*-*-*-*-*-*-*-*-*- Huhtitoiveet, vko 31 *-*-*-*-*-*-*-*-*
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! =) Heinäkuu lähestyy loppuaan.. nopeasti on kesä mennyt. Mutta onneksi vielä varmasti lämmintä riittää.
Plussaonnea! Ja muutenkin tsemppiä!! =) bd bdbdbd! :))
Kommentit (74)
loistava uutinen helmielina! Onnea plussauksesta ja kiitos vinkistä!
Tarttee vissiin jälleen lähteä ostelemaan testejä! Ja mäku luulin et tää testin tekeminen on se helpoin juttu... Mutta siis ei vieläkään tätiä ja kp 38. Eli mulla näytti predictor eilen negaa! Tässä vaiheessa ei auta siis kuin odotella muutamia päiviä eteenpäin ja toivoa parasta! jos tässä täti nyt tulee vierailulle niin on aika vaikee laskee noita ovis aikoja ku kierrosta ei tie mitään (viime kierto oli toi 29)!
iusi kp 38/ 29-36 yk 6
Lyhyesti referoituna...Onnittelut kaikille plussanneille. On vissiin loma ja kesän valoisuus tehneet tehtävänsä, kun näin paljon on saatu plussia huhtikuisten pinoon. Tulee ruuhkaa synnärille;) Ja tottakai pahoittelut kaikille, joille on tullut täti kylään..
Omasta navasta sen verran, että tein aamulla uuden testin Apteekin omalla ja sama tulos, eli selvästi siinä viiva on, mutta paljon haaleampi kuin kontrolliviiva - oikeastaan ihan vaaleanpunainen. Eipä kai auta muuta kuin odotella ja tehdä testi parin päivän päästä uudelleen., jos se vaikka siitä vahvistuisi. Esikoisesta sain selvän plussan jo muutamia päiviä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta sehän ei kai tarkoita mitään..Toivottavasti on vain ollut ovis todella myöhään.
Walpu kp 35/28-34 tai rv 4+6 ja yk3
..ja pahoittelut tädin riivaamille, sekä tsemppiä vielä huhtivauvaa toivoville tai yrittäville!
Ja isot onnittelut Helmielinalle! Täällä mennään edelleen samoissa tunnelmissa. Olin muutaman päivän nettipimennossa, koska olimme Tallinnassa kaksi yötä miehen kanssa kaksin ja typsykkä oli lomalla isoäitin ja vaarin luona!
Mulla historiaa.. 27/28 haaleista haalein acon10:llä, 31/28 haalea, mutta vaalean punainen acon10 ja tänään 32/28 haalea apteekin omalla.. Oksettaa, rinnat kipeät ja mahaa "jomottaa" sekä alushousut kiristelee. Ehkä tämä ois nyt tätä.
Oli ihana olla reissussa ja saada syödä rauhassa ihanaa ruokaa, olla ostoksilla.. yms.
mut nyt kuului äiti.. naapurihuoneesta!
myy 32/28 vai 4+3
Toivottavasti saadaan vielä lisää plussia huhtikuisiin =)
Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Ovis saattoi olla, mutta en taaskaan ole varma! (jos oli niin oli jo taas kp 10 tienoilla) Ensi kierrossa PAKKO käyttää taas ovistikkuja ettei sitten turhaan toivo mitään jos ei edes ovista ole.
Käyttääkö teistä kukaan muu metuja? Olisi kiva kuulla onko metut saaneet ovista aikaan tai onko paino pudonnut? Omalla kohdalla kiloja ei vielä paljoa ole lähtenyt, mutta kuitenkin se 5 % mikä pitäisi olla jo hyvä juttu =) Ruokahalu on pienentynyt ja samoin makeanhimo, mutta nyt tuntuu ettei paino tästä tämän enempää tipukaan.
Annu_81, kp 18/27, yk 7
Myy: kyllä tuo nyt "pahasti" kuulostaa ihan siltä itseltänsä!!! bd bd bd
iusi: isot peukut myös sulle, koita parin päivän päästä uudestaan!
Tannille pahoittelut tädistä=(
helmielina joka ei malta millään olla pois näiltä sivuilta....
