Tapaain ihanan miehen josta ei enää kuulu mitään :D
Voi jestas että ottaa päähän :D Ihana, komea, mieletön suutelija, ei painostanut seksiin. Harmitteli illan päätteeksi kun asutaan niin kaukana toisistamme. No lähetin tänään viestin mihin ei oo vastannut mitään, NOLOA!! :D Harmittaakin.
Kommentit (27)
Että eipä sekopäinen tarrautuminen kerro muusta kuin sekopäisestä tarrautumisesta XDDDDD Ap on silti nolo.
Seksiin ei saa painostaa, se on kyllä totta.
Mutta jos mies ei tunnu kiinnostuneelta siinä mielessä niin se vasta paha juttu onkin.
Miten miehen pitäisi toimia että se olisi hyväksyttävää? Jonkinlainen pilke silmäkulmassa kertoo että seksikin on viattomasti käynyt mielessä, vai onko siihen olemassa joku salainen koodikieli?
En todellakaan haluaisi olla mies...
Kemiat eivät leikanneet. Et tuntunut sielunkumppanilta jne. muita naisten älyttömiä hourailuja tähän perään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut sinusta, hän kyllä tekstailee tai soittelee.
Jos mies on tosissaan kiinnostunut sinusta, et saa rauhaa häneltä.
Johtopäätös: miestä ei kinostanut.
''
Ei aina näinkään mene, miehissä on myös ujoja tai huonoitsetuntoisia, jotka eivät uskalla olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut sinusta, hän kyllä tekstailee tai soittelee.
Jos mies on tosissaan kiinnostunut sinusta, et saa rauhaa häneltä.
Johtopäätös: miestä ei kinostanut.
Hei lakataanko jankuttamasta tätä vähitellen, jooko? Myös miestä saattaa jännittää ja pelottaa yhteydenpito jos kohde on tosi merkittävä. Vähänkin ujompi tyyppi, joka pelkää mokaamista, voi olla tosi kiinnostunut ja ihastunut vaikkei siitä kuuluisikaan koko ajan.
Myös nainen voi pitää yhteyttä mieheen. Itse toimin aikoinaan kaikkia mun kaverinaisten ohjeita vastaan ja sitkeästi jatkoin viesteilyä maailman lyhytsanaisimman ja hitaimman vastapuolen kanssa. Paras tyyppi ikinä ja oli todella ihastunut itsekin, mutta oli vain todella arka ja varovainen naisten kanssa. Nyt se on mun.
Vierailija kirjoitti:
Seksiin ei saa painostaa, se on kyllä totta.
Mutta jos mies ei tunnu kiinnostuneelta siinä mielessä niin se vasta paha juttu onkin.
Miten miehen pitäisi toimia että se olisi hyväksyttävää? Jonkinlainen pilke silmäkulmassa kertoo että seksikin on viattomasti käynyt mielessä, vai onko siihen olemassa joku salainen koodikieli?En todellakaan haluaisi olla mies...
Ei noihin mitään sääntöjä ole mutta ehkä itse ajattelisin että ajoitus on olennainen. Mitään seksiin viittaavaa en halua kuulla mieheltä, jota en käytännössä edes tunne. Se on ahdistavaa ja antaa vaikutelman, että mies todellakin on vain seksiä vailla ja haluaisi heti päästä suoraan asiaan.
XDDDDD No miekkosta kiinnostaa kyllä kuten minuakin, mutta saan rauhaa häneltä ja hän saa minulta XDDD Paitsi jos suutun niin pommitan kunnes rauhoitun XD. Mutta en tajua miksi tällaisesta pitää tehdä keskustelu ja esittää tuollaista :D:D Ihhihhihhiiii kylläpä naurattaa! :D Lystikästä! :D