittäin kovasta vaatimustasosta kumppanilleni. Näitä geenejä ei voi päästää mellastamaan kenentahansa geenien kanssa ja heikkoja vätysgeenejä en myöskään halua omien kiusaksi, adoptiolasta voisi rakastaa ilman että koko ajan osittain tietäisi jo pelätä tiettyjen ominaisuuksien nousemista pintaan. Suvussani on alkoholismia ja riippuvuuksia vaikka olemmekin opillisesti ja menestyksellisesti merkittävä suku tai sukujen jatkumo.
Voisin tarjota lapselle elintason joka riittää itselleni ja on ihan hyvä, lasten mittakaavassa globaalisti suomalainen elintaso on hyvä, en ole kriminaali enkä työtön, olisin hyvä yksinäisvanhempi mutta vaikea on lasta tähän oikein taikoa.

Olen 44v akateeminen mies. Vinkkejä lastenhankintaan.

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa olisi etsiä vaimoksi yksinhuoltaja. Voisit valita sopivanlaisia lapsia sopivan määrän, ja suhteen alkuvaiheissa palautusoikeus olisi kivasti voimassa kuten suhteissa aina. Jos haluaisit kuitenkin vaimottoman perhe-elämän, voisit helposti päästä eroon vaimostasi niin, ettei häntä kukaan enää löytäisi koskaan mistään. Iltapäivälehtien sivuilla tietysti näkyisi hänen naamansa aina, kun tarvitaan iso ja ihmismieltä kiinnostava artikkeli, mutta eihän niitä lukea tarvitse.

Voit myös etsiä laatuvaatimuksesi täyttävän vaimon, lisääntyä hänen kanssaan ja toistaa sitten yllä mainitut temput.

Muuten voi olla aika hankalaa tuossa iässä yksinäisenä adoptoijana.

Vierailija
2/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa galluppeja aloitukseen, täällä ollaan niin lyhytjänteisiä että kukaan ei vastaa Gallup-aloituksiin muuten kuin gallupilla, kärsivällisyys ei riitä, mielipide kerrottu, rääpimään seuraavaa aloitusta. Ikinä ei ole ollut suosituimmissa tai toimituksen poiminnoissa gallup-aloitusta tuosta syystä.

Lapsia ei kannata hankkia, ei mitenkään ainakaan valkoisen miehen, ajatuskin kuvottaa palstan vihervasemmistolaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptiossa on yleensä joku raja, mikä saa lapsen ja vanhemman välinen ikäero maksimissaan olla. Yleensä se on 40v, mutta joissakin maissa voi olla vuoden tai pari enemmänkin. Ja se lapsen lähtömaan lainsäädäntö ratkaisee tässä asiassa.

Ja kun adoptioprosessi kestää helposti 2 vuotta, ei sinulla ole juurikaan mahdollisuuksia adoptoida alle 6 vuotiasta enää. Ja mitä vanhempana lapsi tulee adoptioperheeseen, sitä vaikeampaa hänellä on sopeutua uuteen arkeen.

Vierailija
4/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätysgeenit huvittivat.

Jos sinulla ei olisi vätysgeenejä, olisit voinut olla isä vuosia sitten - sopivan ikäisenä. Tiedät, että ikä on riski myös miehillä. 

Jos olisin alkoholistisuvusta, en hankkisi lapsia.

Vierailija
5/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole vätys, etsi itse riittävä informaatio ja tee päätös.

Vierailija
6/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on niin kummallisia ja narsistisia ajatuksia että varmasti järkevin valinta on lapsettomuus.

Vierailija
7/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseettomuus, aivoottomuus, järjeettömyys. Liian suuret luulot itsestäsi. 40v iässä sperman laatu on liian heikkoa, joten turhaan lässytät vaatimustasostasi kumppanillesi kun et kerran itse ole kenellekkään ennen parasta ennen päiväsi umpeutumista kelvannut. Kukaan ei ole huolinut sinua.