Paljon onnea helmielina ja myy ja kaikki muutkin plussanneet (en muista niccejä, sorry). ! :)
Tulin toivottamaan vaan hyvää viikonloppua! Kovasti täällä jyrisee ukkonen, joten täytyy postua tietsikalta.
On: Kovasti on jomottanut alavatsaa vaikka on vasta kp 18/26-30. Siis eilen jomotti. Mutta taitaa olla hiivatulehdus, joten se aiheuttaa tuon jumotuksen?
Palataan! +++++
Kiitos onnitteluista..
En kyllä vielä ole ollenkaan vakuuttunut. Edellisen km:n jälkimainingit palailevat mieleen ja mieskin jo vakuutti, että vaikka hän näkee kyllä viivat ihan päivänvalossa niin, ei usko ennen kuin synnytyssalissa. Paniikki siis huipussaan. Kovasti toivotaan, muttei vaan uskalla iloita. Siksi ehkä pyörin täällä enkä tuolla toisella puolella.
Ihanaa, olla loman jälkeen. Ja nyt kolmen päivän jälkeen on ihanaa, kun on typsykkäkin kotona ja saa seurata sen puuhailuja. Tallinna oli kyllä ihana paikka lomailla. En ollut koskaan ennen ollut siellä ja yllätti kyllä positiivisesti. Vaikka oli osittain kyllä vähän turhan suomalainen paikka..
Oh, toivotaan nyt paljon lisää plussia tähän kuuhun, kun alkukuun laskettuja vasta mennään!
-myy
Täällä vissiin ovis meneillään tai just menny, valkovuotoa tullu eilen ja tänään. :)
Ja joka ilta on pupuiltu, vaikka jossakin sanotaan että se on liian usein.. Tiedä sitten kun yksin hyvin ahkeran pupuilun tulos nukkuu tuolla omassa sängyssään. ;)
Sivri, juu mulla oli eka 29pv ja sit venyi 33pv:n, vaikka aina ennen on ollu todella säännöllinen. Toivotaaan tietysti et olisit raskaana, tai sitten ettei kierto veny ihan mahdottomaksi!
Eli meillä tosiaan vissiin sit ovis just menossa/ohi, mitä muuta merkkejä siitä en ole koskaan saanut, kuin nyt huomasin valkovuodon. Laskurilla otin 29:n ja 33:n päivän mukaan ja se oli et to-ti(?) olis riippuen kierrosta. Eli jos nyt olis ovis, niin sit pitäis olla taas n.29pvän kierto. Eli vähän reilun parin viikon päästä vois testata, jos tätiä ei näy.
Olin tänään jo tuntevinani muka jotain etovaa oloa, mutta eihän se mitenkään voi vielä olla. :D
Mutta tänään varmistui se että laitan oman toiminimen pystyyn ja pääsen sitä kautta töihin! Ihanaa, ei tarvii jäädä sit äippälomalla minimirahalle taas. :)
Mut nyt kattoo tallennuksia boxista. :)
Bejpi kp 15/29-33 yk 1
ei tule meille huhtivauvaa. täti tuli eilen. ei näköjään vanha enään tule raskaaksi vaikka puolentoista viikon aikana pupuiltiikin joka toinen tai viimeistään kolmentena päivänä. Minulla kun tuo kierto heittelee 30-35 kp. Edelliset on saanu alkunsa suurinpiirtein samassa sängyssä nukkumisella. Tosin onhan tuota ikää kohta 39 ja edellinen on kohta 3v ja painoa melkein kymmenen kiloa enenmmän kuin kuopus sai alkunsa.
Ensinnäkin pahoittelut kaikille, jotka ovat saaneet tässä kuussa ikävän vieraan.
Raportoin nyt vain aivan lyhyesti, eli tein just äsken testi Clearbluella ja sain vahvan plussan, vaikka ei ollut edes aamupissaa, joten kai sitä nyt sitten voi jo uskoa olevansa raskaana:):):) Ja itse asiassa kävin tuossa äsken naapurissa kahvilla ja meinas kyllä jäädä kahvi juomatta - pullaan en kyennyt edes koskemaan...
Walpu rv 4+6
.. verta alkoi tulla iltakävelyn jälkeen. Onneksi nyt eikä sama toistu kun viime syksynä. Saa nyt sitten keskittyä rauhassa typsykän päivähoidon aloittamiseen. toivottavasti nyt noi kaikki haamut olis olleet vaan vääriä positiivisia ja viivan paikkoja, jotta kierto olis taas normaali ens kuussa.
-myy
Uutena käyttäjänä liityn seuraan!
Eli esikoisesta haaveillaan, minä 22 ja mies 24.
Sain spontaanin keskenmenon 05/08 ja nyt vihdoin kroppa palautunut suht normaaliin. Tänään sain testiin ovisplussan kp20, odotukset korkealla:)Toivotaan että kesän huuma tekis tehtävänsä ja ensi keväälle olis iso joukko nyyttejä:)
Nappe- kp20/ 29-36
Eli kiertopäivä 40 taisi tulla juuri 15 minsaa sitten täyteen... Tein aamusti jälleen neg testin ( torstaina tein yhen)... Onko kellään samanmoista ollu et tätitys myöhässä aikas reilusti mut testit ei kerro mitään ja muitakaan oireita ei oikeen osaa/ uskalla etsiä/toivoa/ uskoa.... Hermoja raastavaa...
Terv. iusi kp 40/ 29-36 yk 6
Kävin jo "viralliset tiedot" tuonne toisaalle täyttämässä ja pistän tänne hieman lisää.
Eli tämän nikin takana kirjoittelee 31v. kahden tytön äitee. Tytöt ovat reippaita kuusivuotiaita ja syksyllä heitä odottaa eskari. Asutaan Pohjanmaalla.
Vauvakuumetta on ollut parisen vuotta enemmän tai vähemmän. Työtilanne ja pelko uusista kaksosista on kuitenkin vähän jarrutellut haaveita, mutta nyt tuntuu että uusi vauva (tai vaikka kaksikin!) olisi tervetullut. Haaveissa siintää näky että voisin olla kotona uuden vauvan kanssa tyttöjen aloittaessa koulun. Koska kuitenkin meille vielä yksi pieni ihminen mahtuu niin parempaa ajankohtaa vauvalle ei ole.
Mieheni on vaatinut hieman taivuttelua asiassa. Hän oli aluksi sitä mieltä, että kaksi saisi riittää mutta on nyt kuitenkin suostumassa "projektiin". Ainakin sen suhteen, että tässä kuussa ovis tuli hyödynnettyä ;)
Mutta odotellaan nyt pari viikkoa, tuskin nyt kuitenkaan tällä kertaa ekasta tärppää. Toivottu LA olisi 23.4.2009.
Terkuin, Mannaryyni kp18/31 yk1
Kahdesta testist' plussa!!
Nyt vaan odotan, ettei vuoto ala taas
iusi: mulla ei ihan noin pitkäksi ole noi kierrot venyneet mutta muuten meillä samat kp:t suunnilleen eli mullakin yleensä 29-36. Lopetin pillerit 01/08 ja pisimmillään toi kierto on ollut ton 36 pvä.
Olen kyllä lukenut että hcg voi nousta hitaasti, jollakin plussa näkynyt vasta rv9!
Oletko tikutellut ovista?minä tikutin ensimmäistä kertaa elämässäni ja eilen sain ovisplussan kp 20 ja viime kierto oli pitkän kaavan mukaan 36!joten voisihan olla mahdollista että sullakin pitkä kierto menossa ja ovis ollut tosi myöhään eikä testit siksi näytä?..jospa sielä oliskin elämää :D bdbdbdbdbdbd
+++tuulia puhalellen ja+++
N- 21/29-36
Ei kannata pelätä pahinta, vaikka se ei ole helppoa!!!
paljon tarrasukkia ja vauvaerikeepperiä!!!! :D :D :D
MOi kaikille! Nyt taitaa olla kunnon plussatuulet puhaltamassa täällä sillä minäkin plussasin tänä aamuna :D:D:D uskomaton olo.. ei ollut täysin tumma viiva mutta selvä kuitenkin :) eli ei se Bejpi ollutkaan venynyt kierto..
Ihanaa miten mies otti aamulla plussan vastaan.. taputteli ja siveli miun vatsaa ja puheli että mitäs sinne mahaan kuuluu ;)
Onnittelut Tuulikellolle (hyvä tuuri kun yk1:llä), Walpulle, mikumammalle, tinsku78:lle, helene26:lle ja muille jos joku unohtui tuosta!!!! Tiedän tunteen...:) Toivotaan että kaikki menee hyvin :)
Pahoittelut myy_81, sekä muut tätin vierailulleen saaneet!
Mitä näitä raskauslaskurisivustoja nyt olis? kun mulla ei nuo viikot oo kuin kokonaisina tiedossa, kun en tiedä tarkaan kuinka päivät lasketaan..
Terv.Sivri rv4+jotain
Toivottavasti vielä moni mahtuu junaan mukaan :)
Meillä mies alkoi taas miettiä, ettei haluaisikaan kolmatta lasta :´(
Nyt on sitten sellainen olo, että pakotan häntä... eilen kyllä jo puputeltiin loppuun saakka, mutta kun tänään aloin iskeä silmää että eiköhän vielä varmistella (hedelmällisimmät päivät juuri menossa) niin hän alkoi empiä. Että onko nyt pakko, miksi haluan kolmannen ja miksei kaksi riitä. Kaikki on kuulemma niin hyvin nyt tällä hetkellä; tytöt ovat isoja ja omatoimisia joten miksi siis pitäisi alottaa alusta vauva-aika tässä perheessä.
Illan mittaan hänen kantansa on tullut erittäin selväksi; hän ei halua ja minä painostan häntä :(
Niimpä niin, mitä tässä sitten tekisi? Sillä yhdellä eilisellä puputuksellako täytyy toivoa ihmettä? Vai toivonko ettei mitään tapahtuisi, jolloin mies olisi tyytyväinen?
En halua olla pakottava ja painostava, mutta mies on kyllä tiennyt että haluan kolmannen, olen puhunut asiasta jo pari vuotta.
Kyllä minä vielä haluan olla äiti ja syliini pienen tuhisevan käärön. Kaksosten vauva-aika oli niin suorittamista ja kokopäivätyötä että se varsinainen vauvan kanssa oleminen ja tutustuminen jäi todella minimiin. Olisi ihanaa saada kokea sekin ja ja vaikka sitten tulisi toiset kaksoset niin sitä osaisi keskittyä olennaiseen eikä kaikki olisi yhtä uuden oppimista.
Äääh, sekavaa...
Täällähän on kasapäin mahtavia uutisia! Tinsku78 ja Mikumamma halionnittelut plussasta, tuulikellolle ja Walpulle toivon viivan vahvistumista samoin iusille (meniköhän nyt oikein...) Igloo:lle rutistus ja pahoittelut sukulaisvierailusta!
Sitten oma ).( : Nyt taidan uskaltaa yhtyä "tuulettajiin", eilen sain testistä sellaisen plussan johon on jo pakko uskoa! =) Kauhean kauan kesti ennen kuin näkyi kunnolla, ja nytkin näkyi kunnolla vain toisessa testissä. Eli tällainen testaushistoria nyt takana:
kp 29/27 haalea haamu Acon 10 Easy detection
kp 31/27 edelleen haalea haamu Acon 10 Easy detection
kp 32/27 Nega apteekin omalla
kp 34/27 Selkeä + apteekin omalla testillä ja haalea + Predictorilla
kotona on vielä pari testiä jemmassa, täytyy tehdä ne vielä vaikka ensiviikolla (skeptikko mikä skeptikko).....
Eli viikko meni ennen kuin sai kunnon viivan näkyviin, lienee ovis ollut vähän myöhässä..Olikohan se juuri iusi jolla oli myös predictor näyttänyt haaleaa? Koita tuota apteekin testiä, mulla näytti se paremmin.
jokohan uskaltaisi kohta siirtyä tuonne odotus puolelle kurkkimaan...
helmielina ja neponen 5+1