Siinähän silti yhä selittelet ja sokerikuorrutat denialismeissasi rypien ja vaatien mielikuvituskumppaniltasi täydellisyyttä, vaikket siihen itsekään yllä. 

Tässä yksi hyvä esimerkki miksi lapsikato on totisinta totta.

Vierailija
8/20 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja olisi hyvä vaihtoehto. Minä esimerkiksi. Olen 40 v. kahden lapsen äiti, kaunis ja rahaakin löytyy mukavasti, voisimme ostaa hienon asunnon. En ole tosin akateeminen vaikka hyvässä vakivirassa olenkin. Lapseni ovat fiksuja ja menestyvät harrastuksissaan ja ovat todella reippaita. Eikä tarvitsisi vauvavaihetta käydä läpi, siihen 44 v. on kyllä ihan liian vanha. Sinuna etsisin jotain tämmöistä!

Vierailija
9/20 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, jonka isä oli poikansa syntyessä 55-vuotias. Ja pojasta tuli professori, on myös tosi komea! Eli ei ne siittiöt välttämättä iän myötä pilaannu. 

Vierailija
10/20 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö avoimet suhteet enään nappaa?

Vierailija
11/20 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on niin kummallisia ja narsistisia ajatuksia että varmasti järkevin valinta on lapsettomuus.

Jotakuinkin näin.

Vierailija
12/20 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoption ikäeroraja on 45 v, eli vauvaa et saisi.

Etkä minkään ikäistä, yksinäiset miehet eivät käytännössä voi adoptoida. Kotimaisia lapsia saa vain pariskunnat, ja jono on ainakin 5 v. Ulkomailla taas luovuttava maa saa päättää millaiseen perheeseen lapsi lähtee - eivät anna yksinäisille mieshakijoille.

Käytännössä helpointa lienee löytää alle nelikymppinen yksinhuoltaja, jolla on alle kouluikäiset lapset. Hän voi vielä haluta pyöräyttää oman palleron sinullekin.

Tai sitten jeesaat jotain naisparia, kuuluuko tuttavapiiriin semmoisia?

Vierailija
13/20 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinusta tuli opillisesti ja menestyksellisesti merkittävän suvun akateemisena jäsenenä noin huono kirjoittamaan? Edes oikeinkirjoitus ei suju. 

Vierailija
14/20 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on moraalitonta hankkia lapsi tieten tahtoen yksin. Itse olisin halunnut molemmat vanhemmat elämääni.

Vierailija
15/20 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun kannattaa vaan tanssia, juoda ja pitää hauskaa, sekä muuttaa Kallioon sieltä pystyyn kuolleelta alueelta.

Vierailija
16/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptiota suosittelen. Noin teinn itsekkin, tosin olin työssä siinä maassa. Adoptoin pojan ja tytön 2 ja 4 vuotiaat. Hyvin on mennyt, suomea puhutaan ja vanhemman kanssa aivan hieman synnyinmaansa kieltä. Lapset on nyt 17 ja 15, hyväpäisiä lapsia. Itse olen mies, diplomi- insinööri, 57 vuotta.

Vierailija
17/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tytöille äiti on tärkeä, tosin positiivinen äiti, ei sellainen joka muuttuu yhtäkkiä räyhääjäksi. 

Vierailija
18/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vätys täällä pyörii ja tuhlaa kallista aikaa?

Mene etsimään itsellesi kumppani ja tehkää lapsia.

Vierailija
19/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäistä miestä luullaan jo lapsen vaariksi.... mieti että menet vasta ekan lapsesi valmistujaisiin sitten kun alat itse olla eläkkeellä!

Vierailija
20/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuttu, jonka isä oli poikansa syntyessä 55-vuotias. Ja pojasta tuli professori, on myös tosi komea! Eli ei ne siittiöt välttämättä iän myötä pilaannu. 

Komea professori voi olla ihan k*sipää. Kyllä ne siittiöt pilaantuu iän myötä, mutta se ei ensi silmäyksellä välttämättä näy lopputuloksta päälle päin - valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme